Of jouw smaak is veranderd. Het lijkt me dat die dingen hetzelfde blijven smaken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oppendoezers zijn al jaren niet zo lekker Ik krijg ze van de boer elk jaar. De smaak is eraf
Ja maar wat fijnerquote:
Nee de smaak is weg.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of jouw smaak is veranderd. Het lijkt me dat die dingen hetzelfde blijven smaken.
lijkt me ook, als ze vers zijn heb je geen mes nodig om ze te schillen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Of jouw smaak is veranderd. Het lijkt me dat die dingen hetzelfde blijven smaken.
Doe rustig aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook weer weg. Laatste tijd echt kut. Hopen dat ze iets vinden. Niet laatste tijd, maar laatste jaar. Nu weer neuroloog. Dus trusten en trotseer Paul bij AZ-FC Utrecht. Joking Paul. Prettige wedstrijd brothers. Keep the faith.
Ik vond deze aflevering juist weer een stuk beter dan 3quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry voor deze behoorlijk lange review maar ik moest het even van mij afschrijven.
@:Scrummie @:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Pisces29
Ik wilde afhaken, toch maar even proberen dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond deze aflevering juist weer een stuk beter dan 3
7,5/10
"even van mij afschrijven" Pfff, het lijkt wel een encyclopedie!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry voor deze behoorlijk lange review maar ik moest het even van mij afschrijven.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat je beter de eerste 3 seizoenen van First Dates terug kan zien, daar zal je ongetwijfeld meer plezier aan beleven. Met name aflevering 3, daar vond ik geen flikker aan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit trouwens pas bij S1 @:onlogisch
Heb je goed gelezen?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat je beter de eerste 3 seizoenen van First Dates terug kan zien, daar zal je ongetwijfeld meer plezier aan beleven. Met name aflevering 3, daar vond ik geen flikker aan.
quote:
[b]Op dinsdag 7 februari 2023 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dit experiment kan ik als mislukt beschouwen.quote:
Gaat veel mis vanavond.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit experiment kan ik als mislukt beschouwen.
Misschien is the fast and the furious iets voor jequote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een wanstaltige smaak heb je toch Mortaxx.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien is the fast and the furious iets voor je
Waardeloze reviewquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wordquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:34 schreef onlogisch het volgende:
Als ik daarmee naar de dokter ga en door word verwezen naar het ziekenhuis voor een fotootje kan ik de beurs ook weer trekken
Sterkte tongquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben ook weer weg. Laatste tijd echt kut. Hopen dat ze iets vinden. Niet laatste tijd, maar laatste jaar. Nu weer neuroloog. Dus trusten en trotseer Paul bij AZ-FC Utrecht. Joking Paul. Prettige wedstrijd brothers. Keep the faith.
Voorbereiding voor wat?🧐quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie saai zeg. Help mij even door mijn zoveelste nachtwerk deze maand voorbereiding door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |