Echt asociaalquote:Op zondag 5 februari 2023 13:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is blijkbaar toch is gebeurd![]()
Kim stofzuigt
Had ik al eerder gepost.quote:
Jaquote:Op zondag 5 februari 2023 13:06 schreef D. het volgende:
Gingen eerdere bedden na een vertrek ook de poort uit?
-daar is de COS niet voorquote:
Ja, die opdracht krijgen ze.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:06 schreef D. het volgende:
Gingen eerder bedden na een vertrek ook de poort uit?
Nope maar ik hoorde het door de stofzuigerslang gaanquote:
-verkeerde topic-quote:Op zondag 5 februari 2023 13:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil mijn tag.
Iedereen met een award loopt te shinen.
Nee. Je hoort het hard tikken in de stofzuigerslang.quote:
En het werd ook gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee. Je hoort het hard tikken in de stofzuigerslang.
Dat zijn dus de glasscherven.
Bij Berend stond het bed al buiten terwijl hij nog aan het kaarten was..quote:Op zondag 5 februari 2023 13:06 schreef D. het volgende:
Gingen eerder bedden na een vertrek ook de poort uit?
Dat is jammer idd. Want een eliminatie kunnen we nu weer op onzen buik schrijven de komende tijd/dagen.quote:
Kon ie nog even liggen, op weg naar de poortquote:Op zondag 5 februari 2023 13:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bij Berend stond het bed al buiten terwijl hij nog aan het kaarten was..
Inderdaad jammer, ik had er één voor dinsdag gepland.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is jammer idd. Want een eliminatie kunnen we nu weer op onzen buik schrijven de komende tijd/dagen.
Huh? Dat is toch gewoon aardig?quote:Op zondag 5 februari 2023 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
Jeff gaat helpen met koken.Wat is het ook een slecht persoon.
Terechtquote:Op zondag 5 februari 2023 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wordt door de meesten genegeerd ...
Lekker laten staanquote:Op zondag 5 februari 2023 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, ik had er één voor dinsdag gepland.
Had er misschien wel ingezeten iddquote:Op zondag 5 februari 2023 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, ik had er één voor dinsdag gepland.
Alles wat Jeff doet is per definitie slecht.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch gewoon aardig?
oh wacht
Magere Hein Erikquote:Op zondag 5 februari 2023 13:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bij Berend stond het bed al buiten terwijl hij nog aan het kaarten was..
Mag morgen pas, niet in het weekendquote:Op zondag 5 februari 2023 13:12 schreef PunkieePie het volgende:
Heeft Martin z'n 24uur al aangevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |