Jappie ookquote:Op maandag 6 februari 2023 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij was wel een van die paar mensen die daar zo in stonden volgens mij
Martin heeft ook een half defect met zijn oogquote:Op maandag 6 februari 2023 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Net als die poppen vroeger! Mijn zusje had zo'n defect ding die het andersom deed, rechtop dicht, plat open... Precies zoals Martin!
Betekent niet dat ze het ook daadwerkelijk doet natuurlijk. Of verplicht is om te doen. Wat mensen daar allemaal al niet geroepen hebben.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij was wel een van die paar mensen die daar zo in stonden volgens mij
klopt maar ze doet nu wel heel erg haar bestquote:Op maandag 6 februari 2023 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze het ook daadwerkelijk doet natuurlijk. Of verplicht is om te doen. Wat mensen daar allemaal al niet geroepen hebben.
Wanda had de halve loods al omgebrachtquote:Op maandag 6 februari 2023 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze het ook daadwerkelijk doet natuurlijk. Of verplicht is om te doen. Wat mensen daar allemaal al niet geroepen hebben.
Nou Eunice is juist een van de weinigen die daar zo strikt in denktquote:Op maandag 6 februari 2023 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
En zonder KimKquote:Op maandag 6 februari 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Kamer 3 ziet er stuk beter zonder al die stapelbedden.
Stom eigenlijk dat ze per se met zoveel mogelijk op een kamer moeten, en ze zodra ze met 20 zijn weer op 2 kamers verder moetenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Kamer 3 ziet er stuk beter zonder al die stapelbedden.
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Stom eigenlijk dat ze per se met zoveel mogelijk op een kamer moeten, en ze zodra ze met 20 zijn weer op 2 kamers verder moeten
Weinig mensen die zo vaak met de dood gedreigd hebben als Wanda hoor, maar kennelijk was je toen telkens met iets anders bezigquote:Op maandag 6 februari 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
De halve loods had de halve loods al omgebracht.
Ik vind dat ook raar, met zoveel mensen op een kamer lijkt me zo goorquote:Op maandag 6 februari 2023 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Stom eigenlijk dat ze per se met zoveel mogelijk op een kamer moeten, en ze zodra ze met 20 zijn weer op 2 kamers verder moeten
Gaat em volgens mij ook niet wordenquote:Op maandag 6 februari 2023 20:51 schreef engine het volgende:
Echt z'n kansloos gedoe al die regeltjes en haakjes en oogjes overal voor bedenken. Uiteindelijk houdt niemand zich eraan.
Ik vind 2 al meer dan genoegquote:Op maandag 6 februari 2023 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook raar, met zoveel mensen op een kamer lijkt me zo goor
inderdaad kansloosquote:Op maandag 6 februari 2023 20:51 schreef engine het volgende:
Echt z'n kansloos gedoe al die regeltjes en haakjes en oogjes overal voor bedenken. Uiteindelijk houdt niemand zich eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |