abonnement Unibet Coolblue
pi_207849777
André van Duin (75) heeft zijn advocaten Geert-Jan en Carry Knoops aangifte laten doen vanwege een valse beschuldiging en chantage. Dat laten de advocaten weten in een persbericht. André vertelt aan RTL Boulevard dat het goed met hem gaat en de zaak met vertrouwen tegemoet ziet. Wel is het even schrikken voor de presentator.

Op 4 februari 2023 is door de heer André van Duin aan Knoops’ Advocaten verzocht om namens hem aangifte te doen bij het Openbaar Ministerie te Amsterdam in verband met het feit dat hij door een persoon vals wordt beschuldigd en hiermee recentelijk wordt gechanteerd tot het betalen van een geldbedrag', staat in het persbericht van zijn advocaten Geert-Jan en Carry Knoops.

De advocaten vervolgen: 'Deze aangifte is diezelfde dag gedaan bij het Openbaar Ministerie. Vanwege de ernst van deze chantage heeft de heer Van Duin besloten deze aangifte te doen, met het verzoek aan het Openbaar Ministerie om deze aangifte te onderzoeken en tot actie over te gaan.'

Het OM laat aan RTL Boulevard weten dat ze de aangifte hebben ontvangen en ze gaan de zaak onderzoeken.

https://www.rtlboulevard.(...)in-chantage-aangifte
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207849861
Lijkt me een gevalletje ''de zoveelste die het probeert'' Iemand beschuldigen met de hoop er een slaatje uit te slaan.

Iemand ooit nog wat gehoord van Marco Borsato, Ali B, of Jeroen Rietbergen? Nog geen daarvan is veroordeeld, of er is uberhaupt een rechtszaak op komst. Maar ze zijn al wel gecanceld.

Het is tegenwoordig zo makkelijk.
pi_207849895
Die Karim Aachboun weet ook niet van ophouden hè.
pi_207850313
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 18:46 schreef PS. het volgende:
Lijkt me een gevalletje ''de zoveelste die het probeert'' Iemand beschuldigen met de hoop er een slaatje uit te slaan.

Iemand ooit nog wat gehoord van Marco Borsato, Ali B, of Jeroen Rietbergen? Nog geen daarvan is veroordeeld, of er is uberhaupt een rechtszaak op komst. Maar ze zijn al wel gecanceld.

Het is tegenwoordig zo makkelijk.
Werden die ook gechanteerd?
pi_207850371
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Werden die ook gechanteerd?
Dat weet ik niet, maar zal me niets verbazen. Het is natuurlijk zo dat wanneer je al een paar keer geld hebt overgemaakt, het moeilijker is om er zelf mee naar buiten te komen. Misschien deed je het om er vanaf te zijn, misschien was er echt wel wat aan de hand.

Ik vind het alleen apart dat er na meer dan een jaar nooit meer updates zijn geweest over eventuele rechtszaken. Terwijl dat toch al wel makkelijk had kunnen gebeuren.
pi_207850378
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 18:49 schreef Regilio_ het volgende:
Die Karim Aachboun weet ook niet van ophouden hè.
Heeft hij hier iets mee te maken?

Grootste pannenkoek ooit is dat
pi_207850409
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:13 schreef PS. het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, maar zal me niets verbazen. Het is natuurlijk zo dat wanneer je al een paar keer geld hebt overgemaakt, het moeilijker is om er zelf mee naar buiten te komen. Misschien deed je het om er vanaf te zijn, misschien was er echt wel wat aan de hand.

Ik vind het alleen apart dat er na meer dan een jaar nooit meer updates zijn geweest over eventuele rechtszaken. Terwijl dat toch al wel makkelijk had kunnen gebeuren.
Heeft dat enige relatie met dit topic?
pi_207850439
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:15 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Heeft dat enige relatie met dit topic?
Ja, want waarmee denk je dat André van Duin gechanteerd zou worden dan, met het kijken naar Disneyfilms?
pi_207850440
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:14 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Heeft hij hier iets mee te maken?

Grootste pannenkoek ooit is dat
Nee, was een geintje. Maar het is een dermate grote pannenkoek idd dat het me niets zou verbazen als hij er wel achter zit.
pi_207850496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:17 schreef PS. het volgende:

[..]
Ja, want waarmee denk je dat André van Duin gechanteerd zou worden dan, met het kijken naar Disneyfilms?
Ik zou het niet weten. Welke reden heb jij verzonnen?
pi_207850498
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:13 schreef PS. het volgende:

[..]
Dat weet ik niet, maar zal me niets verbazen. Het is natuurlijk zo dat wanneer je al een paar keer geld hebt overgemaakt, het moeilijker is om er zelf mee naar buiten te komen. Misschien deed je het om er vanaf te zijn, misschien was er echt wel wat aan de hand.

Ik vind het alleen apart dat er na meer dan een jaar nooit meer updates zijn geweest over eventuele rechtszaken. Terwijl dat toch al wel makkelijk had kunnen gebeuren.
https://nos.nl/artikel/23(...)chtoffers-in-de-knel

Er wachten nog vele mensen op een rechtszaak. Het zou raarder zijn als die rechtzaken er al wel zouden zijn geweest.
pi_207850520
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:19 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik zou het niet weten. Welke reden heb jij verzonnen?
Waar bijna iedereen tegenwoordig van verdacht wordt, seksueel overschrijdend gedrag, het liefst met minderjarigen, want dat doet het goed _O_
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 februari 2023 @ 19:22:03 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_207850551
Kom niet aan onze André :(

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207850553
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:19 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)chtoffers-in-de-knel

Er wachten nog vele mensen op een rechtszaak. Het zou raarder zijn als die rechtzaken er al wel zouden zijn geweest.
Belachelijk, en dat is de schuld vooral van de mensen die vals aangifte doen, want dat zijn er nogal veel.
pi_207850565
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:22 schreef tong80 het volgende:
Kom niet aan onze André :(

:T
André ging wel een keer met Viola Holt naar bed anders... Misschien chanteert zij hem wel.
pi_207850647
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:20 schreef PS. het volgende:

[..]
Waar bijna iedereen tegenwoordig van verdacht wordt, seksueel overschrijdend gedrag, het liefst met minderjarigen, want dat doet het goed _O_
Je fantasie werkt nog prima.
pi_207850663
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:27 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je fantasie werkt nog prima.
Nee, dat is gewoon het nieuws een beetje volgen de laatste jaren.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 19:35:57 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207850786
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:20 schreef PS. het volgende:

[..]
Waar bijna iedereen tegenwoordig van verdacht wordt, seksueel overschrijdend gedrag, het liefst met minderjarigen, want dat doet het goed _O_
Bijna iedereen tegenwoordig? Zo, dat zijn een hoop mensen zeg. Is er wel genoeg plaats in de gevangenis?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207850884
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Bijna iedereen tegenwoordig? Zo, dat zijn een hoop mensen zeg. Is er wel genoeg plaats in de gevangenis?
Je snapt best wat ik bedoel, er wordt wel eens een rappertje hier of daar beschuldigd van een vechtpartij, of drugs dealen, maar André van 75?

Of weet jij nog iets anders waar iemand mee gechanteerd kan worden? Dan hoor ik het graag.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 19:43:11 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_207850904
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:41 schreef PS. het volgende:

[..]
Je snapt best wat ik bedoel,

Nee hoor, vrij onduidelijk wat je met iedereen bedoelt.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 19:43:17 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207850905
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:41 schreef PS. het volgende:

[..]
Je snapt best wat ik bedoel, er wordt wel eens een rappertje hier of daar beschuldigd van een vechtpartij, of drugs dealen, maar André van 75?

Of weet jij nog iets anders waar iemand mee gechanteerd kan worden? Dan hoor ik het graag.
Nou niet echt, je haalt Riethuizen en Ali B er bij? Zijn die gechanteerd? Liegen al die slachtoffers?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207850929
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:41 schreef PS. het volgende:

[..]
Je snapt best wat ik bedoel, er wordt wel eens een rappertje hier of daar beschuldigd van een vechtpartij, of drugs dealen, maar André van 75?

Of weet jij nog iets anders waar iemand mee gechanteerd kan worden? Dan hoor ik het graag.
Misschien kickt hij wel op jonge kinderen?? Ik las op de mediacourant dat een acteur/presentator zich aan jonge jochies vergrepen zou hebben en binnenkort bekend zou worden wie dat is.
speak only if it improves the silence.
pi_207850930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee hoor, vrij onduidelijk wat je met iedereen bedoelt.
Ik had het niet tegen jou.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:43 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou niet echt, je haalt Riethuizen en Ali B er bij? Zijn die gechanteerd? Liegen al die slachtoffers?
Dat weet ik nog niet, maar volgens mij leven we in een land waar je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is. En buiten wat vage berichten is er nog niemand beschuldigd.
pi_207850941
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:44 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Misschien kickt hij wel op jonge kinderen?? Ik las op de mediacourant dat een acteur/presentator zich aan jonge jochies vergrepen zou hebben en binnenkort bekend zou worden wie dat is.
Ja, dit is dus precies wat ik bedoel in mijn posts hier. Zo begon het ook met alle Voice berichten. in 2021 al he.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 19:46:21 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207850956
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:44 schreef PS. het volgende:
Dat weet ik nog niet, maar volgens mij leven we in een land waar je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is. En buiten wat vage berichten is er nog niemand beschuldigd.
Probleem is dat het lastig te bewijzen is voor een veroordeling.
Maar als ze onschuldig zijn kunnen ze makkelijk weer in een programma van Talpa te zien zijn of zo.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')