Niet gek na gister met die Madeleine stemquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:08 schreef greysbones het volgende:
Moraima heeft zo lopen schreeuwen dat ze helemaal schor is![]()
lachen tochquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:10 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Niet gek na gister met die Madeleine stem
Terwijl iemand als Jeff juist baat heeft bij veel alcohol want dan presteert ie stukken beterquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Verbaast mij niets, laten we zo zeggen het zou mijn rugdekking zeker niet zijn...
hoeveel heeft hij er zo snel achterover gedrukt dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:11 schreef Aggie46 het volgende:
Tiano is ziek.
Zoe met een emmer naar boven
Eerder vanavond/vanmiddag voelden veel mensen zich ook al niet zo lekker. Mirthe zei net in de keuken ook dat meer mensen buikgriepig zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel heeft hij er zo snel achterover gedrukt dan?
Geen idee, Misschien teveel te snel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel heeft hij er zo snel achterover gedrukt dan?
maar dat snap ik echt nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:13 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Eerder vanavond/vanmiddag voelden veel mensen zich ook al niet zo lekker. Mirthe zei net in de keuken ook dat meer mensen buikgriepig zijn
het lijkt idd alsof er iets heerstquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:13 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Eerder vanavond/vanmiddag voelden veel mensen zich ook al niet zo lekker. Mirthe zei net in de keuken ook dat meer mensen buikgriepig zijn
Heeft nog lang geduurd danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat snap ik echt niet
dan moet er iets qua eten niet goed zijn geweest
Misschien die loempia's van gisteren? Werden volgens mij maar half gefrituurd...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:13 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Dan moeten er meer mensen last van hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het niet zo gek, als je naar de hygiene in de keuken kijkt eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft niet, kan ook een buikgriepje/virusje zijn, binnengebracht door de oemaploempa's of doorgegeven in kamer 5quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je liegt dat is onmogelijk want als manager ga je als laatste naar bed en sluit je die hele toko eigenhandig afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Even rustig he, ze staat tegenwoordig al voor 8:30 op, je kan niet alles verwachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je liegt dat is onmogelijk want als manager ga je als laatste naar bed en sluit je die hele toko af
Het is toch echt waarquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je liegt dat is onmogelijk want als manager ga je als laatste naar bed en sluit je die hele toko eigenhandig af
Rupi is baldadigquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:24 schreef Ijspegel99 het volgende:
Rupie is er klaar mee en gooit al zn steentjes van zn bord
Zal je zien dat Rupi en Erik met mekaar op de vuist gaan en ondertussen ligt Kenzy als nieuwbakken manager Mirthe te fistenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:24 schreef Ijspegel99 het volgende:
Rupie is er klaar mee en gooit al zn steentjes van zn bord
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:27 schreef Ijspegel99 het volgende:
Jeff: Mora uw stembanden moeten in een stabiele zijligging
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal je zien dat Rupi en Erik met mekaar op de vuist gaan en ondertussen ligt Kenzy als nieuwbakken manager Mirthe te fisten
En Mora probeert om hulp te roepen maar heeft geen stemquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal je zien dat Rupi en Erik met mekaar op de vuist gaan en ondertussen ligt Kenzy als nieuwbakken manager Mirthe te fisten
kan het me ook niet voorstellenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:29 schreef greysbones het volgende:
als babs met GJ een stel wordt
das niet meer leuk
In ieder geintje zit een seintjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:29 schreef greysbones het volgende:
als babs met GJ een stel wordt
das niet meer leuk
Lotus.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In ieder geintje zit een seintje
nope ik post wat ik ze hoor zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dat jou manier om mij terug te pakken?
Volgens mij is hij nog steeds verliefd op haar als je hoort hoevaak en hoe hij nog over haar praatquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:29 schreef Kakadylo het volgende:
GJ heeft het best vaak (on)bewust over Alicia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |