abonnement Unibet Coolblue
pi_207874797
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 08:37 schreef Sabata het volgende:

[..]
geboren in La Louvière, Franstalig Henegouwen. Waal dus.
Ja, dus?
pi_207875007
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 07:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat niet, maar wat me wel stoort is dat Ajax één van de allerslechtste seizoenen in decennia draait en desondanks nog steeds maar 3 punten achter staat op Feyenoord, terwijl ze Feyenoord óók nog eens thuis treffen in maart.
Dit ja. Ik denk dat Feyenoord met de selectie van vorig jaar hem er wel uit had gesleept maar nu wordt het wel lastig. Elke wedstrijd weer ploeteren voor de puntjes.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Trouwste user 2022 maandag 6 februari 2023 @ 12:46:01 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_207877636
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Jij hebt er wel kijk op!
Ik had voor de wedstrijd al 2-2 gepould. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207877874
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 08:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, dus?
die spreken soms geen woord Nederlands
pi_207885884
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 07:21 schreef Malavita het volgende:

[..]
huh wat? Wat hebben ze precies beter op orde? Want qua spel is het niet te zien namelijk. Snap dat het bestuurlijk bij Amsterdam nu het 1 en ander mist maar uiteindelijk is de weg bij Ajax naar boven op het veld weer gevonden
Feyenoord speelt met veel meer beleving en intensiteit dan Ajax, ze winnen iedere wedstrijd de conditieslag, de wil om te winnen in die ploeg is enorm.

PSV is een ploeg met enorm veel individuele klasse, die Simons is echt een heel groot talent, maar als je dan die Hazard ziet die tegen Feyenoord met één actie het verschil maakt, of Van Aanholt die al beter speelt dan Rensch en Wijndal bij elkaar vermenigvuldigt met twaalf....het is Ajax niet gelukt om in de winterstop één versterking te halen, PSV duidelijk wel.

En je hebt gelijk, de weg naar boven is qua resultaat weer gevonden, maar je weet dat het wedstrijden tegen Excelsior en Cambuur waren hè? Dat zijn wedstrijden die Jong Ajax ook kan winnen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_207886076
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:04 schreef Malavita het volgende:

[..]
die spreken soms geen woord Nederlands
Nee, dat willen ze niet. Op school zijn ze gewoon verplicht om ook Vlaams te leren hoor. Maar het zijn een beetje dwarse figuren, Walen. Net als Fransen. Ook onuitstaanbare mensen meestal.
pi_207886204
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, dat willen ze niet. Op school zijn ze gewoon verplicht om ook Vlaams te leren hoor. Maar het zijn een beetje dwarse figuren, Walen. Net als Fransen. Ook onuitstaanbare mensen meestal.
Volgens mij kunnen leerlingen in Wallonië daarvoor kiezen en is het niet verplicht
pi_207888934
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, dat willen ze niet. Op school zijn ze gewoon verplicht om ook Vlaams te leren hoor. Maar het zijn een beetje dwarse figuren, Walen. Net als Fransen. Ook onuitstaanbare mensen meestal.
Anders dan in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is het onderwijs van het Nederlands in Wallonië niet verplicht. Op de meeste lagere scholen kunnen de leerlingen ervoor kiezen vanaf de vijfde klas. In het middelbaar moet vanaf het eerste jaar minstens één vreemde taal worden gekozen.

Verder wel eens over Fransen
pi_207889020
De Fransen in het noorden zijn heel kut. Met name in Parijs.

De Fransen in het zuiden zijn wel liev O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')