Nee dat ging zoquote:Op maandag 6 februari 2023 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
zoals jaq dit nu vertelt, ging het gesprek met jason niet
Inderdaad, wat een leugenaar weer.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:
ja daarom vraag ik waar die op zit te letten volgens haar, zij is echt erg ze is super triestquote:Op maandag 6 februari 2023 19:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niks, het is leuk als je 55 bent om een gast van 20 te pesten of te negeren
Heks 1 en die andere heks 2quote:Op maandag 6 februari 2023 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Kloptquote:Op maandag 6 februari 2023 19:22 schreef Schakeltopia het volgende:
dit gaat hem enkel maar meer stemmen opleveren
Komt zo vast een filmpje van dit gesprekje boven tafelquote:Op maandag 6 februari 2023 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
nee zo ging het inderdaad niet. wordt weer verdraaid en jason weer slecht neergezet bij de resrtquote:Op maandag 6 februari 2023 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Echt, wat een verschrikking.. ik zat erop te wachten ook op deze leugenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik voel dingen die ik niet wil voelen hoor bij deze vrouwquote:Op maandag 6 februari 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee zo ging het inderdaad niet. wordt weer verdraaid en jason weer slecht neergezet bij de resrt
Al 5 weken ben ik eerder wakker dan de bewoners...quote:Op maandag 6 februari 2023 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
er lopen er nog meer naar die wall hoor wat zijn ze vals zeg
nee chay jij checkt ook altijd meteen
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Teringwijf die jak
Sorry voor taalgebruik maar zo voel ik het
Dat mag...moeder verloren op me elfde... vader verloren op me 22 ste..quote:Op maandag 6 februari 2023 19:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ging ff op mn handen zitten
..![]()
kutboozig drvanwrd
zo! gooi het er maar uitquote:Op maandag 6 februari 2023 19:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Teringwijf die jak
Nee, het is nog steeds huilen om het vraagteken, en is geen opheldering geweest, alleen Chiara Rob en wij weten dat het nep isquote:Op maandag 6 februari 2023 19:23 schreef Dragonbullet het volgende:
heb niks kunnen kijken vandaag en heb niet alles bijgelezen, dus sorry als de vraag al gesteld is: heeft Jacq nu al verteld wat de geweldige grap was die ze bedacht heeft? Zo nee: gelukkig, ik wil wel bij het moment zijn dat de groep daarop gaat reageren namelijk.
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:24 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik voel dingen die ik niet wil voelen hoor bij deze vrouw
Ik hou me in, maar ik snap je!quote:Op maandag 6 februari 2023 19:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Teringwijf die jak
veel weten het al wel inmiddels. Bart, Chiara, Rob, Chiara vertelde het tegen Jolien. Charlotte zat erbij denk.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds huilen om het vraagteken, en is geen opheldering geweest, alleen Chiara Rob en wij weten dat het nep is
Je hebt gewoon gelijk.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Teringwijf die jak
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat mag...moeder verloren op me elfde... vader verloren op me 22 ste..
Tot 5 jaar terug nooit niet 1 foto van me moeder gehad...hielden mijn broers en zussen voor me achter...
Een petje van me vader...
Misschien ben ik wat gehard... maar mijn liefde voor mijn ouders zit in me hart... niet in items
Echt gestoord is ze. Zal je moeder zijn zeg. Of je vrouw. Echt iets om trots op te zijn. Ze is nog méér haantje dan Lesley zowat!quote:Op maandag 6 februari 2023 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds huilen om het vraagteken, en is geen opheldering geweest, alleen Chiara Rob en wij weten dat het nep is
Bart en jolien weten het ook nuquote:Op maandag 6 februari 2023 19:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee alleen chiara heeft het tegen jolien verteltquote:Op maandag 6 februari 2023 19:23 schreef Dragonbullet het volgende:
heb niks kunnen kijken vandaag en heb niet alles bijgelezen, dus sorry als de vraag al gesteld is: heeft Jacq nu al verteld wat de geweldige grap was die ze bedacht heeft? Zo nee: gelukkig, ik wil wel bij het moment zijn dat de groep daarop gaat reageren namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |