Ik mezelf ook (sushi) geen gek idee!quote:Op zondag 5 februari 2023 19:09 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als ze iets lekkers kregen…lekker Chinees of Thais of sushi . Het huis staat vlakbij het beste sushi restaurant van Nederland, ik gun het ze
quote:Op zondag 5 februari 2023 19:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik besef nu pas dat ze dit jaar zoveel blondines hebben gecast omdat ze wellicht gevraagd hebben aan Danny wat zijn type was om een romance in BB te forceren.
Ze hadden hun geld op Angelique ingezetquote:Op zondag 5 februari 2023 19:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik besef nu pas dat ze dit jaar zoveel blondines hebben gecast omdat ze wellicht gevraagd hebben aan Danny wat zijn type was om een romance in BB te forceren.
Tussen de 20 en 55 dan. Maar ik vind Jacq voor haar leeftijd ook nog kunnen. Ik ben alleen niet voor blondines. Sorry blonde cossers hier aanwezig.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik besef nu pas dat ze dit jaar zoveel blondines hebben gecast omdat ze wellicht gevraagd hebben aan Danny wat zijn type was om een romance in BB te hebben.
weer een lulverhaal waar papa trots op isquote:Op zondag 5 februari 2023 19:16 schreef Monique___ het volgende:
ias heeft een keer een taxi ondergekotst en moest 250 euries boete betalen
Peulschil voor hem.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:16 schreef Monique___ het volgende:
ias heeft een keer een taxi ondergekotst en moest 250 euries boete betalen
En gezien het leeftijdsverschil met Gaby moesten ze dus ruim inzetten🤣🤣🤣quote:Op zondag 5 februari 2023 19:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik besef nu pas dat ze dit jaar zoveel blondines hebben gecast omdat ze wellicht gevraagd hebben aan Danny wat zijn type was om een romance in BB te forceren. De ex van Gaby die nieuwe vlam heeft in BB verkoopt goed.
jaq?? die ziet er toch stukken ouder uit dan 55?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 55 dan. Maar ik vind Jacq voor haar leeftijd ook nog kunnen. Ik ben alleen niet voor blondines. Sorry blonde cossers hier aanwezig.
Hou je nu eens op met je getrolquote:
tegeltjeswijsheidquote:Op zondag 5 februari 2023 19:28 schreef ledn81 het volgende:
Als je het haal je het, haal je het niet... 😬
So happyquote:Op zondag 5 februari 2023 19:28 schreef happyme28 het volgende:
Wat een sjaggo die Jacq. Erger me dood. Overal over zeiken 🤮🤮🤮
Wat moesten ze doen ?quote:Op zondag 5 februari 2023 19:33 schreef ben34567 het volgende:
Chiara niet gehaalddiene Ias is dan ook een nutteloos blok aan uw been
quote:Op zondag 5 februari 2023 19:38 schreef BB-King het volgende:
Rob is de held van de dag.
Half verlamd zijn en toch de opdracht halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |