quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:40 schreef Aggie46 het volgende:
Mexx en Mattin waren al een tijdje bezig met ruzie maken.
Dan lag er weer eentje in bed, dan stonden ze alletwee bij de sportspullen en Mexx had hem inderdaad goed om.
Ik zie die Mexx er echt voor aan om JW te naaien dat vieze wijf..!!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waarop JW zei " ik doe niks"
En je zag Martin naar binnen gaan
Maak er maar rood van. Die moeten ze naar huis trappen. Vreemd kindquote:
en iedereen uit bedquote:
Dan maar hopen dat er een paar bij waren die nuchter waren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zie die Mexx er echt voor aan om JW te naaien dat vieze wijf..!!
Jij ninja.quote:
Zo maakte hij ook zn radioprogrammaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
Ligt GJ nou in zn slaap nog steeds door te lullen ...
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Zo maakte hij ook zn radioprogramma
Gelukkig hangen ercamera's en geeft de Debo de beelden nog 😉🤐quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik zie die Mexx er echt voor aan om JW te naaien dat vieze wijf..!!
ja hahahahahahahquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:42 schreef Kakadylo het volgende:
'Schuif die eliminatieopdracht maar weer terug in de vrachtwagen jongens...'
Hoe op met me.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
en dit is op 2 biertjes he mensen
Of 2 om relatietherapie te gaan volgen. Denk dat zelfs de therapeut zegt dat ze uit elkaa rmoetenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:43 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ja hahahahahahah
er gaat er straks weer 1 "uit zichzelf naar huis om therapie te gaan volgen"
tjaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Daar is meer aan de hand. Laat ik het zo zeggen, het is denk ik weer uit de hand gelopen. Weer Mexx
Eunice wilde ze toch therapie geven?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:45 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Of 2 om relatietherapie te gaan volgen. Denk dat zelfs de therapeut zegt dat ze uit elkaa rmoeten
das Babsquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:45 schreef woxxel het volgende:
Hij ligt met Janet. Denk dat ie tegen haar praat
Het is ook gewoon totaal niet meer leuk want ze draaien werkelijk alles wegquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Daar is meer aan de hand. Laat ik het zo zeggen, het is denk ik weer uit de hand gelopen. Weer Mexx
Waar zijn Esther en Eunice danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:45 schreef woxxel het volgende:
Hij ligt met Janet. Denk dat ie tegen haar praat
Ben geen fan van Eunice haar therapie, maar dit kan ze toch niet erger maken dan het al isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eunice wilde ze toch therapie geven?
Eunice liep net naar de kamer toen mexx aan het schreeuwen wasquote:
Twee GJ streams Jeujjjjjquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is ook gewoon totaal niet meer leuk want ze draaien werkelijk alles weg
dan horen we dat ze rood moet krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:47 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo mogen wij dat niet zien? Hoezo? Vertel het mij eens met argumenten?
Als jij mij een stream kunt sturen, waar ik geen GJ op heb, zal ik het je vetellenquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als jij mij een stream kunt sturen, waar ik geen GJ op heb, zal ik het je vetellen
camera's..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:49 schreef Kakadylo het volgende:
We moeten toch eens afluisterapparatuur gaan plaatsen daar
ga je mee danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:49 schreef Kakadylo het volgende:
oke, ik stel voor dat jij infiltreert door er te solliciteren als geluidsmanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:49 schreef Kakadylo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |