quote:Op zondag 5 februari 2023 17:57 schreef Dragonbullet het volgende:
Kom op Chayron! Tijd voor een spreekwoord dat kant noch wal slaat
oprecht he!quote:Op zondag 5 februari 2023 17:57 schreef Monique___ het volgende:
wo joh sjairon kan blind typen op de telefoon, hij doet alles erop , echt letterlijk!
oke.. krijg nu vreemde beelden bij dit verhaal van sjairon
quote:Op zondag 5 februari 2023 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
was geweldig Mich jankend het huis uit te zien gaan gisteravond
dank jullie allemaal, #TeamDanny stemmers we hebben het geflikt, de belgische kwaad is eruit
Dammnn shorty!quote:Op zondag 5 februari 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
100% oprecht he , maar ik zeg je dat eerlijk
Wie een kuil graaft voor een ander, valt niet ver van de boomquote:Op zondag 5 februari 2023 17:57 schreef Dragonbullet het volgende:
Kom op Chayron! Tijd voor een spreekwoord dat kant noch wal slaat
moet je met een nieuwe auto rijden? ik weet alleen dat je de eerste 200 km moet uitkijken met remmenquote:Op zondag 5 februari 2023 18:00 schreef Meneer_Meneer het volgende:
De regie doet wekelijks een burn-out met Charlotte haar nieuwe auto.
fixedquote:
😂😂😂 Zou zo maar kunnen. De mooiste tot nu toe vond ik gister: wat komt ook alweer na hoogmoed?quote:Op zondag 5 februari 2023 18:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander, valt niet ver van de boom
Ehm..quote:Op zondag 5 februari 2023 18:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie zou Danny kunnen nomineren als hij deze week pon heeft
ik denk Jolien, Ias en Jacq
quote:Op zondag 5 februari 2023 18:09 schreef Ireth het volgende:
* Ireth kijkt voorzichtig om het hoekje...
Alles oké hier??
dot is er nooit als je haar nodig bentquote:Op zondag 5 februari 2023 18:09 schreef Ireth het volgende:
Alles oké hier??
Alles kids hierquote:Op zondag 5 februari 2023 18:09 schreef Ireth het volgende:
Alles oké hier??
ze hebben een geheimpje he, werkt op de lachspieren.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq en Chiara hebben het wel leuk in tegenstelling tot de rest die buiten zit
Spreekt ze Italiaans dan?quote:Op zondag 5 februari 2023 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
Chiara moet ook meedoen aan het italiaanse programma Isola Del Famosi graag, ze is gewoon zo'n queen
perfecte meid is ze
Jacqueline zegt, ieder die naast rob staat verliest het van Rob , ze moest eens wetenquote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Stargazing het volgende:
De week is goed begonnen, Rob meteen genomineerd, die gaat naar huis zaterdag.
maakt mij niet meer uit, wie er in welke volgorde uitgaatquote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Stargazing het volgende:
ik wil jolientje wel een ponnetje geven hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien als wij geen pon hadden dan had Chiara erop gestaan.
Niet als hij tegenover Chayron komt.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Stargazing het volgende:
Ik zie het somber inquote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maakt mij niet meer uit, wie er in welke volgorde uitgaat
zolang Queen Chiara maar de winnaar wordt
die gaat er snel uitquote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maakt mij niet meer uit, wie er in welke volgorde uitgaat
zolang Queen Chiara maar de winnaar wordt
chayron ligt goed bij publiek hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Niet als hij tegenover Chayron komt.
lol, hoop voor hem dat het geluk brengtquote:Op zondag 5 februari 2023 18:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason de laatste M&M over het hek gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |