komt ie nu meequote:Op maandag 6 februari 2023 23:48 schreef KinKiJan het volgende:
We hadden hier zo kachel kunnen zijn als we shotjes voor elke 'autonomie' deden
Daar teken ik voorquote:Op maandag 6 februari 2023 23:48 schreef KinKiJan het volgende:
We hadden hier zo kachel kunnen zijn als we shotjes voor elke 'autonomie' deden
Ik hoop dat iemand een stelling opgooit dat Eunice geen plannen meer maakt groen is nee rood is nee.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:49 schreef engine het volgende:
Gaan ze morgen weer stemmen over tig verschillende versies van dit plan?
Ik denk dat ze morgen eerst nog eens de hele ochtend haar pitch gaat doen voordat ze gaan stemmenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:49 schreef engine het volgende:
Gaan ze morgen weer stemmen over tig verschillende versies van dit plan?
quote:Op maandag 6 februari 2023 23:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand een stelling opgooit dat Eunice geen plannen meer maakt groen is nee rood is nee.
wij zijn natuurlijk ookquote:Op maandag 6 februari 2023 23:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze morgen eerst nog eens de hele ochtend haar pitch gaat doen voordat ze gaan stemmen
quote:Op maandag 6 februari 2023 23:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand een stelling opgooit dat Eunice geen plannen meer maakt groen is nee rood is nee.
Of eerst allemaal het contract tekenenquote:Op maandag 6 februari 2023 23:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Ik zou m'n matras met zandzakken erom heen op dat groene tapijt leggen voor jouw stelling.
Zou er dus helemaal nergens ieand wakker zijm? Niemand buiten aan het kletsen of roken?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Gaan we nu werkelijk weer Erik volgen bij het naar bed gaan ? Flikker toch op![]()
Ze weten toch hopelijk wel dat er van de prijzenpot geen eten mag worden gekocht....quote:Op maandag 6 februari 2023 23:56 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop zo dat er morgen wat mensen zijn die hier niet mee akkoord gaan .
Rellen wil ik zien
Daar hadden ze het wel over maar ik heb niet echt meer geluisterdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 00:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze weten toch hopelijk wel dat er van de prijzenpot geen eten mag worden gekocht....
Yep, Erik ontdoet zich van de bamboe en dan is het klaarquote:Op dinsdag 7 februari 2023 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Gaan we nu werkelijk weer Erik volgen bij het naar bed gaan ? Flikker toch op![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 00:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Yep, Erik ontdoet zich van de bamboe en dan is het klaar
Zit ook met zijn bamboe stokje te spelenquote:
Geen idee ik probeer die twee ratten zoveel mogelijk te ontwijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 00:08 schreef Daana316 het volgende:
Hebben S&B soms ruzie?. Lees in de verslagen helemaal niets over hun samen en zag gifjes dat ze elkaar zo koel weltrusten wensten.
Filmavond van 300 euro x 6 maanden.quote:Op maandag 6 februari 2023 23:49 schreef mangalie het volgende:
Aparte 1000 euro pot...Goed plan. wat is algemeen gebruik?
Waarom nou weer: die ratten, er loopt een nog veel groterecrat in de loods.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 00:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee ik probeer die twee ratten zoveel mogelijk te ontwijken
Wat is nu precies haar plan?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 00:17 schreef pingu66 het volgende:
Eunice spreekt autonomie AUTOCRATIE verkeerd uit
Precies kan ik je niet zeggenquote:
je vergeet autonomiequote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:11 schreef engine het volgende:
[..]
Precies kan ik je niet zeggen![]()
Maar komt er op neer dat ze nu iedereen 1000 euro wil geven uit de prijzenpot en daar moet je het mee doen tot het einde van het programma. Ze wil mensen daar een contract over laten tekenen. Bij een gele kaart wordt dat bedrag weer afgepakt van die persoon. Verder mag er dan geen geld meer uit de prijzenpot.
Vandaag stemmen![]()
Goedemorgen
Thnx Engine. Denk dat er daar niet veel in mee gaan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:11 schreef engine het volgende:
[..]
Precies kan ik je niet zeggen![]()
Maar komt er op neer dat ze nu iedereen 1000 euro wil geven uit de prijzenpot en daar moet je het mee doen tot het einde van het programma. Ze wil mensen daar een contract over laten tekenen. Bij een gele kaart wordt dat bedrag weer afgepakt van die persoon. Verder mag er dan geen geld meer uit de prijzenpot.
Vandaag stemmen![]()
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |