Werden die ook gechanteerd?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:46 schreef PS. het volgende:
Lijkt me een gevalletje ''de zoveelste die het probeert'' Iemand beschuldigen met de hoop er een slaatje uit te slaan.
Iemand ooit nog wat gehoord van Marco Borsato, Ali B, of Jeroen Rietbergen? Nog geen daarvan is veroordeeld, of er is uberhaupt een rechtszaak op komst. Maar ze zijn al wel gecanceld.
Het is tegenwoordig zo makkelijk.
Dat weet ik niet, maar zal me niets verbazen. Het is natuurlijk zo dat wanneer je al een paar keer geld hebt overgemaakt, het moeilijker is om er zelf mee naar buiten te komen. Misschien deed je het om er vanaf te zijn, misschien was er echt wel wat aan de hand.quote:
Heeft hij hier iets mee te maken?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:49 schreef Regilio_ het volgende:
Die Karim Aachboun weet ook niet van ophouden hè.
Heeft dat enige relatie met dit topic?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zal me niets verbazen. Het is natuurlijk zo dat wanneer je al een paar keer geld hebt overgemaakt, het moeilijker is om er zelf mee naar buiten te komen. Misschien deed je het om er vanaf te zijn, misschien was er echt wel wat aan de hand.
Ik vind het alleen apart dat er na meer dan een jaar nooit meer updates zijn geweest over eventuele rechtszaken. Terwijl dat toch al wel makkelijk had kunnen gebeuren.
Ja, want waarmee denk je dat André van Duin gechanteerd zou worden dan, met het kijken naar Disneyfilms?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:15 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Heeft dat enige relatie met dit topic?
Nee, was een geintje. Maar het is een dermate grote pannenkoek idd dat het me niets zou verbazen als hij er wel achter zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:14 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heeft hij hier iets mee te maken?
Grootste pannenkoek ooit is dat
Ik zou het niet weten. Welke reden heb jij verzonnen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja, want waarmee denk je dat André van Duin gechanteerd zou worden dan, met het kijken naar Disneyfilms?
https://nos.nl/artikel/23(...)chtoffers-in-de-knelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zal me niets verbazen. Het is natuurlijk zo dat wanneer je al een paar keer geld hebt overgemaakt, het moeilijker is om er zelf mee naar buiten te komen. Misschien deed je het om er vanaf te zijn, misschien was er echt wel wat aan de hand.
Ik vind het alleen apart dat er na meer dan een jaar nooit meer updates zijn geweest over eventuele rechtszaken. Terwijl dat toch al wel makkelijk had kunnen gebeuren.
Waar bijna iedereen tegenwoordig van verdacht wordt, seksueel overschrijdend gedrag, het liefst met minderjarigen, want dat doet het goedquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Welke reden heb jij verzonnen?
Belachelijk, en dat is de schuld vooral van de mensen die vals aangifte doen, want dat zijn er nogal veel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:19 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)chtoffers-in-de-knel
Er wachten nog vele mensen op een rechtszaak. Het zou raarder zijn als die rechtzaken er al wel zouden zijn geweest.
Je fantasie werkt nog prima.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Waar bijna iedereen tegenwoordig van verdacht wordt, seksueel overschrijdend gedrag, het liefst met minderjarigen, want dat doet het goed
Bijna iedereen tegenwoordig? Zo, dat zijn een hoop mensen zeg. Is er wel genoeg plaats in de gevangenis?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Waar bijna iedereen tegenwoordig van verdacht wordt, seksueel overschrijdend gedrag, het liefst met minderjarigen, want dat doet het goed
Je snapt best wat ik bedoel, er wordt wel eens een rappertje hier of daar beschuldigd van een vechtpartij, of drugs dealen, maar André van 75?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bijna iedereen tegenwoordig? Zo, dat zijn een hoop mensen zeg. Is er wel genoeg plaats in de gevangenis?
Nou niet echt, je haalt Riethuizen en Ali B er bij? Zijn die gechanteerd? Liegen al die slachtoffers?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel, er wordt wel eens een rappertje hier of daar beschuldigd van een vechtpartij, of drugs dealen, maar André van 75?
Of weet jij nog iets anders waar iemand mee gechanteerd kan worden? Dan hoor ik het graag.
Misschien kickt hij wel op jonge kinderen?? Ik las op de mediacourant dat een acteur/presentator zich aan jonge jochies vergrepen zou hebben en binnenkort bekend zou worden wie dat is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:41 schreef PS. het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel, er wordt wel eens een rappertje hier of daar beschuldigd van een vechtpartij, of drugs dealen, maar André van 75?
Of weet jij nog iets anders waar iemand mee gechanteerd kan worden? Dan hoor ik het graag.
Ik had het niet tegen jou.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, vrij onduidelijk wat je met iedereen bedoelt.
Dat weet ik nog niet, maar volgens mij leven we in een land waar je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is. En buiten wat vage berichten is er nog niemand beschuldigd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou niet echt, je haalt Riethuizen en Ali B er bij? Zijn die gechanteerd? Liegen al die slachtoffers?
Ja, dit is dus precies wat ik bedoel in mijn posts hier. Zo begon het ook met alle Voice berichten. in 2021 al he.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Misschien kickt hij wel op jonge kinderen?? Ik las op de mediacourant dat een acteur/presentator zich aan jonge jochies vergrepen zou hebben en binnenkort bekend zou worden wie dat is.
Probleem is dat het lastig te bewijzen is voor een veroordeling.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:44 schreef PS. het volgende:
Dat weet ik nog niet, maar volgens mij leven we in een land waar je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is. En buiten wat vage berichten is er nog niemand beschuldigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |