Daarom je eigen fust meenemenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel vrij onmogelijk om daar drinken te halen. Plek weg.
Sta je lekker 4 uur zonder biertje in hand
Thibau is natuurlijk zo kut door op te groeien als zoon van Svenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Ben ik de enige die prima naar Sven kan luisteren maar de pik heeft op Tibo?
Niks mis met Sven inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Mooie openingsvraag iddquote:Op zondag 5 februari 2023 14:43 schreef Zwansen het volgende:
Hij heeft beter geslapen dan bij z’n vorige WK.
Hoe smerig is dat om daar te gaan pissenquote:Op zondag 5 februari 2023 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Die drukte bij de pisbakken
Lekker geregeld man, zo'n vierkantje met wat van die dingen voor tienduizenden mensen.
Als Kuhn vandaag een medaille pakt snoert Sven wel mondjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:36 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een stank zou daar hangen.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Die drukte bij de pisbakken
Lekker geregeld man, zo'n vierkantje met wat van die dingen voor tienduizenden mensen.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:49 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel een broertje van klootzak Ief LamPaard
LOL idd, waarom is dat een klootzak heb ik iets gemistquote:Op zondag 5 februari 2023 14:49 schreef Szura het volgende:
Lijkt wel een broertje van klootzak Ief LamPaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |