Nou ja, hij doet pijn maar :quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
Maar nu ga je dus afwachten of je schouder vanzelf heelt?
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben een keer op de eerste hulp geweest omdat mijn poot gebroken was, werd ik daar alsnog eerst doorverwezen naar de huisartsenpost (wel inhouse) die me weer naar het ziekenhuis doorverwezen om een foto te maken. Lekker efficient
Toen ik de naam van mijn huisarts doorgaf bleek die al 10 jaar dood te zijn (lol)
Spier of bot?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet pijn maar :
• Hij is niet blauw
• Hij is niet beurs
• Er is geen bloeduitstorting te zien
• Het is korter dan 3 weken geleden
Wat gaat een dokter zeggen? Kom maar terug als je over 2 weken nog last heb.
Zaterdag: au, au, au, ik heb zoveel pijn, maandag foto laten makenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk een spier en goed gekneusd.
Klinkt als kinkhoest.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:53 schreef Sked het volgende:
Ben al een week aan het hoesten. Zal ik ook naar de dokter gaan?
Misschien mag je ook wel wat paracetamol innemenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hij doet pijn maar :
• Hij is niet blauw
• Hij is niet beurs
• Er is geen bloeduitstorting te zien
• Het is korter dan 3 weken geleden
Wat gaat een dokter zeggen? Kom maar terug als je over 2 weken nog last heb.
Nou ja ik zal je zeggen dat dit topic me aan het denken heeft gezet, en post nummer 6 natuurlijk gelijk heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zaterdag: au, au, au, ik heb zoveel pijn, maandag foto laten maken
Dinsdag: ha, ha, duur, ik doe niks
Pareltje ben je ook.
Voor je medische vragen gebruik je je account Soldier2000?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja ik zal je zeggen dat dit topic me aan het denken heeft gezet, en post nummer 6 natuurlijk gelijk heeft
Überhaupt voor een afspraak bij de huisarts. Al vind ik dat eigenlijk wel goed, want veel mensen gaan echt voor elk wissewasje naar de dokter.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:39 schreef Caland het volgende:
Buiten dat word je tegenwoordig pas doorverwezen naar het ziekenhuis als je ledematen er half af liggen heb ik het idee
Gaaf land
Pics van je vriendin.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Überhaupt voor een afspraak bij de huisarts. Al vind ik dat eigenlijk wel goed, want veel mensen gaan echt voor elk wissewasje naar de dokter.
Mokerdruk ook in het ziekenhuis natuurlijk. Mijn vriendin moet een MRI scan. Drie weken geleden bij de neuroloog geweest, is halverwege maart aan de beurt (lol). Ze doen het zelfs ‘s avonds omdat ze het niet meer bij kunnen benen.
Erg gaaf
Flauw dat de assistente ons dat niet guntquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de doktersassistente. Uitslag urine-onderzoek en oor uit laten spuiten. Geen pics.
Kon je de uitslag anders niet verstaan?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:00 schreef tong80 het volgende:
Zo naar de doktersassistente. Uitslag urine-onderzoek en oor uit laten spuiten. Geen pics.
Stukje Wim Hordijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:15 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren rekening gekregen van de tandarts.
• Fotootje gemaakt
• Wat tandsteen verwijderd
• Halfjaarlijkse controle
Of ik even 179 euro af wilde tikken
Morgen naar arts. Misschien die wel.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Flauw dat de assistente ons dat niet gunt
Het mag ons allemaal wat kostenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen naar arts. Misschien die wel.
Voetvolk op FOK! bedoel je ?quote:
Het zal je niet verbazen maat, maar ik doe met je meequote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Sked gaat een Arthur Morgantje doen. RIP.quote:
Stamppotquote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kabeljauw, rijst, sugarsnaps.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zuurkool!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |