Dat vinden we erg leukquote:Op zondag 5 februari 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
Maar toch ook weer tienduizend uit de pot..
wat een vies wijfquote:Op zondag 5 februari 2023 11:45 schreef puzziepie het volgende:
Er zat een man aan haar en dat mag nooit
Hey leukste jonkiequote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef engine het volgende:
En dat gewoon op de Nederlandse tv...schandalig!
hoppetaaaaa daar gaat de schuld al naar JW? smerig kindquote:Op zondag 5 februari 2023 11:45 schreef Pindaaatje het volgende:
Mexx: ik ben gewoon boos want ze weten allemaal waarom ik dat deed, omdat er een man aan me zat. Maar je mag blijkbaar niet voor jezelf opkomen.
Bijna 6 maanden Mexx op de Nederlandse tv, da's pas schandaligquote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef engine het volgende:
En dat gewoon op de Nederlandse tv...schandalig!
Zij is echt een heel gevaarlijk meisje.. door zo iemand kun je echt in de problemen komen en dat terwijl je niets hebt gedaanquote:Op zondag 5 februari 2023 11:45 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Ze weten waarom ik het deed, omdat er een man aan me zat, maar je mag je blijkbaar niet verdedigen.
![]()
![]()
ik zou echt graag even videobeelden zien...quote:Op zondag 5 februari 2023 11:45 schreef Ijspegel99 het volgende:
Mexx begint weer over dat JW aan haar heeft gezeten en dat dat wel mah maar je als vrouw niet voor jezelf op mag komen
heeft hij dit gezegd? Dan kan hij toch gewoon nu direct mee?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop dattie zich aan zijn woord houdt en morgen zijn 24 uur aanvraagt zegt Sasha
Hallo mooiste fotoboek vrouwquote:
Die gaat echt niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop dattie zich aan zijn woord houdt en morgen zijn 24 uur aanvraagt zegt Sasha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |