abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 4 februari 2023 @ 17:08:24 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_207848586
quote:
Een 84-jarige vrouw uit Assen is woensdagavond door twee tieners aangevallen en geslagen.

Dit gebeurde 's avonds rond zeven uur aan het Marnepad in de wijk Pittelo. De vrouw (Dicky) op leeftijd was bezig de containers buiten te zetten toen zij plotseling door twee jonge jongens werd neergeslagen. Volgens familie van de vrouw zouden de jongens tussen de 14 en 18 jaar oud zijn geweest. Na deze mishandeling zijn de twee jongens op de vlucht geslagen.

Gewond

De vrouw raakte gewond en moest door het ambulancepersoneel worden behandeld. Later werd zij naar het ziekenhuis gebracht voor verdere behandeling. Zo moest het vel rond haar oog gelijmd worden en hield zij meerdere schaafwonden aan dit incident over. Foto's in de link....

Daders

Het is nog onbekend wie de twee jongens zijn geweest. Bij de politie is inmiddels aangifte gedaan. De familie heeft via facebook een oproep gedaan naar mensen die mogelijk meer weten over dit incident. Zo zou één van de jongens een spijkerbroek met scheuren op de knie aan hebben gehad met daarboven een groen vest.

De familie looft een beloning van ¤500,- uit voor de gouden tip. Mensen die informatie over dit incident hebben, of mogelijk camerabeelden hebben, kunnen bellen met de familie via 06-46487977 of naar de politie via 0900-8844.

https://www.assenstad.nl/(...)wee-tieners-in-assen
quote:
Oudere vrouw (84) mishandeld door twee jongens in Assen

Een 84-jarige vrouw (Dicky) is afgelopen woensdag gewond geraakt bij een mishandeling in Assen. De vrouw zette rond 19.00 uur containers buiten aan het Marnepad in de wijk Pittelo.

Volgens de vrouw werd ze aangevallen door twee jongens die mogelijk aan het inbreken waren in auto's. Een van de jongens kwam op haar af en gaf haar een klap tegen haar hoofd.

"Respectloos, dat doe je niet", zegt de zoon van de vrouw. "Ze is enorm geschrokken. Mijn moeder heeft een blauw oog en schaafwonden in haar gezicht en moest worden behandeld in de ambulance." Ook liep ze een gekneusde hand op toen ze haar val wilde breken.

De politie heeft buurtonderzoek gedaan en is op zoek naar twee jongens tussen de 16 en 18 jaar. De familie looft een beloning van 500 euro uit voor tips die leiden naar de daders.

https://www.rtvdrenthe.nl(...)wee-jongens-in-assen
quote:
Twee jongeren slaan Dicky (84) neer in Assen. Familie looft beloning uit voor gouden tip. 'Een oud vrouwtje neerslaan is heel triest'

De familie van de 84-jarige Dicky Bos uit Assen looft 500 euro uit voor tips over de mishandeling van de vrouw op leeftijd. Woensdag werd ze door twee jongeren neergeslagen in de wijk Pittelo.

,,Dit is het ergste wat je kunt doen'', vertelt schoondochter Jessica van der Werff. ,,We zijn allemaal jong geweest, hebben dingetjes uitgehaald. Maar een oud vrouwtje zo neer slaan, kom op zeg. Dat is heel triest.''

Woensdagavond rond 19.00 uur zet Dicky Bos de afvalcontainer op de parkeerplaats bij haar eigen huis aan het Marnepad in Assen. Ze ziet daar twee jongeren een 'beetje stiekem doen', zegt Van der Werff. ,,De politie vermoedt dat ze aan het inbreken waren, of zoiets. Een van die jongens loopt op haar af en slaat haar keihard in het gezicht.''

'Het was overal bloed'

Door de dreun valt 'Mevrouw Bos', zoals ze steevast door familie wordt genoemd, op de straatstenen en breekt haar hand. De belagers zetten het meteen op een lopen. Wankel en dizzy bereikt de vrouw haar huis en belt met de kinderen, die meteen naar de dame toe snellen. ,,Het was overal bloed'', blikt Van der Werff terug. ,,Ook op straat. Dit moet heel hard gegaan zijn allemaal. Sneu.''

De politie bevestigt het verhaal van de schoondochter en zegt op zoek te zijn naar twee jongens in de leeftijd van 14 tot 18 jaar. Een van hen droeg een opvallende broek met scheuren bij de knie en een felgroen vest of jas.

,,Maar verder kunnen ze niet veel doen'', zegt Van der Werff. ,,Ik ben zelf ook al de hele buurt rond geweest voor camerabeelden, maar de deurbelcamera's die er hangen in de straat filmen net niet de plek waar het is gebeurd. En die gasten kunnen overal naartoe zijn gerend.''
'Ze is heel bang'

Naast veel pijn is met name de mentale impact groot voor Dicky, zegt haar schoondochter. ,,Ze krijgt al dagen geen hap door haar keel. Ze is heel bang. Het was een vrouw die alles nog zelf deed en er graag op uit ging. Nu durft ze haar hond niet meer uit te laten. Die jongens hebben kennelijk geen idee wat ze zo'n vrouwtje aandoen. Heel erg dit.''

Voor de tip die leidt naar de twee jongeren looft de familie een bedrag van 500 euro uit. Het Facebook-bericht dat Van der Werff online zette over de mishandeling, werd al meer dan 3500 keer gedeeld. De politie vraagt mensen die iets woensdagavond iets hebben gezien in Pittelo zich alsnog te melden.

https://dvhn.nl/drenthe/T(...)triest-28222265.html
https://www.telegraaf.nl/(...)ste-wat-je-kunt-doen
https://www.ad.nl/assen/v(...)s-in-assen~a25fd040/

Denk allemaal even terug; waar was jij afgelopen woensdag 19:00 en wat viel je voor bijzonders op die avond. Of heb jij toevallig die bewuste avond een jongeman gezien met een spijkerbroek met scheuren op de knie? Laat het weten!

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 04-02-2023 17:19:20 ]
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 4 februari 2023 @ 17:10:49 #2
206731 Mortaxx
Doomer
pi_207848614
Matig signalement. Daar kan ik niets mee
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  zaterdag 4 februari 2023 @ 17:14:44 #3
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207848662
Gestoorde volidioten. Pas maar postnatale abortus toe.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207848674
Met zo'n signalement kan je inderdaad helemaal niks mee.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 17:19:30 #5
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_207848716
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Met zo'n signalement kan je inderdaad helemaal niks mee.
We kunnen weer een draadje vol ouwehoeren over beperkte signalementen en de daaruit voortvloeiende al dan niet terechte vooroordelen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_207848789
quote:
"Respectloos, dat doe je niet", zegt de zoon van de vrouw.
Nogal een understatement.
pi_207848880
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:19 schreef thedeedster het volgende:

[..]
We kunnen weer een draadje vol ouwehoeren over beperkte signalementen en de daaruit voortvloeiende al dan niet terechte vooroordelen.
Het is uiteindelijk ook allemaal maar gewoon dagbesteding hé.
  Spellchecker zaterdag 4 februari 2023 @ 17:31:32 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 4 februari 2023 @ 18:37:51 #9
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_207849738
Hoho, waar twee vechten hebben twee schuld. Of in dit geval drie schuld.

Ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
pi_207849824
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 18:37 schreef damsco het volgende:

Ik ben benieuwd naar de andere kant van het verhaal.
Kan een hoop kabaal maken, het verplaatsen van containers. Mogelijk hebben deze jongelieden de avondrust hoog in aanzien.
pi_207849934
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:08 schreef Tengano het volgende:
Denk allemaal even terug; waar was jij afgelopen woensdag 19:00 en wat viel je voor bijzonders op die avond. Of heb jij toevallig die bewuste avond een jongeman gezien met een spijkerbroek met scheuren op de knie? Laat het weten!
ik was aan het eten. Ik vond het eten niet echt lekker en dat gebeurt niet vaak dus dat was wel bijzonder. Ik heb wel een jongeman gezien met een spijkerbroek me scheuren op de knie.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 19:30:01 #12
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207850682
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 17:08 schreef Tengano het volgende:
Zo zou één van de jongens een spijkerbroek met scheuren op de knie aan hebben gehad met daarboven een groen vest.
Hardrock tuig.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207850970
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 18:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Kan een hoop kabaal maken, het verplaatsen van containers. Mogelijk hebben deze jongelieden de avondrust hoog in aanzien.
Waarschijnlijk zal dat het geweest zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Spellchecker zaterdag 4 februari 2023 @ 20:03:25 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_207860479
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 19:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Hardrock tuig.
[ afbeelding ]
Tja
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')