sinds wanneer schelden we hierquote:Op zondag 5 februari 2023 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
arme Chiara zo gebruikt worden door flikker Michelangelo (hopen dat hij ook weer genomineerd staat deze week, dat verdient deze pestkop)
omdat er hogere irritante personen zijn is hij nog niet aan de beurtquote:
oh , rare omgangsvormen heb jij dan, zeg je dat ook tegen je baas?quote:
Zo een zoutloos figuurquote:Op zondag 5 februari 2023 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat er hogere irritante personen zijn is hij nog niet aan de beurt
Ja ok maar hij is toch ook om doodmoe van te wordenquote:Op zondag 5 februari 2023 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat er hogere irritante personen zijn is hij nog niet aan de beurt
huh? mich ligt nooit in bedquote:Op zondag 5 februari 2023 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik snap echt niet dat er gisteren zoveel mensen op Mich stemden, die daar helemaal niks doet als alleen maar commanderen en in bed liggen
nee, en excuses ik doe dat niet meer danquote:Op zondag 5 februari 2023 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh , rare omgangsvormen heb jij dan, zeg je dat ook tegen je baas?
slechte vipequote:Op zondag 5 februari 2023 18:19 schreef odie22 het volgende:
ik vind chayron en sumo beide niks , totaal geen vaib mee
Vrouwlief kan dat wel waarderen.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en daar is de irritante cockblocker
geen idee wie sumo isquote:
ja niks nieuws hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
heel af en toe.
Maar het is soms ook zo![]()
![]()
Hetgeen dat die andere 2 genomineerden en de rest van de groep dan zal denken "wow, die hebben Rob eruit gespeeld... die moeten toch echt populair zijn bij de kijkers hoor"quote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jacqueline zegt, ieder die naast rob staat verliest het van Rob , ze moest eens weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |