De helft volgens mij nietquote:Op zondag 5 februari 2023 12:39 schreef HappyCharly het volgende:
hebben jw en mexx afscheid genomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Nee joh, hij zal eens een tv momentje scoren missen.quote:
Staat netjes.quote:
Misschien kan Marciano Martin ff een keer bij de nek pakken om hem wat inzicht te geven in zijn gedragquote:Op zondag 5 februari 2023 12:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx [buiten de poort] : Tiano! Let op Martin he!'
Tiano : 'Ja ... sowieso'
Alles is klein aan Martin, behalve zijn egoquote:Op zondag 5 februari 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kleine wijvenhandjes heeft Martin
Nee joh die wilde voor haar niet buiten de ring komen ze moest maar naar Amsterdam komenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die staat nu buiten te wachten om haar op het station af te zetten in ruil voor een pijpbeurt die hij dagelijks op de stream heeft mogen aanschouwen.
Van Babette en Kenzy heb ik het ook niet gezienquote:Op zondag 5 februari 2023 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Geen knuffels van Wanda, Erik, JW, Esther en Sasha.
Wanda wordt steeds leukerquote:Op zondag 5 februari 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Wanda: Daar gaat ie weer, hij begint nu al met zijn toneeelstukje
Jappiequote:Op zondag 5 februari 2023 12:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Geen knuffels van Wanda, Erik, JW, Esther en Sasha.
Er is nog plek in de fanclubquote:
Ja welquote:Op zondag 5 februari 2023 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Van Babette en Kenzy heb ik het ook niet gezien
En voetjes (38)quote:Op zondag 5 februari 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kleine wijvenhandjes heeft Martin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |