Uhuh, hij had het net ook over massage, 'lekkere massage van een meid van een jaar of 25'.... misselijke ventquote:Op zondag 5 februari 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja precies.. eerst met de grond gelijk maken en dan: maar vind het wel een lieve meid..
om naar te kijken zeker
jaaa maar ik zie nu dat ik een topic kaper ben!!!! kakquote:
Ik had het zelf niet door omdat ik hier alle roddels geconcentreerd probeer te volgenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa maar ik zie nu dat ik een topic kaper ben!!!! kak
@:SamsonVanDelilah zie nu dat jij de sluiter was!!
sorry, is me al eerder overkomen.. dan heb ik een bericht getypt.. wil ik het versturen en krijg ik een melding dat ik geen rechten heb, dan zie ik dat het topic dicht is en denk ik dat ik de laatste ben..
SamsonVanDelilah als je de titel wilt veranderen dan even mod vragen , sorry!
oh oke, pffquote:Op zondag 5 februari 2023 12:30 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet door omdat ik hier alle roddels geconcentreerd probeer te volgenGoeie titel dus
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
kunnen we niet chay een dagje muten please!
jaq zei net ; ja dan hadden we hier tot 5 uur gezetenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:30 schreef lindademol het volgende:
wat ik niet helemaal begrijp is waarom iedereen doet alsof ze moesten nomineren, terwijl ze toch ook voor vrijstelling konden kiezen? waarom zijn ze niet gewoon eerlijk over dat ze rob vervelend vinden
Dat zijn sommige ook geweest begrijp ik, iig lindseyquote:Op zondag 5 februari 2023 12:30 schreef lindademol het volgende:
wat ik niet helemaal begrijp is waarom iedereen doet alsof ze moesten nomineren, terwijl ze toch ook voor vrijstelling konden kiezen? waarom zijn ze niet gewoon eerlijk over dat ze rob vervelend vinden
boeie jaq het is niet alsof je morgen om half 9 op je werk moet zijnquote:Op zondag 5 februari 2023 12:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaq zei net ; ja dan hadden we hier tot 5 uur gezeten
ja en ali wilde ook rob nomineren door hoe hij tegen jason vaker doet en tegen hemquote:Op zondag 5 februari 2023 12:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zijn sommige ook geweest begrijp ik, iig lindsey
ja hier ook zie ik nuquote:
Kon ook gewoon niet!quote:Op zondag 5 februari 2023 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wel leuk dat Rob door Febo is aangesproken
mbt uitlatingen...![]()
"denk dat over de Turken ""
uh denk dat het eigenbelang is.. anders krijgen ze gezeik van media over hun heenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wel leuk dat Rob door Febo is aangesproken
mbt uitlatingen...![]()
"denk dat over de Turken ""
Haha ja opvallend hequote:Op zondag 5 februari 2023 12:41 schreef lindademol het volgende:
jaq praat teveel over stoelgang naar mijn mening
quote:Op zondag 5 februari 2023 12:41 schreef lindademol het volgende:
Heeft misschien fetish van bowel movements (oops sorry Char-taal)quote:Op zondag 5 februari 2023 12:41 schreef lindademol het volgende:
hahaha oh kut sorryquote:Op zondag 5 februari 2023 12:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tik er niet over
dr is hier een user die dat als Fetisch ...heeft
@JasonGlasquote:Op zondag 5 februari 2023 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
Weer info die niet klopt chiara, jason heeft 16K op youtube en net 18K
quote:Op zondag 5 februari 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
hij krijgt zometeen een tennisarm als hij de hele dag zo blijft zitten
Iedere keer 1000 uit de pot word toch veel dan als het steeds gebeurdquote:Op zondag 5 februari 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
stream op 1
rob bezig over de 1000 euro, dat hij lekker had willen douchen.. of er nu 70 of 69 in de pot zat
ook gewoon een vervelend kliekjequote:Op zondag 5 februari 2023 12:50 schreef Monique___ het volgende:
getverdemme ; jaq tegen jolien: mooi zo zonder eyeliner je bent van jezelf al mooi
pleuren we lekker in de gipsquote:Op zondag 5 februari 2023 12:49 schreef Monique___ het volgende:
hij krijgt zometeen een tennisarm als hij de hele dag zo blijft zitten
Ja op een ander bekend platform werd hij beschuldigd van racisme.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
uh denk dat het eigenbelang is.. anders krijgen ze gezeik van media over hun heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |