quote:Op zondag 5 februari 2023 12:29 schreef Hoempah het volgende:
Man heb net pas internet terug, en dan zoveel gebeurd en dat allemaal moeten missen.
Ja.. was wel de 12 uur van je leven.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:29 schreef Hoempah het volgende:
Man heb net pas internet terug, en dan zoveel gebeurd en dat allemaal moeten missen.
Ik ook niet. Zoals we zouden zeggen, eigen schuld dikke bultquote:
Toch iets van zelfreflectie.quote:
Ja preciesquote:Op zondag 5 februari 2023 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden beschuldigde ze ook iemand van buiten van aanranding.
Maar iedereen heeft dan weer andere bagage ... Wanda jatte spaargeld van haar oppaskindjes voor ze Ivor 8 jaar geleden ontmoette...quote:Op zondag 5 februari 2023 12:29 schreef KinKiJan het volgende:
Wanda: "Maar ze heeft continue wat, Leila heeft 'r aangerand, ze is zwanger geweest, ze heeft borstkanker gehad. Nee maar echt geen grap he! Heeft ze allemaal gehad in 5 maanden tijd."
JW: "Dat zijn leeftijdsperikelen"
Wanda: "Onzin, ik was niet zo op mijn 22e. Ik heb nog nooit zo'n slap kutverhaal opgehangen"
JW: "Nee ik ook niet, dat ben ik het wel met je eens"
Wanda: "Zij heeft gewoon issues, zo iemand neerzetten dan ben je echt niet goed bij je hoofd, deed ze bij Leila ook"
JW: "Ik heb geprobeerd het in goeie banen te leiden en dat is totaal mislukt
Jasper: "Maar dat weet iedereen"
Wanda: "Maar daar kan jij niks aan doen, jij heb alleen maar geprobeerd om te zorgen dat Martin ..."
JW: "Maar nu wordt het zo omgedraaid alsof ik de schuld ben"
Wanda: "Ja, door haar, niet door de rest van de groep.
JW: "En door Martin"
Wanda: "Ja, Martin, dat is wel het meest onboeiende ventje in de hele loods."
Dat is ook heel triest ja, maar dat krijgt ze met dit soort beschuldigen blijkbaar voor elkaar.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is goed om objectief te blijven, ik zie ook liever beelden...
Maar heel lullig, in dit geval denk ik echt dat we kunnen concluderen dat Mexx haar eigen waarheid maakt en dat het 'aanraken' van JW haar bij de nek grijpen was om haar te kalmeren/ uit de kamer te zetten.
Ik vind het frustrerend dat door vrouwen als Mexx er minder geluisterd wordt naar vrouwen bij wie echt iets grensoverschrijdends gebeurd..
Het zou natuurlijk kunnen, maar door het gedrag wat we van haar zien hier is het niet gek daaraan te twijfelenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een tijdje geleden beschuldigde ze ook iemand van buiten van aanranding.
Maar denk je dan echt dat de beelden door achter niet heel goed zijn bekeken om het juiste te beslissen.. daar zouden ze niet mee weg komen denk ik. Het is eerder al gebeurt dat er vragen zijn geweest in de media over wat wel en niet kan.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:27 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Het mooie is dat ik steeds zeg objectief te zijn. Ik neem het voor niemand op. Ik probeer open minded te blijven aangezien niemand van ons beelden heeft gezien. Misschien liegt ze, misschien niet. Ik versla alleen wat ik zie. Maar ik laat het nu rusten.
Volgens mij toen na die piramideopdracht dat Mattin ziek was en ze daarna van bil gingen was wel uitgezondenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:30 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx mag bovendien nog van geluk spreken dat al haar neukpartijen niet zijn uitgezonden
Ik zou trouwens nog liever neukend op tv komen dan hoe Mexx nu op tv komtquote:Op zondag 5 februari 2023 12:31 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Volgens mij toen na die piramideopdracht dat Mattin ziek was en ze daarna van bil gingen was wel uitgezonden
Vond het leeftijd stukje wel grappig. Vanmorgen had ik haar en kenzy gequote in de COS. Toen zei ze zelf 'het is de leeftijd' en toen riep Kenzy juist dat het bullshit was omdat Kenzy niet zo was.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft dan weer andere bagage ... Wanda jatte spaargeld van haar oppaskindjes voor ze Ivor 8 jaar geleden ontmoette...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |