mag hopen dat ze genomineerd is!quote:Op zondag 5 februari 2023 14:07 schreef ben34567 het volgende:
Jacq is in haar nopjes. Ze heeft iets goed gewonnen (vrijstelling of PON ?)
Hij heeft een nominatie te pakken!quote:Op zondag 5 februari 2023 14:08 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft rob en vragezeichen staan?
dan gaat ze niet zo blij kijken en fluitenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mag hopen dat ze genomineerd is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe lang ben je hier nou? zit ik voor jan lul die streamverslagen te maken?quote:Op zondag 5 februari 2023 14:08 schreef mario390 het volgende:
hoezo heeft rob en vragezeichen staan?
Of juist welquote:Op zondag 5 februari 2023 14:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
dan gaat ze niet zo blij kijken en fluiten
Febo haalt ff uit het achtergbleven koffertje/doos van Jacquote:
ze weet nog niet wat ze gekregen heeft.. er stond in de envelop alleen dat ze naar de dagboekkamer moest komenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
dan gaat ze niet zo blij kijken en fluiten
dat je nog antwrd geeft..quote:Op zondag 5 februari 2023 14:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
hoe lang ben je hier nou? zit ik voor jan lul die streamverslagen te maken?
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
oww laters!quote:Op zondag 5 februari 2023 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
moet weg
Ben van wacht dit weekend, zal je altijd zien dat er dan wat is, waarvoor ze me nodig hebben
Laters COS
quote:Op zondag 5 februari 2023 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
moet weg
Ben van wacht dit weekend, zal je altijd zien dat er dan wat is, waarvoor ze me nodig hebben
Laters COS
ja ik negeer dat ookquote:Op zondag 5 februari 2023 14:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat je nog antwrd geeft..
koekoek
Pfff. Ken dat. Ik was vorig weekend van permanentie. Amper iets kunnen volgen op de streams. Gelukkig is er @rinardo en anderen om me bij te briefen via de streamverslagen.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
moet weg
Ben van wacht dit weekend, zal je altijd zien dat er dan wat is, waarvoor ik nodig ben
Laters COS
quote:Op zondag 5 februari 2023 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
moet weg
Laters COS
Ah, dus weer alle opties om te manipuleren voor de FEBOquote:Op zondag 5 februari 2023 14:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze weet nog niet wat ze gekregen heeft.. er stond in de envelop alleen dat ze naar de dagboekkamer moest komen
ja maar wanneer?quote:Op zondag 5 februari 2023 14:08 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hij heeft een nominatie te pakken!
als ze mag nomineren dan zet ze denk ik ali erop of iasquote:Op zondag 5 februari 2023 14:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ah, dus weer alle opties om te manipuleren voor de FEBO
gisteren op avond had hij nog niksquote:Op zondag 5 februari 2023 14:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
hoe lang ben je hier nou? zit ik voor jan lul die streamverslagen te maken?
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Precies ditquote:Op zondag 5 februari 2023 14:13 schreef ben34567 het volgende:
Dat spel met die blikken is gewoon zodat febo nog tijd heeft om spel te sturen naargelang wie een blik met vraagteken pakt. Ze kunnen toch gewoon al in de blik zetten wat er gewonnen is ?
Misschien is dat bij sommige blikken ook wel zo 🤞quote:Op zondag 5 februari 2023 14:13 schreef ben34567 het volgende:
Dat spel met die blikken is gewoon zodat febo nog tijd heeft om spel te sturen naargelang wie een blik met vraagteken pakt. Ze kunnen toch gewoon al in de blik zetten wat er gewonnen is ?
quote:Op zondag 5 februari 2023 14:14 schreef Monique___ het volgende:
blije rob op de achtergrond en de evil twin op de voorgrond
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |