Hmm ik zocht een knuffelsmileyquote:Op zondag 5 februari 2023 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb zelf knuffels nodig na dit drama
Erikquote:Op zondag 5 februari 2023 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik heeft het regelboek er op nageslagen ... de nieuwe versie van 16 januari. Hij zegt dat daarin niet gesproken wordt over gele kaarten en boete bij dit soort incidenten, maar direct vertrek.
'Het direct vernielen van zenders of camera's : het productieteam kan besluiten tot verwijdering van de deelnemer'
quote:Op zondag 5 februari 2023 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb zelf knuffels nodig na dit drama
Hoop dat hij haar even goed in de nek paktquote:Op zondag 5 februari 2023 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou ze JW nog een knuffel geven bij vertrek
Het is goed om objectief te blijven, ik zie ook liever beelden...quote:Op zondag 5 februari 2023 12:22 schreef Pindaaatje het volgende:
Wat onaardig Deisy, ik trap nergens in. Ik probeer objectief te blijven in dit verhaal.
quote:Op zondag 5 februari 2023 12:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is goed om objectief te blijven, ik zie ook liever beelden...
Maar heel lullig, in dit geval denk ik echt dat we kunnen concluderen dat Mexx haar eigen waarheid maakt en dat het 'aanraken' van JW haar bij de nek grijpen was om haar te kalmeren/ uit de kamer te zetten.
Ik vind het frustrerend dat door vrouwen als Mexx er minder geluisterd wordt naar vrouwen bij wie echt iets grensoverschrijdends gebeurd..
ik hoorde het ja, en zo is hetquote:Op zondag 5 februari 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
Wanda
Ze is door Leila aangerand
Ze is zwanger geweest
Ze heeft borstkanker gehad
Ze is niet goed in dr hoofd
Ik zie haar ervoor aanquote:Op zondag 5 februari 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
Wanda
Ze is zwanger geweest
Mexx heeft altijd haar eigen waarheid gemaakt en is niet vies om mensen vals te beschuldigen van hele erge dingenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar heel lullig, in dit geval denk ik echt dat we kunnen concluderen dat Mexx haar eigen waarheid maakt en dat het 'aanraken' van JW haar bij de nek grijpen was om haar te kalmeren/ uit de kamer te zetten.
Ik vind het frustrerend dat door vrouwen als Mexx er minder geluisterd wordt naar vrouwen bij wie echt iets grensoverschrijdends gebeurd..
Toen zoe een gele kaart kreeg was er ool geen boete tochquote:Op zondag 5 februari 2023 12:22 schreef greysbones het volgende:
Erik is hetvdus niet eens met de 10000 euro
Daarom is hij de regels na aanhef pluizen
En dan is dit nog maar de hele beknopte versiequote:Op zondag 5 februari 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
Wanda
Ze is zwanger geweest
Nopequote:Op zondag 5 februari 2023 12:26 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Toen zoe een gele kaart kreeg was er ool geen boete toch
Hier kan ik mij wel in vindenquote:Op zondag 5 februari 2023 12:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat dus en als er echt wat aan de hand is ze niet meer geloofd wordt...quote:Op zondag 5 februari 2023 12:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |