Zoveel zin in de Strade.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:17 schreef Mansjester het volgende:
Die aanzet van Mathieu is zo ongelofelijk krachtig,net als in Strade en de Ronde
Stop hiermee.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:18 schreef Szura het volgende:
Sukkels die op de NOS kijken doen het toch echt zelf
2003 stop de tijd.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat deed Beloki toen, behalve revalideren?
Was dat toen Armstrong door het gras ging en Beloki vies hard viel?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat deed Beloki toen, behalve revalideren?
Puur voor mijn leedvermaak, wat ging er dit keer weer mis bij NOS?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:18 schreef Szura het volgende:
Sukkels die op de NOS kijken doen het toch echt zelf
Prima.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Spannend was het toch niet echt verder? Na 2 ronden weet je dat je naar een optocht kijkt die in een sprint gaat worden beslist.
Men houd van overdrijven.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Spannend was het toch niet echt verder? Na 2 ronden weet je dat je naar een optocht kijkt die in een sprint gaat worden beslist.
Tempo ging steeds omlaag. Dat was enige minpunt.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Die schakelden naar Dione bij het interview met Mathieuquote:Op zondag 5 februari 2023 16:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Puur voor mijn leedvermaak, wat ging er dit keer weer mis bij NOS?
quote:Op zondag 5 februari 2023 16:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die schakelden naar Dione bij het interview met Mathieu
Dit heet een wk. Enige landen die er toe doen zijn België en Nederlandquote:Op zondag 5 februari 2023 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Hij heeft ook niet of nauwelijks geprobeerd aan te vallen, Van der Poel heeft dat meermaals gedaan. Ik denk ook geen superdag.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad, hij leek zelfs langzamer te rijden en was toen compleet verrast door de aanval van Mathieu.
Bang voor de balken allicht?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet of nauwelijks geprobeerd aan te vallen, Van der Poel heeft dat meermaals gedaan. Ik denk ook geen superdag.
Eurosport > Sporza > Nosquote:Op zondag 5 februari 2023 16:20 schreef Marcoss het volgende:
Bij het veldrijden is de NOS qua commentaar sowieso beter dan Sporza, zeker met vriend Ruben erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |