abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207874907


Kies de kaart die je aanspreekt, reageer met het nummer en vanavond na 21:00 uur post ik de resultaten met betekenis :)
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207874933
Nummer #4.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Spellchecker maandag 6 februari 2023 @ 09:05:10 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 6 februari 2023 @ 09:06:21 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_207875100
4
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 februari 2023 @ 09:20:37 #6
269689 crew  Viv
pi_207875159
#2
  maandag 6 februari 2023 @ 10:10:39 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_207875726
1
pi_207875746
Ik ga voor 3 :)
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207876850
2 omdat deze niet fijn netjes ligt en ik heb er een hekel aan hetzelfde te zijn als de rest :@
pi_207885102


1. Autumn
Is it that scary?


Nu de bladeren van groen naar bruin verkleurd zijn, word alles volwassen en veranderd in goud.
Het is een onvermijdelijke levensfase. Ben jij bang voor de herfst? Ben je bang voor Halloween, zwarte katten, heksen, spreuken en mysteries? Je hoeft niet bang te wezen. De herfst zal je zeker laten verouderen maar het maakt je ook wijzer. Je moet deze periode van verandering omarmen. Neem een moment van rust. Laat alles wat je niet begrijpt, zelf haar geheimen onthullen. Laat angst je niet stoppen, dingen zijn alleen eng als jij gelooft dat ze eng zijn. Als jij dit leert, zal je kunnen genieten van de diepe magie van het leven.

Sleutelwoorden: mysteries onthuld, verandering, transformatie, volwassen worden, ongemakkelijk maar noodzakelijke fase, moment van rust.

Affirmatie: Ik accepteer wat ik niet begrijp. Ik laat dingen volgroeien. Ik leer mijn angst elke dag meer te beheersen. Mijn wijsheid groeit.

2. Heartbreak Palace
Arrows in the heart


Het standbeeld achter mij is verwond door pijlen die hem doorboren, hij zal altijd blijven bloeden. Zijn liefde verdwenen, zijn hoop gestorven en al het plezier heeft hem verlaten. Ik kom hier om hem te herinneren dat rood ook de kleur is van zijn toekomstige liefde en zijn boetedoening zal eindigen. Ben jij ook gepijnigd? Waarom? Wat heb je verloren? Wat breekt je hart? Wordt geen lijdende ziel, onthoud dat geluk en liefde dichterbij zijn dan je denkt. Onthoud dat de lucht weer blauw wordt nadat het grijs was. Ga door en trek die pijl uit je hart, laat de wond helen.

Sleutelwoorden: gebroken hart, lijden, verbroken relatie, verloren liefde, jezelf straffen, slachtofferrol, boetedoening.

Affirmatie: Ik laat dit dieptepunt van pijn mij overkomen, daarna stop ik met mijn boetedoening, die heeft lang genoeg geduurd. Ik zal terugkomen naar een leven met geluk en plezier.

3. Luck
By the magic of my four-leaf clover


Ik ben de dame van goed geluk. Mensen zijn dankbaar om mij te zien verschijnen, ik breng enkel goed nieuws. Je hebt hard gewerkt om te bereiken waar je nu bent. Het leven gaat je geduld en sterke inzet belonen. Je gaat een voorspoedige tijd tegemoet. Je gaat je echt gezegend voelen. Neem geen afwachtende houding, alles wat je wenst kan op een magische wijze uitkomen, maar wees niet passief. Pluk deze kans, het geluk zal aan je zijde zijn, dit beloof ik je.

Sleutelwoorden: gelukkige periode, overvloed van vele soorten, goed geluk, perfecte omstandigheden, gezegend voelen.

Affirmatie: Geluk is mijn beste vriend vandaag. Ik voel mij gezegend en sterk. Ik heb vertrouwen in mijn eigen geluk wat uitkomt en blijft.

4. Playtime
Fun is calling you


Waar ik het meest van geniet in het leven zijn de momenten waar ik plezier kan hebben, tijd kan doorbrengen in de natuur, muziek maken, spelen met mijn kleine gevleugelde vrienden. Ik vind dat je veel te hard gewerkt hebt de laatste tijd en wat jij nu nodig hebt is wat échte speeltijd. Je kan later weer serieus zijn. Vandaag kom ik naar je toe om je te herinneren dat het leven niet alleen gaat om je verantwoordelijkheden, volwassenheid, ambitie en moed. Het gaat ook en vooral over verlichting, vieren en levendigheid. Wat verlicht jouw ziel? Wat geeft jou plezier? Wat maakt je aan het lachen? De juiste tijd om plezier te maken is nu, morgen kan het te laat zijn. Verzamel je vrienden, maak een feestje, geniet!

Sleutelwoorden: vieren, genieten, pluk de dag, amuzement , vermaak, voel je weer als een kind.

Affirmatie: Ik sta mijzelf toe om te spelen als een kind, te lachen en plezier te hebben. Ik realiseer mij dat het leven kort is en ik laat onnodige zware lasten los.

@miss_sly @maily @kwiwi @Doug-Heffernan @Viv @ikwilookwatzeggen @herverwijderd @streamjohan
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 februari 2023 @ 20:37:19 #12
269689 crew  Viv
pi_207885171
@Speedfight dank je! Hoe werkt dat met zo'n affirmatie? Herhaal je dat voor jezelf tot het beklijft of zo?
pi_207885424
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:37 schreef Viv het volgende:
@:Speedfight dank je! Hoe werkt dat met zo'n affirmatie? Herhaal je dat voor jezelf tot het beklijft of zo?
Ja, het is een beetje positieve moed die je jezelf aanpraat voor de spiegel; de instelling waarmee je je dag begint.

https://www.happinez.nl/m(...)achtige-voorbeelden/
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')