ze redden het prima zonder hemquote:Op zondag 5 februari 2023 21:00 schreef Monique___ het volgende:
johnny de boer ziet nu dat hij toch gemist wordt in het huis
Ik lust ook geen shusi.. maar droge witte rijst met pindakaasaus en een stukje gebakken kabeljauwquote:
Ze willen ze gelijk verdelen en nummer geven zodat iedereen een eigen pot heeftquote:Op zondag 5 februari 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
he waarom zetten ze al die pudding niet in de koelkast?
Rainbow rol op zijn amerikaansquote:Op zondag 5 februari 2023 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck maak je een tonijn en zalm sushi in 1
Rainbowsushi giiirllllquote:Op zondag 5 februari 2023 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom de fuck maak je een tonijn en zalm sushi in 1
quote:
tja.. nummer en zet lekker koelquote:Op zondag 5 februari 2023 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze willen ze gelijk verdelen en nummer geven zodat iedereen een eigen pot heeft
Wanneer klaagt hij nietquote:Op zondag 5 februari 2023 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
rob weer klagen over de taktiek van mensen in de gameroom
als je lacht om zijn garpjes of hem laat zingen.quote:
Ow actie op 2quote:Op zondag 5 februari 2023 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een ongelooflijke ouwe zeur is het ook
ja zoiets begreep ik ook. verstond het gezeur ook niet goedquote:Op zondag 5 februari 2023 21:08 schreef suzi1 het volgende:
jak heeft ietts gezegd tegen jason, maar dan mocht hij haar niet nominen
maar wat verstond ik nie
ja dan kan hij ineens weer opquote:Op zondag 5 februari 2023 21:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob ziet eten en denkt hop aan de wandel
We weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op zondag 5 februari 2023 21:08 schreef ben34567 het volgende:
Chayron denkt dat hij de leidersrol moet overnemen nu dat Danny weg is om alles binnen de groep in goede banen te leiden in realiteit staat hij meer in de weg
🙄😮💨quote:Op zondag 5 februari 2023 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron geeft even instructies aan Ali
hahah zo grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |