Dit geloof ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:09 schreef datismijnmening het volgende:
Leeg natuurlijk. Anders kun je er geen cocaïne uit snuiven
ja vroeg ik me dus ook af? Niet dat het dan onwijs uitmaakt denk ofzo of dat wel of niet zo is? Maargoed. haha waarom vraag je het je af iddquote:
Roos heeft in haar kindertijd dit nooit durven vragen. Dus nu worden het de inmiddels klassieke zondagochtend toptopics van Roos.quote:
en jij dan?quote:
herkenbaar, vooral bij nieuw kleding.quote:
Buikhaar heeft er wel mee te maken. Sinds kindest wegscheer heb ik geen last meer van pluisjes.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
herkenbaar, vooral bij nieuw kleding.
Hebben vrouwen met een holle navel ook zoveel last van pluisjes in de navel, of worden de pluisjes door mannelijk buikhaar automatisch richting je navel getransporteerd?
Poah hooohohohahajaquote:Op zondag 5 februari 2023 09:16 schreef Dusthor92 het volgende:
Het scheelt dat je van een bobbelnavel wel een lege navel kan maken
Gewoon zo viesdik mogelijk worden
Kun je er een hele vuist in kwijt
Ik heb hier een navelsinaasappel.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Kun je uitleggen wat een lege navel is en een bobbelnavel?
Ik heb alleen een navelverpakking voor de zeep.
Vrouwen met buikhaar wellicht wel maar gezien ze dat doorgaans niet hebben, nope.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
herkenbaar, vooral bij nieuw kleding.
Hebben vrouwen met een holle navel ook zoveel last van pluisjes in de navel, of worden de pluisjes door mannelijk buikhaar automatisch richting je navel getransporteerd?
Daar heeft de verloskundige niks mee te maken hoor.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrouwen met buikhaar wellicht wel maar gezien ze dat doorgaans niet hebben, nope.
Komt door het buikhaar idd
https://www.quest.nl/mens(...)nnen-pluisjes-navel/
En bobbelnavels zijn afzichtelijk, verloskundigen mogen daar best meer hun best op doen
Ja ik las het net idd, wijdverbreid misverstand blijkbaarquote:Op zondag 5 februari 2023 09:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Daar heeft de verloskundige niks mee te maken hoor.
https://www.quest.nl/mens(...)l-navel-innie-outie/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |