Ze wordt er pokke chagerijnig vanquote:Op maandag 6 februari 2023 15:50 schreef Ijspegel99 het volgende:
Wanda loopt weer te zeuren over dat het vies is dat Jeff en Kim op de grond liggen terwijl er nog niet is gestofzogen
Alsof zij er bij moet gaan liggenquote:Op maandag 6 februari 2023 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze wordt er pokke chagerijnig van
Nou ik heb gezien wat er van die lampenkappen kwamquote:Op maandag 6 februari 2023 15:50 schreef Ijspegel99 het volgende:
Wanda loopt weer te zeuren over dat het vies is dat Jeff en Kim op de grond liggen terwijl er nog niet is gestofzogen
Ja maar Mirthe niet...quote:Op maandag 6 februari 2023 15:45 schreef Chanel5 het volgende:
dj dj dj's 3 dj's dj ja we weten het nu wel
touchéquote:Op maandag 6 februari 2023 15:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ik heb gezien wat er van die lampenkappen kwam
Die worden ook niet elke dag gezogenquote:Op maandag 6 februari 2023 15:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ik heb gezien wat er van die lampenkappen kwam
Als ik die stellage zag mag ik hopen dat dit meteen de laatste keer wasquote:Op maandag 6 februari 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die worden ook niet elke dag gezogen
Hoe lang men hing. Ik las dat iemand zei dat Rupie het langst hing, dus kennelijk heeft iemand het bijgehoudenquote:
Wat zijn dingen die je over de lampen en nu ook over Martin kan zeggen...quote:Op maandag 6 februari 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die worden ook niet elke dag gezogen
Ik hoorde iemand in de loods dat ook zeggenquote:Op maandag 6 februari 2023 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe lang men hing. Ik las dat iemand zei dat Rupie het langst hing, dus kennelijk heeft iemand het bijgehouden
quote:Op maandag 6 februari 2023 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat zijn dingen die je over de lampen en nu ook over Martin kan zeggen...
Wat zou ze graag zelf zo met iemand op de grond liggen. (Ivor of Jasper)quote:Op maandag 6 februari 2023 15:50 schreef Ijspegel99 het volgende:
Niet, dat is onder het bijstandsniveau daarquote:Op maandag 6 februari 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
Wanneer gaan ze nu eens gewoon brood eten tussen de middag
Ja maar Mirthe niet...quote:Op maandag 6 februari 2023 15:45 schreef Chanel5 het volgende:
dj dj dj's 3 dj's dj ja we weten het nu wel
Is dit een grapje van hun of serieus en wat staat erop dat briefje ( stelletje analfabeten)quote:
Serieus denk ik, want Babet had een ander woord een tijd terug ook verkeerd geschrevenquote:Op maandag 6 februari 2023 16:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar Mirthe niet...
[..]
Is dit een grapje van hun of serieus en wat staat erop dat briefje ( stelletje analfabeten)
Omdat diegene die niet koken in de weglopen of zitten wat mega irritant is als je voor 24 mensen moet koken.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:42 schreef OmaJacky het volgende:
Ze roepen ook keuken is dicht.
Ik begrijp dat niet zo , waarom zou er niemand in de keuken mogen komen als er gekookt wordt?
Ja dat was met de kerstmarkt....ik weet het woord niet meer.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Serieus denk ik, want Babet had een ander woord een tijd terug ook verkeerd geschreven
Kon het niet lezen, want toen kwam er een stream wissel
Serieus of is het voor Esther en Erik die juist weinig doen? Beetje jammer van de schrijffout.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:46 schreef Clasientje het volgende:
Dames zetten Janet in het zonnetje omdat ze zoveel doet daar.
die denkt nu dat alle schijnwerpers niet op hem staan?quote:Op maandag 6 februari 2023 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Martin : In de wandelgangen dat ze Kim D hebben gezegd ... en iets over Sas
Zou me niet verbazen. Ze stemmen vaak anders dan ze zeggenquote:Op maandag 6 februari 2023 16:55 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die denkt nu dat alle schijnwerpers niet op hem staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |