Jij bent ook veel te lief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze geen onderkomen zou hebben, dan zou ik haar wel ondersteunen om een geschikte woonplek te vinden. Dat zit in mijn aard.quote:
Heb je mijn tag gezien?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze geen onderkomen zou hebben, dan zou ik haar wel ondersteunen om een geschikte woonplek te vinden. Dat zit in mijn aard.
Dus ze kan niet naar haar huis of ouders?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:14 schreef juul. het volgende:
Heel in het begin heb ik Mexx tegen Kim K horen vertellen dat ze op verzoek van haar ouders op haar negentiende uit huis is gegaan en dat ze een kut familie heeft
Lijkt me dat iedereen dat doet, je laat een ander toch niet op straat staanquote:Op zondag 5 februari 2023 19:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze geen onderkomen zou hebben, dan zou ik haar wel ondersteunen om een geschikte woonplek te vinden. Dat zit in mijn aard.
Ze heeft een huurhuis hoor van ¤1000 per maand, heeft ze vaak genoeg over verteldquote:Op zondag 5 februari 2023 19:16 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dus ze kan niet naar haar huis of ouders?
Preciesquote:Op zondag 5 februari 2023 19:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lijkt me dat iedereen dat doet, je laat een ander toch niet op straat staan
Lekker duur. Het zal wel, ze zoekt het maar uitquote:Op zondag 5 februari 2023 19:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze heeft een huurhuis hoor van ¤1000, heeft ze vaak genoeg over verteld
Kijk goed dan.quote:
Zou je zeggen maar zijn grote ego zorgt er juist voor dat ie vertrekt. De kans dat ie überhaupt nog wint is nihil want teveel tegenstanders waar niet tegenaan te strijden valt. Was al vanaf de start zo. Daarnaast zal ie zichzelf zien als een mietje en ook denken dat 'buiten' zo naar hem kijkt. En dan hebben we het schuldgevoel en liefdesverdriet nog niet eens echt benoemd.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:49 schreef juul. het volgende:
Hilarisch, Martin die net doet alsof hij twijfelt om te vertrekken, we weten allemaal dat hij never nooit vertrekt, hij is dol op aandacht
Ik kan wel leven met deze uitleg. Denk ook, dat Martin snel zal vertrekken. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou je zeggen maar zijn grote ego zorgt er juist voor dat ie vertrekt. De kans dat ie überhaupt nog wint is nihil want teveel tegenstanders waar niet tegenaan te strijden valt. Was al vanaf de start zo. Daarnaast zal ie zichzelf zien als een mietje en ook denken dat 'buiten' zo naar hem kijkt. En dan hebben we het schuldgevoel en liefdesverdriet nog niet eens echt benoemd.
Martin noemt Mexx 'de moeder van zijn kinderen en zal voor altijd bij haar blijven' dus tel bij bovenstaand op en je bent weg. De gunfactor speelt daar een cruciale rol en zodra een eliminatie zal worden gewonnen zal hij vrij snel de sigaar zijn. Het gaat daar bovendien extreem langzaam dus al deze factoren zullen steeds meer gaan knagen. Iedere eliminatie werd ie al para.
Weten ze daar niet dat de Duitsers weer zijn binnengevallen?quote:
We zullen zienquote:Op zondag 5 februari 2023 19:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou je zeggen maar zijn grote ego zorgt er juist voor dat ie vertrekt. De kans dat ie überhaupt nog wint is nihil want teveel tegenstanders waar niet tegenaan te strijden valt. Was al vanaf de start zo. Daarnaast zal ie zichzelf zien als een mietje en ook denken dat 'buiten' zo naar hem kijkt. En dan hebben we het schuldgevoel en liefdesverdriet nog niet eens echt benoemd.
Martin noemt Mexx 'de moeder van zijn kinderen en zal voor altijd bij haar blijven' dus tel bij bovenstaand op en je bent weg. De gunfactor speelt daar een cruciale rol en zodra een eliminatie zal worden gewonnen zal hij vrij snel de sigaar zijn. Het gaat daar bovendien extreem langzaam dus al deze factoren zullen steeds meer gaan knagen. Iedere eliminatie werd ie al para.
Het is daar vaak een dagkoersquote:Op zondag 5 februari 2023 19:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan wel leven met deze uitleg. Denk ook, dat Martin snel zal vertrekken. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Nee, dat was bij zus Simonequote:Op zondag 5 februari 2023 19:10 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Mattin zei dat je een wiskunde b boek en gafische rekenmachine moet bestellen voor me van zn rekening bedankt en houdoe
Kachel buiten nooit schoongemaakt volgens mijquote:
Okquote:Op zondag 5 februari 2023 19:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kachel buiten nooit schoongemaakt volgens mij
Babs ligt bij GJ in bed terwijl haar eigen bed ernaast staatquote:Op zondag 5 februari 2023 19:29 schreef puzziepie het volgende:
Over de zeehonden geluiden van Kim D
[ afbeelding ]
Maar daar ligt Wen en Zoe inquote:Op zondag 5 februari 2023 19:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs ligt bij GJ in bed terwijl haar eigen bed ernaast staat
Zoe toch.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:31 schreef puzziepie het volgende:
Zoe over de psychologische test : mensen met 'sychische' klachten mochten door
Merk je niks van.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:34 schreef pingu66 het volgende:
Dadelijk hebben ze een koolmonoxide vergiftiging daar in de loods.
Zoiets jaquote:Op zondag 5 februari 2023 19:33 schreef HappyCharly het volgende:
Ben wel benieuwd, is er iemand die weet heeft van die psychologische testen in rls's?
Is het puur om in beeld te brengen wat voor types ze in huis halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |