Klopt. Net weer 3 Lego-auto's in elkaar gezet voor mijn zoontje. Bij de 4e mis ik een steentje dus toen was het klaarquote:
En zo is het welkom Cyanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:30 schreef Cyan9 het volgende:
Hier kan je gezellig chatten met elkaar, wil je over je hobby praten of over alle daagse dingen dan zit je hier goed!
Dat blijft altijd de vraagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:00 schreef DaMart het volgende:
En nu even op de bank met hobbyliteratuur... voor zover de kinderen dat toelaten.
O jee, ben je de patiënt nuquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, mijn dochter kwam alweer met doktersspeelgoed bij me. Lezen was van korte duur dus.
Ik heb slechts de OP van het vorige deel over genomen.quote:
Die staat er toch boven in? Of jij bedoeld in de OP zelf?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb slechts de OP van het vorige deel over genomen.
Eigenlijk zou hier wel een leuke HOB SC banner passen.
Gelukkig is nieuwe deeltjes openen praktisch een hobby van me.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry! Deze barbaar is behalve een theebarbaar ook een topic-niet-openen-barbaar
Ja, in de OP zelf, die is nu een beetje kaal.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die staat er toch boven in? Of jij bedoeld in de OP zelf?
Ja dat is waar, voel je vrij er een te maken?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, in de OP zelf, die is nu een beetje kaal.
Ik ben niet heel creatief.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, voel je vrij er een te maken?
Ik weet nog wel dat iemand dat wilde doen als die tijd had. Maar eigenlijk niets meer gehoord of gezien.
Bubble thee!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Brrrr bubbeltjeswater lust ik niet. Het liefst drink ik een kop thee, koffie is voor het wakker worden/blijven. Maar thee is genieten
quote:
Je hebt me gered, dank dank dankquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig is nieuwe deeltjes openen praktisch een hobby van me.
Nog nooit gehad? Wat is dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bubble thee!
(ook maar 1 keer gehad, maar vond het wel lekker)
Euh een soort op thee gebaseerd drankje met een soort geleiparels met smaakje. Allerlei soorten smaken (fruit of kruiden en met of zonder melk) en koud en warm kan. Ja, dit is geen duidelijke uitleg nee, ik kan het niet zo goed uitleggenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog nooit gehad? Wat is dat?
(heb jij een nieuw plaatje)?
Hoeveel vraagtekens kan ik gepast gebruiken?
Ik heb er wel eens een plaatje van gezien! Klinkt erg lekker stiekemquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh een soort op thee gebaseerd drankje met een soort geleiparels met smaakje. Allerlei soorten smaken (fruit of kruiden en met of zonder melk) en koud en warm kan. Ja, dit is geen duidelijke uitleg nee, ik kan het niet zo goed uitleggen
(ja, nieuw plaatje, deze doet meer recht aan hoe ik er uit zieen ik woon in Limburg dus beetje carnaval mag
)
Heb er eentje gemaakt en er in gezet.Ik ben er niet echt held in. Als iemand met een mooie komt ruil ik hem zo omquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, in de OP zelf, die is nu een beetje kaal.
Hij is geweldigquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er eentje gemaakt en er in gezet.Ik ben er niet echt held in. Als iemand met een mooie komt ruil ik hem zo om
thnx vind het zelf niet veel bijzonders, zo van ik wil wel maar ik kan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |