Beiden hebben geknuffeldquote:Op zondag 5 februari 2023 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Van Babette en Kenzy heb ik het ook niet gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Droef Droef! Toet! Droef Toet! Toet Toet! Droef!" ~ Rupert
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:44 schreef Deisyy het volgende:
Martin: ik weet niet of hiermee kan leven amigo
quote:Op zondag 5 februari 2023 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Er zat een klein zigeunermeisje huilend op een steenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Van Wanda ook niet?? En van Jasper heb ik ook niet gezien.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Geen knuffels van Wanda, Erik, JW, Esther en Sasha.
Zijn wel gezien..quote:Op zondag 5 februari 2023 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Van Babette en Kenzy heb ik het ook niet gezien
Ze hadden toch geen ruziequote:Op zondag 5 februari 2023 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Ik weet niet of ik hiermee kan leven. ... die kaarten zijn deels mijn schuld.
Tiano : Hoezo dan?
Martin : Als ik niks met haar had gehad, waren ze niet gebeurd.
Zoëquote:Op zondag 5 februari 2023 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
Wie gaat me nu pijpen?
[ afbeelding ]
Jammer dat ie toch weer bro-steun krijgtquote:Op zondag 5 februari 2023 12:46 schreef Deisyy het volgende:
Marciano: De kans is heel groot dat je voor de groep een irritatiepuntje bent, laat dat niet de sfeer beinvloeden voor jezelf.
Kim zei net dat zij de nagels op zich neemtquote:Op zondag 5 februari 2023 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die is vast boos omdat er nu niemand haar nagels kan doen
Zou fijn zijn als Mexx dat ook in gaat zien.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet niet of ik hier mee kan leven, de kaarten zijn deels mijn schuld zegt Martin tegen Marciano.
Nu geeft Martin JW de schuld. ALs die niets gedaan had was er niets gebeurdquote:Op zondag 5 februari 2023 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als Mexx dat ook in gaat zien.
Ja ja,die staat te popelen.quote:
Hij wordt door Mexx wel even weggezet als die vieze oude manquote:
Ja maar we zien ook dat verder absoluut niemand het gelooftquote:Op zondag 5 februari 2023 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wordt door Mexx wel even weggezet als die vieze oude man
En dankzij de FEBO mogen wij dat allemaal zien
Ik voel de drang om wat tennisballen over dat hek te gooienquote:Op zondag 5 februari 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
"Als die man niets had gedaan dan was er niets aan de hand geweest. Mexx wil mij een kus komen geven, Willem pakt haar vast en je weet wat dat met dat meisje doet. We hadden afgesproken geen ruzie meer te maken. Dus dat hebben we niet meer gedaan. Ik neem het hem kwalijk"
Manmanman
De liefde van je leven zou je maar dat meisje noemenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
"Als die man niets had gedaan dan was er niets aan de hand geweest. Mexx wil mij een kus komen geven, Willem pakt haar vast en je weet wat dat met dat meisje doet. We hadden afgesproken geen ruzie meer te maken. Dus dat hebben we niet meer gedaan. Ik neem het hem kwalijk"
Manmanman
Bakstenenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel de drang om wat tennisballen over dat hek te gooien
Natuurlijk hadden wij daarvoor wel een kleine ruzie, zei hij nogquote:Op zondag 5 februari 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
Manmanman
Gelukkig weten de andere bewoners wel beterquote:Op zondag 5 februari 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
Manmanman
aar het is wel gezegdquote:Op zondag 5 februari 2023 12:50 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ja maar we zien ook dat verder absoluut niemand het gelooft
Doe even normaal.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:51 schreef fladdie het volgende:
Jan Willem had met zijn poten van haar af moeten blijven , hij verdiend ook een gele kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |