ze zoeken nog steeds personeelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:50 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
oke, ik stel voor dat jij infiltreert door er te solliciteren als geluidsman
New Kids schaamt zich voor Mexxquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:50 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Als ik schijndel hoor denk ik altijd aan New Kids dus dat zegt genoeg voor mij
We moeten inspector gadget terug sturenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je mee dan
gaan we samen op pad
gooi ik jou over het hek
plaats je er een mic
ik sta ook klaar om een pootje te geven...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga je mee dan
gaan we samen op pad
gooi ik jou over het hek
plaats je er een mic
Er zouden nog kleuters kunnen meekijken om deze tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:47 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo mogen wij dat niet zien? Why tell me why? Overtuig me eens met argumenten?
De New Kids waren tegen Schijndelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
New Kids schaamt zich voor Mexx
Want zo krijgen zij een slechte naam
Je kon ook met een beerpongbeker gooienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar begrijp ik dat nu goed? Met een glas gegooid? Dan zijn ze morgen met 23 man/vrouw
Ze is ongelooflijk naïef en blijft denken dat er een dag komt dat hij zich realiseert dat hij ook verliefd op haar is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:56 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ze vindt hem leuk, maar gedraagt zich als zn moeder, ken niet veel mannen die dat aantekkelijk vinden
En daarop zei Zoe: zal ik even helpen? Zal ik een stofzuiger pakken?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar begrijp ik dat nu goed? Met een glas gegooid? Dan zijn ze morgen met 23 man/vrouw
Als we morgen dat andere oog van Martin ook zien hangen, dan weten we genoegquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kon ook met een beerpongbeker gooien
Zoe ze heeft een glas tegen het raam aangegooidquote:
Ben benieuwd wat ze gaat doen op z'n verjaardag waar ze de hele dag voor heeft ingenomenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze is ongelooflijk naïef en blijft denken dat er een dag komt dat hij zich realiseert dat hij ook verliefd op haar is.
Ik geef haar erg weinig kans.
Zoiets was het iddquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En daarop zei Zoe: zal ik even helpen? Zal ik een stofzuiger pakken?
Als morgen de oorlog uitbreekt dan ga ik in de rij staan bij KimDquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:54 schreef woxxel het volgende:
Kimd de hele tijd tegen haar...Waarom zou je naar bed gaan als je gedronken hebt.
Je moet plezier maken....die zag dit wel aankomen
Vanmiddag was het nog spel. Zoek de moordenaar, nu werkelijkheidquote:
Ja en Zoe ook, Mexx kan echt beter niet meer drinken want gaat echt elke keer fout. Iedereen kan wel een teveel drinken of dat het verkeerd valt, maar bij haar is het gewoon nog noiit goed gevallenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:54 schreef woxxel het volgende:
Kimd de hele tijd tegen haar...Waarom zou je naar bed gaan als je gedronken hebt.
Je moet plezier maken....die zag dit wel aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |