Lijkt me het proberen waard.quote:Om een saus te maken van kaaskoekjes voor over een biefstuk, kun je het volgende recept gebruiken:
Ingrediėnten:
10-12 kaaskoekjes
2 eetlepels boter
2 eetlepels bloem
2 kopjes melk
1 kop geraspte cheddar
2 theelepels mosterd
Zout en peper naar smaak
Bereidingswijze:
• Vermaal de kaaskoekjes tot fijn kruim in een keukenmachine of met een vijzel.
• Smelt de boter in een pan op medium vuur. Voeg de bloem toe en roer het mengsel 2 minuten door.
• Voeg geleidelijk de melk toe en blijf roeren tot de saus dikker wordt. Voeg de geraspte cheddar, mosterd, zout en peper toe en blijf roeren tot de kaas is gesmolten.
• Voeg het vermalen kaaskoekje toe en roer door de saus tot alles goed is vermengd.
• Giet de saus over de biefstuk en serveer direct.
Ik geloof het, maar ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 03:40 schreef Libris het volgende:
Poging met ChatGPT
[..]
Lijkt me het proberen waard.
Maken en snel de rechten claimenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 02:40 schreef PS. het volgende:
Iemand dat ooit gehad? Ik denk dus van niet, Google vond ook geen resultaten, ook niet los van elkaar.
Maar ik loop al weken rond met dat woord, waarom? Geen idee. Werd er vannacht zelfs mee wakker.
Maar het lijkt me wel een prima sausje bij een "net-niet" eetcafe/restaurant. Over een biefstuk of schnitzel.
Gewoon kaaskoekjes verkruimeld over een basic kaassaus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wellicht eens maken dus
Het is te laat, chatGPT was me al voor.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:34 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Maken en snel de rechten claimen
Die is het nu toch alweer vergeten.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:55 schreef PS. het volgende:
[..]
Het is te laat, chatGPT was me al voor.
Philly Cheesesteakquote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik geloof het, maar ik wil het niet weten![]()
Je bedoelt iets als vermalen Tuc, door een standaard kaassausje, over een biefstuk?
En ik voel mezelf al een Filistijn als ik er shaslik- of barbecuesaus bij eet
Oh jaquote:
2 eetlepels bloem op 2 kopjes melk geeft een veel te dikke brij, dit recept wordt geen saus, dit wordt een dikke ragout waar je kroketten of kaasbroodjes mee kan vullen, en dan nog aan de dikke kant.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 03:40 schreef Libris het volgende:
Poging met ChatGPT
[..]
Lijkt me het proberen waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |