nee denk dat de meesten uiteindelijk denkenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
Zouden mensen echt een contract gaan ondertekenen?
En hoeveel is dat dan waard? Mensen bedenken zich nogal eens achteraf.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
Niet te doen, ik vind haar ongelofelijk drammenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
ik word eigenlijk een beetje moe van zoveel Eunice in beeld... iets in haar stem of accent of manier van praten...
hee... waar doet me dat aan denken?quote:Op maandag 6 februari 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
En hoeveel is dat dan waard? Mensen bedenken zich nogal eens achteraf.
Ze hebben een officieel contract voor JVJL getekend , dat van Eunice is dat nietquote:Op maandag 6 februari 2023 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
die was echt niet donkerroodquote:Op maandag 6 februari 2023 22:10 schreef Ijspegel99 het volgende:
Vroeger was Eunice donkerrood en heeft nu zoveel aan zichzelf gewerkt dat ze geel is
ja wilde al een hele foute opmerking makenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Haar woorden, besef me nu ook hoe raar die zin net was buiten deze context met die kleuren
quote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben klaar met dat gedram van Eunice
jaweeeel maar nu heeft ze gewerkt aan zichzelfquote:
Je gaat raar gedrag vertonen na geëlimineerd te zijn geweestquote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben een beetje klaar met dat gedram van Eunice
Ja ik ook. Vooral omdat het ook gewoon heel veel onzin is.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben een beetje klaar met dat gedram van Eunice
ik ben even aan het denken welke kleur er bij haar pastquote:Op maandag 6 februari 2023 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jaweeeel maar nu heeft ze gewerkt aan zichzelf![]()
![]()
help mee eens HC welke kleur zo jij Eunice gevenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
Bern blijft wel keurig luisteren..
maarja... die heeft het ook niet al tig keer gehoord...
Dat rare gedrag had ze alquote:Op maandag 6 februari 2023 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je gaat raar gedrag vertonen na geëlimineerd te zijn geweest
Dat vooral ja . Heel erg vermoeiendquote:Op maandag 6 februari 2023 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vooral omdat het ook gewoon heel veel onzin is.
Essie heeft een hekel aan blauwquote:
vanuit het boek of mag alles?quote:Op maandag 6 februari 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
help mee eens HC welke kleur zo jij Eunice geven
Doet ze alquote:Op maandag 6 februari 2023 22:21 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Daarom kan ze klagen over de blauwe man en de blauwe vrouw
hahahaquote:
dan heul niksquote:Op maandag 6 februari 2023 22:22 schreef engine het volgende:
Dan staat je handtekening eronderJa en dan?
Erik is ook blauw , maar Erik vindt zichzelf helemaaaal niet blauwquote:Op maandag 6 februari 2023 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha
Ik vind Erik echt blauw
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |