De nationaliteit van de moeder doet er niet toe.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dus eerder dan Van der Poel, die werd wereldkampioen in 2012 en 2013.
Die sprong toch niet of was dat een andere Belg?quote:Op zondag 5 februari 2023 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Corsus kan op balkjes heel veel winnen
Dan moet Mathieu eerst maar eens Nederlands leren praten.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
De nationaliteit van de moeder doet er niet toe.
Mathieu en Van Aert zijn Nederlanders.
Corsus was dat dacht ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die sprong toch niet of was dat een andere Belg?
Die springt nu wel, dus ik denk dat het Nuyens was.quote:
Leukste tot nu toe denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerlijk podium wel. Prima koers!
Bisiaux zal ook niet meer 100% vol zijn gegaan in de slotronde.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:48 schreef TheArt het volgende:
Remijn had een slechte fase, maar komt echt nog dicht bij Bisiaux.
Iedereen bolt uit, Del Grosso eindigde bijna in het wiel van Nys.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:48 schreef TheArt het volgende:
Remijn had een slechte fase, maar komt echt nog dicht bij Bisiaux.
Nee.quote:
Zal je zien dat die deze keer gaat wachten.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:32 schreef Zorro het volgende:
Alle wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb zijn gewonnen door degene die er als eerst vandoor gaat.
Dus Tjeu moet straks na de start maar meteen gaan, WK gegarandeerd.
Balkjesgedoe heeft Wout vakkundig opgelost maar nu tweede startrij nog...quote:Op zondag 5 februari 2023 11:59 schreef Szura het volgende:
Op Sporza zijn ze al het hele weekend aan het zaniken over ‘de tweede rij!1!!1’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |