Laat hem gewoon lekker naar huis gaan, kan hij van alles doen, wat hij zelf zou willen doen. Win win situatiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt wat een lamzak is het toch.
Doe dan niet mee, ga lekker alleen in een hoekje zitten kijken.
Is toch bijna niet te delen met zoveel manquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:
Hoe is Sasha nou die taart aan het aansnijdenwat een doos
Lijkt wel een slachtvee die taartquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch bijna niet te delen met zoveel man
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lijkt wel een slachtvee die taart
Ze hebben continu kleding van anderen aan.. nou ja de vrouwen dan, de mannen zie ik dat niet doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik verbaas mij erover dat iedereen zomaar een jas aantrekt. Sasha loopt in de frituurjas van Kim D en Mirthe zit in de zwarte jas van Kim (waar ze zo'n hekel aan heeft) Zelf geen jas meegenomen en er zelfs niet 1 gekocht van het Zalando geld. Het dekentje van Kim is ook algemeen bezit. Babet heeft wel een jas gekocht, maar zie haar hem zelden dragen, loop ook liever in de jas van een ander.
Gooi er wat drank in en ze is weer vrolijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:56 schreef lojanda het volgende:
Sasha heeft spijt dat ze die taart heeft gedaan en er nu ook mee bezig is.. vraagt er iemand of die kan helpen maar dat wil ze niet. Blehh wat is het toch altijd een chagrijnig zeikwijf
Ik hoor ze wel aan elkaar vragen, mag ik die jurk of blouse van je aan, maar met jassen niet, die pakken ze gewoon. Ik zou geen jas/ kleding aan willen van iemand waar ik een pokkehekel aan heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben continu kleding van anderen aan.. nou ja de vrouwen dan, de mannen zie ik dat niet doen.
Ik zou er ook niets van willen weten om kleding van anderen te dragen en zeker niet als ze niet zijn gewassen. Het maakt ze allemaal niets uit en trekken alles van elkaar aan..
Nee ik ook niet en dan zeker niet als die jas dan ook nog naar frietvet of sigaretten stinktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoor ze wel aan elkaar vragen, mag ik die jurk of blouse van je aan, maar met jassen niet, die pakken ze gewoon. Ik zou geen jas/ kleding aan willen van iemand waar ik een pokkehekel aan heb.
Dat ze dat zelf niet een keer zat zijn, dag in dag uit, van 's morgens vroeg tot het licht uit gaat somsquote:
Ze zijn natuurlijk ook wel beperkt in hun bezigheden, kunnen niet zoals wij een stuk gaan wandelen, behalve rondjes in de tuinquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ze dat zelf niet een keer zat zijn, dag in dag uit, van 's morgens vroeg tot het licht uit gaat soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je ziet het ook aan hoe weinig hier nog gepost wordt, we zijn een beetje uitgekeken en we zijn nog niet op de helft. Moeten meer 24 uur sopdrachten komen, sowieso meer opdrachten en eliminaties.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:21 schreef Kakadylo het volgende:
Zoals gezegd kijk ik amper nog naar de livestreams maar als je het weleens aanzwengelt merk je telkens hoe weinig mensen mij daar überhaupt (nog) boeien. Er gebeurt bovendien ook geen ene klote en al die evenementen zijn tijdverdrijf voor henzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |