abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 5 februari 2023 @ 15:46:37 #1
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_207866821
Golddiggers.

Het lijkt de enige categorie vrouwen te zijn waar men ongestraft loeiharde kritiek op mag hebben en waar zowel mannen als vrouwen op neerkijken en een hekel aan hebben.

Waarom?

Oké, ze zitten achter mannen aan puur vanwege hun geld. So what? Die mannen weten waar ze aan beginnen en weten vaak echt wel dat ze zonder dat geld de vrouw in kwestie niet hadden kunnen krijgen. Sterker nog: het is voor veel mannen de primaire reden en motivatie om hard te werken.

Daarnaast gebruiken die mannen die vrouwen toch ook puur om hun lusten op te botvieren? Wat maakt het een erger dan het ander?
Géén Oostenrijkse schilder
  zondag 5 februari 2023 @ 15:53:42 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207866970
Ik denk omdat er weinig liefde bij komt kijken.
Het is meer een zakelijke overeenkomst. Zij krijgt heel veel geld en materiele dingen, en de rijke man krijgt seks.

Ik vind het ook geen groot probleem hoor. Als jij er uit ziet als een oud ziek reptiel maar je hebt veel geld, en een jonge meid met topmodelfiguur is geïnteresseerd in je, kun je vast ook wel uitrekenen hoe dat zo komt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207867171
Leuk voor oppervlakkige mensen ja.
  zondag 5 februari 2023 @ 16:11:31 #4
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_207867387
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 15:53 schreef Harvest89 het volgende:
Ik denk omdat er weinig liefde bij komt kijken.
Het is meer een zakelijke overeenkomst. Zij krijgt heel veel geld en materiele dingen, en de rijke man krijgt seks.

Ik vind het ook geen groot probleem hoor. Als jij er uit ziet als een oud ziek reptiel maar je hebt veel geld, en een jonge meid met topmodelfiguur is geïnteresseerd in je, kun je vast ook wel uitrekenen hoe dat zo komt.
Die mannen die een golddiggende trophy wife nemen zullen andersom toch ook weinig liefde voelen voor die vrouwen in kwestie. Naast de liefde die hun lul voelt natuurlijk. Toch word alleen de vrouw hierop aangekeken.

Géén Oostenrijkse schilder
  zondag 5 februari 2023 @ 16:14:15 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207867475
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:11 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Die mannen die een golddiggende trophy wife nemen zullen andersom toch ook weinig liefde voelen voor die vrouwen in kwestie. Naast de liefde die hun lul voelt natuurlijk. Toch word alleen de vrouw hierop aangekeken.

[ afbeelding ]
Alleen de vrouw? Mwa weet ik niet hoor. Ik denk dat er ook kritiek is op rijke mannen die hun vrouw inruilen voor een nieuw jong blaadje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207867554
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:11 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Die mannen die een golddiggende trophy wife nemen zullen andersom toch ook weinig liefde voelen voor die vrouwen in kwestie. Naast de liefde die hun lul voelt natuurlijk. Toch word alleen de vrouw hierop aangekeken.

[ afbeelding ]
Mensen hebben overal wel iets over te zeggen, zo bijzonder vind ik al die meningen niet. Een rijke man die liefdevol met zijn oudere vrouw blijft leven ipv haar omruilen voor een jongere versie wordt ook gek aangeken. Zoveel geld hebben en dan zo een wijf hebben :') bijvoorbeeld.

Mensen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2023 16:17:20 ]
pi_207867777
Kijk naar een Rachel Hazes of Nicol van Peter Gillis, dat soort vrouwen doen/deden het alleen voor geld. Hoeren dus.
  zondag 5 februari 2023 @ 16:28:10 #8
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_207867788
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Alleen de vrouw? Mwa weet ik niet hoor. Ik denk dat er ook kritiek is op rijke mannen die hun vrouw inruilen voor een nieuw jong blaadje.
In die situatie is het ‘inruilen’ hetgeen waarop kritiek word gegeven, niet het aangaan van de relatie an sich.
Géén Oostenrijkse schilder
  zondag 5 februari 2023 @ 16:29:50 #9
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_207867825
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:16 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Mensen hebben overal wel iets over te zeggen, zo bijzonder vind ik al die meningen niet. Een rijke man die liefdevol met zijn oudere vrouw blijft leven ipv haar omruilen voor een jongere versie wordt ook gek aangeken. Zoveel geld hebben en dan zo een wijf hebben :') bijvoorbeeld.

Mensen :')
Ik zeg ook niet dat de kritiek moet stoppen, ik vraag me alleen af waar de intensiteit van de kritiek precies vandaan komt en waarom dat een van de weinige dingen is op dit gebied waar algehele consensus over lijkt te bestaan dat de geslachten overstijgt.
Géén Oostenrijkse schilder
pi_207868586
Denk dat het de vrouwen wel hard raakt, ik zie heel vaak dat ze hun tranen wegvegen met biljetten van 500 euro.


Echt zo'n onderwerp waar je een seconde bij stilstaat en een opmerking maakt en hooguit een paar heen-en-weertjes over hebt. Luchtig dus. En niet deze drukmakerij.
  zondag 5 februari 2023 @ 18:55:50 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207869961
Nouja het is in een relatie ook wel prettig als je iemand hebt waar je op kan vertrouwen als het een keer minder voor de wind gaat. En gezien golddiggers een parasitaire levensstijl hebben kun zal er weinig vertrouwen in zo'n relatie zijn.

Maar als een ouwe rijke geile vent dat wil heb ik er verder niks tegen.
pi_207912992
De praktijk is natuurlijk niet zo zwart-wit. Golddiggers zijn vrouwen voor wie loaded zijn een vereiste is. Maar dat wil niet zeggen dat ze niet verliefd worden op de man waarmee ze aan de haal gaan. Net als dat je als man (en vrouw minstens zo) eisen stelt aan het uiterlijk van van je partner. Dat wil niet zeggen dat je alleen maar gaat voor het uiterlijk.

Kortom: niets mis met golddiggers. Niets mis met uiterlijk belangrijk vinden.
pi_207913038
Ik dig mensen die alleen maar met geld of uiterlijk vertoon bezig zijn totaal niet.
pi_207989550
Eigenlijk niks. Het is de toekomst!

Man = provide (geld) & protect
Vrouw = support & kinderen

Het westerse model met zn onvruchtbaarheid, 1.5 geboortecijfer en scheidingen is niet houdbaar. Mijn nieuwe vriendin ben ik financieel aan het supporten. Practice what you preach. Waarom zou ik werken als ik geen gezin heb?
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_207989552
Er is niks mis mee. Een soort langdurende overeenkomst van prostitutie. Kijk ik persoonlijk niet op neer, groot respect voor prostituees die alles maar de accepteren hebben
Golddiggers vallen voor mij in dezelfde categorie en zijn zo verstandig 1 rijke klant te hebben die ze om de vinger winden met seks voor geld

Al zullen er zat knappe dames zijn met rijke mannen die geen golddiggers zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_207991797
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:11 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Die mannen die een golddiggende trophy wife nemen zullen andersom toch ook weinig liefde voelen voor die vrouwen in kwestie. Naast de liefde die hun lul voelt natuurlijk. Toch word alleen de vrouw hierop aangekeken.

[ afbeelding ]
Lol...Anna Nicole Smith die na de dood van die miljardair kon fluiten naar haar erfenis. :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207991889
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 03:04 schreef Aap_deluxe het volgende:
Eigenlijk niks. Het is de toekomst!

Man = provide (geld) & protect zorgt voor een inkomen en bescherming.
Vrouw = support ondersteuning & kinderen

Het westerse model met zn onvruchtbaarheid, 1.5 geboortecijfer en scheidingen is niet houdbaar. Mijn nieuwe vriendin ben ik financieel aan het supporten ondersteunen. Practice what you preach Doe wat je beloofd hebt. Waarom zou ik werken als ik geen gezin heb?
Of andersom. Mannen kunnen ook prima het huishouden doen en de kinderen opvoeden en dat de vrouw voor een komen zorgt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_207992008
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 11:40 schreef HSG het volgende:

[..]
Of andersom. Mannen kunnen ook prima het huishouden doen en de kinderen opvoeden en dat de vrouw voor een komen zorgt.
De meeste mannen kunnen dat helemaal niet. En de 'huismannen' zijn vrijwel zonder uitzondering (ik ken welgeteld 1 uitzondering) slappe vaatdoeken. Weinig mannelijks aan.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 11:48:48 #19
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207992033
Jaren 50 Belde
pi_207992061
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 11:34 schreef HSG het volgende:

[..]
Lol...Anna Nicole Smith die na de dood van die miljardair kon fluiten naar haar erfenis. :P
En daarna zelf dood ging aan een overdosis drugs.
pi_207992063
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
De meeste mannen kunnen dat helemaal niet. En de 'huismannen' zijn vrijwel zonder uitzondering (ik ken welgeteld 1 uitzondering) slappe vaatdoeken. Weinig mannelijks aan.
Mijn vrouw en ik werken allebei en zorgen ook beiden voor het huishouden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_208023997
quote:
Wat is er mis met golddiggers?
Toen ik de titel las, dacht ik dat het ging over wat er mis is met de hersenen van mensen die golddigger worden. :D
pi_208024049
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De meeste mannen kunnen dat helemaal niet. En de 'huismannen' zijn vrijwel zonder uitzondering (ik ken welgeteld 1 uitzondering) slappe vaatdoeken. Weinig mannelijks aan.
LOL, maar wat weet jij nou van wat er bij hen thuis gebeurt wanneer de voordeur op slot gaat en de gordijnen dicht gaan? :) In ieder geval is hun vrouw prima tevreden met hen. Dus moeten die mannen op de momenten dat jij er niet bij bent, toch wel iets goeds doen. :D
pi_208024089
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef Alexandrian het volgende:
Daarnaast gebruiken die mannen die vrouwen toch ook puur om hun lusten op te botvieren?
Overigens is dit een heel groot vooroordeel.
pi_208075081
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:11 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Die mannen die een golddiggende trophy wife nemen zullen andersom toch ook weinig liefde voelen voor die vrouwen in kwestie. Naast de liefde die hun lul voelt natuurlijk. Toch word alleen de vrouw hierop aangekeken.

[ afbeelding ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 20 februari 2023 @ 13:40:49 #26
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208075149
Niks.
  maandag 20 februari 2023 @ 15:18:50 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208076151
Blijf het raar vinden dat je Feministen zo weinig hoort over golddiggers.
  maandag 20 februari 2023 @ 15:22:21 #28
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_208076180
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 15:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Blijf het raar vinden dat je Feministen zo weinig hoort over golddiggers.
Heeft feminisme niet meer te maken met dat je zelf mag kiezen wat je wil in plaats van dat het je opgedwongen wordt? De vrijheid om te gaan werken als je wil, de vrijheid kinderen te krijgen en huismoeder te worden als je dat wil, de vrijheid een rijke man te trouwen om zijn centen?
  woensdag 22 februari 2023 @ 09:10:25 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208096887
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 15:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Blijf het raar vinden dat je Feministen zo weinig hoort over golddiggers.
Ze houden niet van vrouwen die op de zak van hun man teren dus daar vallen golddiggers ook onder.
  woensdag 22 februari 2023 @ 09:25:28 #30
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_208097043
Iedereen moet zelf weten welke keuzen ze maken, dat maakt mij niet uit.
Maar zelf kan ik me niet voorstellen dat je je partnerkeuze maakt op basis van geld.
Vind het zelf enorm belangrijk om financieel onafhankelijk te en overal zelf over te kunnen beslissen. Dat geeft mij vrijheid. Dus teren op de zak van een ander zou nooit in me opkomen.
Maar ieder zn ding. Wil niet oordelen over mensen die hun leven anders invullen.
To BG or not to BG!
pi_208097221
Its like a ho, maar dan met veel meer er bij! *)

Ze blijven net zolang het goed blijft betalen en geeft wat ze nodig hebben, kunnen ze meer krijgen dan zijn ze zo weg. Its use to being used! en ook een tactiek om in een korte tijd veel geld te vergaren.
Er zijn vrouwen die na een aantal jaren goed gespeeld te hebben gaan rentenieren...

Dus... tja, tis maar wat je wil.

Mijn vriendin is gelukkig geen gold digger, maar haar hartje is wel van goud!!
Just say hi!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')