abonnement Unibet Coolblue
pi_207851376
Lijkt me leuk om hier andere varianten te verzinnen van Big Brother.

Zelf dacht ik aan een Big Brother voor stelletjes. Dan wordt er ook genomineerd maar per stelletje.

En voor diversiteit kunnen ze dan ook een 2 mannen als stelletje erin zetten en 2 vrouwen.

Dat kan wel werken want je kan discussies hebben in de relatie zelf enzo. voorbeeld:

"Ik wil die bitch naar huis spelen want ik :r van haar " terwijl de mannen juist goed met elkaar om kunnen gaan enzo :P

Ik denk dat dit moet werken. :)
pi_207851430
Geen streamlocks
Kijkers bepalen alles
  zaterdag 4 februari 2023 @ 21:03:11 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207852849
Geen censuur.
Overal camera's behalve op wc's.
Alleen 1 regel, geen fysiek geweld, voor de rest mag alles.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 4 februari 2023 @ 21:18:33 #4
335263 freaky40
pi_207853306
Secret Story vond ik wel een mooie spin-off van BB. Vorig jaar dat hele seizoen nog eens terug gekeken wat op YT staat. Die liveshows daar waren echte liveshows.
Allemaal cabaretteketet!
pi_207854122
Met apen ipv mensen.
pi_207855027
- Knappe mensen.
- Iedereen naakt.
- Saaie mensen eruit knikkeren.
- Alle deelnemers krijgen een halsband, als je te lang saai bent krijg je een shock. Als je de halsband afdoet ga je direct naar de knockout ronde van de week.
- Iedereen krijgt een persoonlijk budget van 25 euro per week, dit kan opgespaard worden maar als je een opdracht verliest wordt jouw budget op 0 gezet.
- Elke week een knockout ronde tussen de 2 minst populaire / slechts presterende kandidaten.
- Goede, spannende spelopdrachten.
- Sfeervolle locatie, geen lelijke bunker of warehouse maar kneuterige hutjes op een onbewoond eiland of een paar tentjes ergens in de Gobiwoestijn.
- Elke ochtend een militaire drill om 9 uur.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207855973
Gewoon een bende hitsige pubers opsluiten op een verlaten school en dat ze het zelf maar uitzoeken!
Cindy De Vuyst
pi_208002390
Een BB met ex-deelnemers van Adam zkt Eva en/of Temptation. :D

Of toch in elk geval bij de selectie al te preutse kandidaten eruit filteren.

Geen BB badjassen (maar 'vergeten' te vermelden zodat kandidaten er zelf geen meebrengen). :D

Open douches zoals vroeger / buitenland + badkuip en sauna (waar je om hygiënische redenen natuurlijk niet gekleed in mag).

Prachtig subtropisch zwembad, maar badkledij werd door Febo uit de koffer gehaald. Alleen met waanzinnig veel coins of zo terug te verdienen. Au naturel zwemmen mag natuurlijk wel.

O ja: geen streamlocks. Ever.

Geen bullshit zoals geen warm water voor een week, of coins moeten betalen om te mogen douchen.
pi_208008401
Een Big Brother met alleen maar glazen wanden zoals Big Brother 2006 (België)
  woensdag 15 februari 2023 @ 18:19:09 #10
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_208008970
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 22:19 schreef eudaemonia het volgende:
- Knappe mensen.
- Iedereen naakt.
- Saaie mensen eruit knikkeren.
- Alle deelnemers krijgen een halsband, als je te lang saai bent krijg je een shock. Als je de halsband afdoet ga je direct naar de knockout ronde van de week.
- Iedereen krijgt een persoonlijk budget van 25 euro per week, dit kan opgespaard worden maar als je een opdracht verliest wordt jouw budget op 0 gezet.
- Elke week een knockout ronde tussen de 2 minst populaire / slechts presterende kandidaten.
- Goede, spannende spelopdrachten.
- Sfeervolle locatie, geen lelijke bunker of warehouse maar kneuterige hutjes op een onbewoond eiland of een paar tentjes ergens in de Gobiwoestijn.
- Elke ochtend een militaire drill om 9 uur.
gelukkig dat ik niet saai ben dan :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')