Aike Viskbeekquote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef DiegoFuser het volgende:
Die Kuypers heeft de voorraad van de Toon over genomen?
Dat gaan hele snelle slotrondes worden aangezien ze beide op kop zullen willen rijden bij de balkjesquote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zie ze elkaar echt niet losrijden. De crux gaat dus zijn of Mathieu al eerste ligt bij de balken en of hij het gaatje vast kan houden. Eerste denk ik wel, tweede niet. Dan sprint met Mathieu van kop af aan, heeft hij een heel licht voordeel in principe.
Poeh. Denk alles samen inderdaad. Alleen senioren lijkt een beetje veel. Geen idee.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar bij de junioren dan, wat? Toch niet bij de senioren?
Zou wel kunnen bij de senioren toch? Van der Poel won op een gegeven moment meer dan 30 veldritten per jaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar bij de junioren dan, of wat? Toch niet bij de senioren?
Ja niemand weet precies hoe ver blijkbaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nog wel vrij ver en licht omhoog tot de finish toch?
2 jaar op rij dat ie 32 won.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel kunnen bij de senioren toch? Van der Poel won op een gegeven moment meer dan 30 veldritten per jaar.
Lijkt toch wel mee te vallen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:33 schreef wimderon het volgende:
Van der Haar heeft zich echt wel helemaal de vernieling in gereden/gelopen op het NK, daarna had hij overal last van en is hij een stuk minder.
Lange rechte lijn. Ik zeg woutquote:Op zondag 5 februari 2023 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zie ze elkaar echt niet losrijden. De crux gaat dus zijn of Mathieu al eerste ligt bij de balken en of hij het gaatje vast kan houden. Eerste denk ik wel, tweede niet. Dan sprint met Mathieu van kop af aan, heeft hij een heel licht voordeel in principe.
En inmiddels al een jaar of 8 bij de Elite.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou wel kunnen bij de senioren toch? Van der Poel won op een gegeven moment meer dan 30 veldritten per jaar.
Het is toch ook een schunnige rotstreek om ze precies daar te leggen.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
De balken gaan een rol spelen.
Dat zijn teksten.
ZIEDEND!quote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is toch ook een schunnige rotstreek om ze precies daar te leggen.
Puur Oranje chauvinisme.
Daar zou Michel Wuyts eens een column over moeten schrijven, vind ik.
Kwaad. Woedend.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het is toch ook een schunnige rotstreek om ze precies daar te leggen.
Puur Oranje chauvinisme.
Daar zou Michel Wuyts eens een column over moeten schrijven, vind ik.
Kans dat ze hier nog gaan surplacen zodat het op explosiviteit wordt gespeeld, lijkt me wel héél erg klein, ja.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat was wel gewoon een blunder van Wout, later heeft hij wel begrepen hoe het wel moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |