abonnement Unibet Coolblue
pi_207891085
Kies de kaart die je aanspreekt, noem het nummer hieronder.
Er vielen 5 kaarten uit, dus vooruit:



Vanavond rond 21:00 uur post ik de boodschap van de kaarten :)
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207891096
Ik heb 1 en 3 heel sterk, dus ik doe er lekker 2. :D
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207891130
3. Eerste ingeving.
pi_207891238
5
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  dinsdag 7 februari 2023 @ 11:27:01 #5
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207891334
4
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 7 februari 2023 @ 12:09:18 #6
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207891847
3
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207891868
4
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 7 februari 2023 @ 12:11:21 #8
269689 crew  Viv
pi_207891871
#3, mooi in het midden en door het licht sprong deze eruit voor mij :)
pi_207892103
Nummer 5. Gisteren stukje gehuild bij mijn getrokken kaart.
pi_207892416
Ehm.. 3 of 4
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_207892522
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:26 schreef streamjohan het volgende:
Nummer 5. Gisteren stukje gehuild bij mijn getrokken kaart.
Aahw



Deze zijn wat minder zwaar.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207892767
4
pi_207895548
1
pi_207898001


De kaarten! Bekijk ook de foto van de kaart goed, die tekst heb ik niet vertaald.

1. Innocence


Deze kaart komt je verzekeren dat alles goed is. Laat je schuldgevoel los, geef het aan de Engelen. De situatie waarin je je nu bevind en de mensen om je heen zijn goed. Schuldgevoel trekt negativiteit aan. Als je anderen veroordeelt, wilt deze kaart je herinneren om het Goddelijke in hun te zien waarmee de situatie recht getrokken kan worden. Je hoeft natuurlijk geen relatie te onderhouden met mensen die je niet vertrouwd, maar laat voor je eigen welzijn de negatieve gedachten en emoties los. De Engelen vragen je rekening te houden dat de misverstanden puur een misverstand waren.

Toegevoegde betekenissen: Verplaats je in de ander, vergeef jezelf en laat je schuldgevoel los, een ruzie die nu gaande is kan gebaseerd zijn op een misverstand, respecteer het kind in jezelf en in anderen, kijk verder dan het plaatje, zie de diepere spirituele waarheid en perfectie.

2. Creative Project


Deze kaart wilt je vertellen dat er meer manieren zijn om je creativiteit te uitten. De Engelen willen je begeleiden een uitlaatklep voor zowel op werk als thuis te vinden. Denk aan schrijven, muziek spelen, knutselen, schilderen, naaien of herinrichten. Het hoeft geen werkelijk kunstwerk te worden, wat van belang is, is dat jij kan genieten van de vrijheid van expressie.

Toegevoegde betekenissen: pak een betekenisvol project weer op dat je hebt uitgesteld, neem een creatieve cursus als fotograferen of dansen, je levensdoel en een betekenisvolle carrière kom je tegen in creatieve wegen die je je nu nog niet kunt voorstellen, maak je geen zorgen over hoe of wat, volg gewoon het pad vooruit.

3. Child


Deze kaart symboliseert een kind waardoor je beïnvloed bent, waar je vragen of zorgen over hebt. Dit kan je eigen kind zijn, je verlangen voor een kind, een jong gezinslid, je innerlijke kind kant, of je huidige of toekomstige werk met kinderen. Ben je bezig geweest met kinderen? Deze kaart wilt je bevestiging geven, dat wat je overweegt juist is voor jou.

Toegevoegde betekenissen: Je levensdoel omvat kinderen helpen, wees als een kind, besteed aandacht aan je eigen kinderlijke kant of behoeften (je inner child), een liefdesgroet van een kindje uit de Hemel, zwangerschap of adoptie.

4. The Ocean


Deze kaart staat voor jouw connectie met de oceaan. Spendeer meer tijd bij de zee, op vakantie of indien mogelijk in het dagelijks leven. Als je bij de zee wilt gaan wonen, zullen de Engelen je bijstaan bij dat avontuur, het zou goed voor je zijn. De zeelucht en het zeewater inspireren en helen jou.

Toegevoegde betekenissen: Neem zoutwaterbaden om te ontgiften, drink meer water, maak contact met dolfijnen en andere zeedieren, je hebt een vorig leven gerelateerd aan de zee, leer een watersport als duiken, zeilen of snorkelen.

5. Giving And Receiving


De Engelen sturen jou deze kaart omdat de balans verstoord is in jouw leven tussen geven en ontvangen. Als je meer geeft dan je ontvangt, heb je waarschijnlijk het gevoel dat anderen misbruik maken van jouw goedheid. Als je meer ontvangt, dan je kan geven voel je je misschien ongemakkelijk, depressief of schuldig. Het is onmogelijk om een perfecte balans te hebben elke dag, maar je kan streven naar een gezonde balans. Om die gezonde balans te krijgen moet je ervoor zorgen dat je dagelijks iets geeft zonder daar iets voor terug te verwachten. Denk aan tijd, geld, een cadeau of een compliment. Wees tegelijkertijd een dankbare ontvanger van onverwachte geschenken, hulp of complimenten. Bedank ervoor zonder schaamte of schuldgevoel. Vraag ook om wat je nodig hebt of vraag om hulp.

Toegevoegde betekenissen: zorg dat je geeft en ontvangt in je relaties, er is ook balans nodig tussen mannelijke en vrouwelijke energie, om te ontvangen moet je eerst kunnen geven, vraag meer om wat je nodig hebt
Affirmatie: Ik ontvang het goede nu dankbaar in mijn leven.

@-Shii- @devzero @Captain_Ghost @streamjohan @Viv @Loveable @Paul @greysbones @Doug-Heffernan @praadje

Mooie kaarten :D :D
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207898100
Ben al begonnen met meer water te drinken *O*
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 7 februari 2023 @ 20:38:45 #16
269689 crew  Viv
  dinsdag 7 februari 2023 @ 20:39:51 #17
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_207898152
Dank je wel @Speedfight O+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_207898185
Dank je @Speedfight

quote:
Better yet, spend time physically near the ocean. Allow its power and beauty to wash away all cares and concerns.
Tijd dus om een paar dagen vakantie te nemen.

quote:
...maak contact met dolfijnen...
Ik bekijk ze wel van een afstand :@
pi_207898717
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 20:41 schreef devzero het volgende:
Dank je @:speedfight
[..]
Tijd dus om een paar dagen vakantie te nemen.
[..]
Ik bekijk ze wel van een afstand :@
Een onderwater praatje is wel zo aardig.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207899053
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 21:04 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Een onderwater praatje is wel zo aardig.
Er zwom ooit eentje onder me door en die beesten zijn groter dan je verwacht :D Daarnaast zwemmen ze vaak net iets te ver van de kust hier.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 7 februari 2023 @ 22:34:19 #21
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_207900386
ok *O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_207920152
Opruimslotje van mij :D
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')