quote:Op zondag 5 februari 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
pak de bingo kaart er weer bij sjairon weer aan het woord
100%
maar ik ben eerlijk
respect
oprecht he
quote:Op zondag 5 februari 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
100%
maar ik ben eerlijk
respect
oprecht he
letterlijk
quote:Op zondag 5 februari 2023 18:42 schreef ledn81 het volgende:
Chayron Zwetselaar veegt al uw straatjes schoon
[ afbeelding ]
nee hier zal het komende uur niks zinnigs gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2023 18:42 schreef Ptr67 het volgende:
Niet veel te zien blijkbaar... volgend wedstrijdje voetbal kijken
Nou gooi dan samson en gert er dan maar weer inquote:Op zondag 5 februari 2023 18:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee hier zal het komende uur niks zinnigs gebeuren
huh ?quote:Op zondag 5 februari 2023 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik snap echt niet dat er gisteren zoveel mensen op Mich stemden, die daar helemaal niks doet als alleen maar commanderen en in bed liggen
En sowieso alles twee keerquote:Op zondag 5 februari 2023 18:40 schreef Monique___ het volgende:
100%
maar ik ben eerlijk
respect
oprecht he
letterlijk
ja die snap ik ook niet, misschien gaat het over vorig jaarquote:
misschien spelen ze om eten? en loopt alles uitquote:Op zondag 5 februari 2023 18:48 schreef Dragonbullet het volgende:
Het is bijna 19u en ze hebben nog steeds geen nieuwe werkvoorraad
Ahja niet aan gedacht, tuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2023 18:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
misschien spelen ze om eten? en loopt alles uit
ja ze denken niet meer logisch naquote:Op zondag 5 februari 2023 18:52 schreef Monique___ het volgende:
waarom zou er geen ei in zo'n blik kunnen?
Ben die gast eigenlijk ook moe. Doet daar echt nix, buiten anderen kleineren met zijn uitspraken.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:25 schreef TheVoice4ever het volgende:
baby Ias als volgende naar de nominatiebank als zij hopelijk weer beetje van die macht heeft
Omdat charlotte dat zegt🤪quote:Op zondag 5 februari 2023 18:52 schreef Monique___ het volgende:
waarom zou er geen ei in zo'n blik kunnen?
Heb niets met die vrouw.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:56 schreef Schakeltopia het volgende:
jason mag geen pleziertje hebben van jaq.
Confusion Week is voorbij!!!!!quote:Op zondag 5 februari 2023 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
arme Chiara zo gebruikt worden door flikker Michelangelo (hopen dat hij ook weer genomineerd staat deze week, dat verdient deze pestkop)
😂quote:Op zondag 5 februari 2023 18:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die heeft Rob al iedere dag gehad denk ik.
Ze vond er geen flikker aan!quote:Op zondag 5 februari 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
angelique zegt dat ze allebei een ballon hebben opgeblazen en dat ze er niks aan vond
zendercheck zendercheck ze mogen het er niet over hebben
Die hebben ze pas in USA neergehaald. Maar weten zij natuurlijk niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
angelique zegt dat ze allebei een ballon hebben opgeblazen en dat ze er niks aan vond
zendercheck zendercheck ze mogen het er niet over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |