abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2003 @ 21:03:27 #201
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_9215696
Ooit, in het inmiddels haast mythische voorjaar van 2002, leerde ik een gymnasiummeisje kennen. Ze was mooier dan zodiakks pen kan bevatten.
Na het laatste werkcollege van het jaar nam ze ons mee naar het tegenover onze stamkroeg gelegen cafe. Daar zat haar zus ook.
En zij was ook een gymnasiummeisje . Een opeenvolging van gymnasiumeisjes binnen een gezin!
Allebei dezelfde cupmaat, hetzelfde soort haar, hetzelfde oorlelletje .
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_9218844
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 21:03 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ooit, in het inmiddels haast mythische voorjaar van 2002, leerde ik een gymnasiummeisje kennen. Ze was mooier dan zodiakks pen kan bevatten.
Na het laatste werkcollege van het jaar nam ze ons mee naar het tegenover onze stamkroeg gelegen cafe. Daar zat haar zus ook.
En zij was ook een gymnasiummeisje . Een opeenvolging van gymnasiumeisjes binnen een gezin!
Allebei dezelfde cupmaat, hetzelfde soort haar, hetzelfde oorlelletje .
Wat voor soort haar dan...?
I´m back.
pi_9227170
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[inkopper voor open deur]

GYMNASIUM-HAAR!

[/inkopper voor open deur]

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_9245058
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:36 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

[inkopper voor open deur]

GYMNASIUM-HAAR!

[/inkopper voor open deur]

Wat is dat dan voor een soort haar, "GYMNASIUM-HAAR!" ?
I´m back.
pi_9255935
Ryan, wat ben je toch een peasant op leeftijd.

Gymnasiumhaar was (in dit geval) dat heerlijke, krullende, dikke edoch vederzachte, enigzins geblondeerde maar nimmer ordinaire, haar dat opgestoken kan worden, maar dat ze ook los kan dragen.
Daarnaast was alle andere haar boers.

pi_9256126
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:26 schreef SportsIllustrated het volgende:

Gymnasiumhaar was (in dit geval) dat heerlijke, krullende, dikke edoch vederzachte, enigzins geblondeerde maar nimmer ordinaire, haar dat opgestoken kan worden, maar dat ze ook los kan dragen.

Gymnasiummeisjes zijn nooit geblondeerd PeasantIllustrated. Ook niet ietwat.

.

pi_9256159
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:35 schreef Gellius het volgende:

[..]

.

Zij was zo gymnasiummeisje (let op: bijvoeglijk naamwoord!), dat zij die regel te boven ging.
pi_9256174
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:35 schreef Gellius het volgende:

[..]

.

Idd.. puur natuur.. zonder gel of haarlak... Soepel als de rest van hun lichaam.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_9264293
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:26 schreef SportsIllustrated het volgende:

Mm, ik vraag me af of dit het juiste antwoord is...
I´m back.
pi_9272650
Ruth Oldenziel is dat trouwens een gymnasiummeisje...? Ik vind haar wel liev nl....
I´m back.
pi_9276674
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ruth Oldenziel is dat trouwens een gymnasiummeisje...? Ik vind haar wel liev nl....
Je hebt nog steeds wat moeite met het concept, hè Ryan3?
pi_9276767
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 08:49 schreef Gellius het volgende:

[..]

Je hebt nog steeds wat moeite met het concept, hè Ryan3?

Ze zag er zo wild uit gisterenavond... Anyway, ik denk achteraf dat Ruth idd toch gewoon een atheneummeisje is oid...
I´m back.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 08:59:55 #213
49472 dasto
is een dromer
pi_9276805
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 12:38 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Idd.. puur natuur.. zonder gel of haarlak... Soepel als de rest van hun lichaam.

en jij bent leraar wiskunde... ongelofelijk..
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts
pi_9306742
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:36 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Een muzikaal gymnasium meisje !

Wat is gymnasiummeisjachtiger: rechten studeren, of Geschiedenis?

Bij geschiedenis (althans bij ons) zitten dus helemaal geen Gymnasiummeisjes. Het ene Gymnasiummeisje dat bij werkcollege Vroegmoderne tijd zit studeert Taal- en Cultuurstudies. Taal- en Cultuurstudies is een echte Gymnasiummeisjesstudie. Maar geneeskunde blijft ultiem.
It is much easier to be critical than to be correct.
  maandag 24 maart 2003 @ 01:22:45 #215
19139 plunk
einfach negieren.
pi_9330488
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is dat dan voor een soort haar, "GYMNASIUM-HAAR!" ?
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
Mm, ik vraag me af of dit het juiste antwoord is...
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 08:56 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zag er zo wild uit gisterenavond... Anyway, ik denk achteraf dat Ruth idd toch gewoon een atheneummeisje is oid...
Zullen we een forum helemaal speciaal voor jou alleen gaan oprichten, beste Ryan? Je verneuzelt weer effectief een prachtig topic. .

Grmbl! .

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_9330671
Mijn moeder is een gymnasiummeisje , ach ja, gelukkig bestaat er lobotomie , mam dit is niet persoonlijk...
alsof je dit zou lezen, nee het waren andere capaciteiten die haar illusie in stand hielden, het was de ijver en tevens de angst niet te kunnen gehoorzamen aan iedere autoriteit . Arme Maxima, onder de indruk van een apepakkie, net als Lady Die. De naam Romy Schneider roept wellicht een referentiekader op.
Vermoord door mannetjes die dit soort topics openen, ja mannetjes, die niet geleerd hebben hun natuurlijke drang tot overheersing van ieder soort de vrouw in het byzonder te botvieren op hun moeder en daar bedoel ik mee dat de moeder ook schuldig is aan haar eigen overheersing gezien ze de jongentjes never nooit confronteren met hun natuurlijke dominantie tov de vrouw en zij later niet weten hoe hier mee om te kunnen gaan.
Wat heeft dit met het GM te maken? Nou de eeuwige instandhouding van een gebrouilleerde meute einzelgangers die denken verwant met elkaar te zijn, daar krijg je altijd gelazer van.

[Dit bericht is gewijzigd door fatima op 24-03-2003 02:23]

maandag 24 maart 2003 @ 01:50:04 #217
51444 QX-Q-8
De Voorziener.
pi_9330683
Ryan3, je zou eens wat meer Nietsche moeten lezen.
Grommen van woedende instemming met het getoonde, dat is aan ons, corrupte verslaafde aan andermans lot.
pi_9335943
quote:
Op maandag 24 maart 2003 01:22 schreef plunk het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Zullen we een forum helemaal speciaal voor jou alleen gaan oprichten, beste Ryan? Je verneuzelt weer effectief een prachtig topic. .

Grmbl! .

Je citeert alleen posts die puur gericht zijn op het onderwerp. Eik. moet jij een geheel eigen forum oprichten speciaal voor jou, zonder Ryan3... Lijkt me veel handiger...
I´m back.
pi_9335958
quote:
Op maandag 24 maart 2003 01:50 schreef QX-Q-8 het volgende:
Ryan3, je zou eens wat meer Nietsche moeten lezen.
Wat zei Nietzsche ook al weer? O, ja, "Als u naar de vrouwen gaat... Neem dan uw zweep mee..." Moet je eens mee aankomen tegenwoordig... (Leuk trouwens om die "z" te vergeten in Nietzsches naam...)
I´m back.
pi_9337551
Wil je wel even ontopic blijven, Mijnheertje. Nietschze was veel, maar geen gymnasiummeisje.

.

maandag 24 maart 2003 @ 13:36:22 #221
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_9337592
Gymnasiummeisjes zouden zich nooit verlagen tot persoonlijke aanvallen mijne heren, gaarne ontopic blijven.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_9337625
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 08:59 schreef dasto het volgende:

[..]

en jij bent leraar wiskunde... ongelofelijk..

Dit was een objectieve observatie, niets meer, niets minder.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_9337650
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:37 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Dit was een objectieve observatie, niets meer, niets minder.

Dit is de plaats voor objectieve observatie omtrent het gymnasiummeisje. Maak daar gebruik van, zou ik zeggen:

....

maandag 24 maart 2003 @ 13:39:53 #224
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_9337666
kortom, omdat ze onbereikbaar zijn wil je ze graag hebben?
nou jah gelukkig gaat dat niet voor iedereen op!
kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
pi_9337753
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:39 schreef the_predator het volgende:
kortom, omdat ze onbereikbaar zijn wil je ze graag hebben?
nou jah gelukkig gaat dat niet voor iedereen op!
...het woord onbereikbaar heb je mij althans niet horen noemen hoor.

, .

pi_9337904
Verknal deze topic nou niet, mensen...

Interessante vraag van f. ging trouwens over de natuurlijke dominantie van mannen tov vrouwen en eik dus of wij vrouwen niet in een keurslijf drukken... O.a. door dat geouwehoer over het GM...

I´m back.
pi_9343457
Afgezien van het obligate kibbelen blijft dit een zeer vermakelijk topic om te lezen.

Van mijn kant kunnen jullie helaas niet veel actieve bijdragen verwachten, aangezien ik al te lang in het gezelschap van jullie pluizige, donkerblonde (ja, dat zijn ze...) talggetergde muzen heb vertoeft. Ik heb dus zogezegd een 'overkill' aan weekheid moeten doorstaan...

Konečne je vsetko tak, ako má byť.
pi_9361913
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
Verknal deze topic nou niet, mensen...

Interessante vraag van f. ging trouwens over de natuurlijke dominantie van mannen tov vrouwen en eik dus of wij vrouwen niet in een keurslijf drukken... O.a. door dat geouwehoer over het GM...

Ja, ik druk vrouwen in een keurslijf, ja ik zie ze alleen als seksobject, ja ik vind dat vrouwen achter het aanrecht thuishoren. En ja, ik vind al helemaal dat fatima achter het aanrecht thuishoort met een stel courgettes en een kookschort met daarop de opdruk 'kookgek'. Dat zal haar leren. En nou terug naar de Gymnasiummeisjes, want veertigersgeleuter hebben we al in genoeg topics.
pi_9377589
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 14:12 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ja, ik druk vrouwen in een keurslijf, ja ik zie ze alleen als seksobject, ja ik vind dat vrouwen achter het aanrecht thuishoren. En ja, ik vind al helemaal dat fatima achter het aanrecht thuishoort met een stel courgettes en een kookschort met daarop de opdruk 'kookgek'. Dat zal haar leren. En nou terug naar de Gymnasiummeisjes, want veertigersgeleuter hebben we al in genoeg topics.

Mijn vader merkte pasgeleden nog op dat de beste manier om erachter te komen of je de juiste vrouw wel hebt gevonden is haar een pan gehaktballen te laten draaien. En ik betwijfel of het gymnasiummeisje het volksmeisje in het gehaktballen klaarmaken zal kunnen verslaan.

Wat is mijn vader toch een wijs man.

pi_9380204
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 00:06 schreef beeer het volgende:

[..]

...beste manier ... juiste vrouw ... pan gehaktballen te laten draaien ... betwijfel ...gymnasiummeisje ... volksmeisje... verslaan.

Wat is mijn vader toch een wijs man.

Over de vaderen niets dan goed, Beer, maar de uwe wist duidelijk van niets als het op vrouwen aankomt.
  woensdag 26 maart 2003 @ 11:08:50 #231
19139 plunk
einfach negieren.
pi_9382485
Om toch enigszins tegemoet te komen aan het volsmeisjeskruistochtje van ollie en de discussie weer wat nieuw leven in te blazen, wil ik hierbij toch een kleine ontboezeming plaatsen van fervent gymnasiummeisjesbezinger en #filosoof Gellius.

<gellius> En volksmeisjes kùnnen leuk zijn. Zo. daar. Ik gooi alles er maar meteen helemaal uit.

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
pi_9382742
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 09:12 schreef Gellius het volgende:

[..]

Over de vaderen niets dan goed, Beer, maar de uwe wist duidelijk van niets als het op vrouwen aankomt.

Hij is niet dood. Maar hoewel je misschien gelijk hebt moet ik je principieel toch ongelijk geven.
quote:
Plunk schreef:
<gellius> En volksmeisjes kùnnen leuk zijn. Zo. daar. Ik gooi alles er maar meteen helemaal uit.
't Is natuurlijk wel dubbelzinnig als de pest.
pi_9383027
snik

Ik wordt helemaal weemoedig van dit topic..

Bijna al mijn vriendinnetjes waren gymnasiummeisjes... en de ene speelde hobo, de ander zong klassiek, de laatste was een violiste.. *zucht*
Ben er nog lang niet overheen merk ik wel..

Enne, het gymnasiummeisje bestaat..

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door Axis op 26-03-2003 16:55]

pi_9387134
Ik wist niet dat ''violisten'' een werkwoord was.

Overigens waren er tijdens het anders voor de hel nog ongeschikte ''Jongerenlagerhuis'' maandag twee meisjes met elkaar in debat, die wel richting deze felbegeerde titulatuur neigden .

pi_9389017
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 14:24 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ik wist niet dat ''violisten'' een werkwoord was.

Overigens waren er tijdens het anders voor de hel nog ongeschikte ''Jongerenlagerhuis'' maandag twee meisjes met elkaar in debat, die wel richting deze felbegeerde titulatuur neigden .

Ja? . hadden ze hun dagboekjes meegenomen?
pi_9390456
Nee, daarvoor was het programma te ordinair en te welbekeken.
pi_9399834
Beste heren van de gymnasiummeisjesliefde,

Ik kwam vandaag onderstaand gedichtje tegen en toen moest ik aan jullie denken. .

In hogere sferen

Als ik een vrouw ontmoet met een intelligent gezicht,
een edel gevoelig profiel en beschaafde manieren,
met poëziebundels van Rainer-Maria Rilke en Hölderin
en een altviool onder de arm,
dan denk ik meteen aan neuken.

(Hans Dorrestijn)

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_9399912
* ChrisJX is bijna een gymnasiummeisje
Alleen Grieks en Latijn ontbreken
pi_9405614
-Nee. Het is niet mogelijk-.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 27-03-2003 14:30]

pi_9408331
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 10:18 schreef zodiakk het volgende:
*tromgeroffel*

[afbeelding]

Met mobieltje. , , .

Aldus.
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:54:23 #241
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_9408591
ik heb er ook een paar in de klas, niet echt kakkers ofzo, maar ze leeeren zoveel is eigenlijk niet te beseffen, vraag ik aardig of ze dit wknd nog iets leuks hebben gedaan, kijken ze me aan alsof ik gek ben en vertellen ze over het werkstuk waar ze de hele zaterdagmiddag mee bezig zijn geweest en over het huiswerk voor de rest van de week datz e al bijna afhebben.. ze lopen ook al niet echt met de mode mee en puberen niet eens een dagboekje houden ze ook bij, en ik vraag me serieus af wat daar instaat.. ook een instrument bespelen ze fanatiek, de ene keyboard, de andere viool en weer een andere saxofoon gezellig

ik ben dus zelf ook een 'gymnasium-meisje' . nouwjah ik doe Gymnasium ik denk dat daar het meeste wel mee gezegd is

pi_9409452
quote:
*tromgeroffel*

[afbeelding]

Met mobieltje. , , .

Ik had na al die lovende en hemel in prijzende woorden toch wel wat goddelijkers verwacht, o Zodiakk.
pi_9409642
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 13:36 schreef beeer het volgende:

Ik had na al die lovende en hemel in prijzende woorden toch wel wat goddelijkers verwacht, o zodiakk.

Ik kom alleen tegemoet aan de vele verzoeken voor een afbeelding. Maar vertel mij eens beeertje, is het mogelijk om de immense ruimtelijkheid van Himalaya's te voelen, om de koude die millenia-oude en overdonderend grote bergruggen omgeeft te voelen door alleen maar te kijken naar een foto hiervan? Het antwoord is, zoals je vast zelf wel geraden hebt, driemaal neen.

Het Gymnasiummeisje is in al haar essentie niet zomaar platvloers op de gevoelige plaat vast te leggen, zoiets kan men alleen ervaren, zoiets manifesteert zich alleen in de realiteit, in de wereldse dynamiek die Het Gymnasiummeisje omgeeft. Dit alles overdondert je, het grijpt je aan en doet volwassen mannen ineenschrompelen. Maar wel alleen als je haar haar kunt ruiken en haar zachte huid kunt zien bewegen, alleen als zij je direct aankijkt met haar azuurblauwe ogen.

Schande beeertje, dat jij dit niet bevat.

pi_9409853
Zoals Gellius reeds opmerkte had ik nogal moeite om me het gymnasiummeisje precies voor te stellen. Afgezonderd die encounter in het stegje, de conversatie op het kamertje aan die groezelige overloop in het beduimelde pand, moest ik te raden gaan bij wat ik me van gymnasiummeisjes kon herinneren. Herinneringen zijn nooit exact en wat je niet meer weet dat kleur je met je broeierige brein onbewust zelf in. Nu heeft zodiakk met het pasten van 'gymnasiummeisje met mobieltje' voor eens en altijd duidelijkheid geschapen. En ik moet zeggen... Leuk om een dochtertje van te hebben, maar aan n..ken denk ik niet...
I´m back.
pi_9410051
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 13:56 schreef Ryan3 het volgende:
Nu heeft zodiakk met het pasten van 'gymnasiummeisje met mobieltje' voor eens en altijd duidelijkheid geschapen.
Het blijkt wel weer dat je er niets van begrepen hebt. Ik heb het plaatje van dat meisje geplaatst, omdat er een aantal karakteristieken op te zien waren. Zij lijkt immers op een Gymnasiummeisje, maar zij is het niet. Ik heb het over het roze boekje, het blonde opgestoken haar, de frêle gelaatstrekken en de ambiance van naiviteit. Maar als ik op deze wijze dit topic ontdoe van toekomstige vervuilende posts van jouw kant dan doe ik het met graagte nogmaals.

Bovendien is ze veelste jong om een echt Gymnasiummeisje te zijn. Ik moest roeien met de riemen die ik had en heb getracht om mijn woorden in beeld om te zetten, maar er is, zoals altijd, iets misgegaan in deze transformatie.

pi_9410137
quote:

[afbeelding]

Met mobieltje. , , .

Ook zonder plaatjes is dit een prachttopic.

(moet even wat plaatsen om het later terug te vinden)

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_9410155
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 13:47 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Ik kom alleen tegemoet aan de vele verzoeken voor een afbeelding. Maar vertel mij eens beeertje, is het mogelijk om de immense ruimtelijkheid van Himalaya's te voelen, om de koude die millenia-oude en overdonderend grote bergruggen omgeeft te voelen door alleen maar te kijken naar een foto hiervan? Het antwoord is, zoals je vast zelf wel geraden hebt, driemaal neen.

Het Gymnasiummeisje is in al haar essentie niet zomaar platvloers op de gevoelige plaat vast te leggen, zoiets kan men alleen ervaren, zoiets manifesteert zich alleen in de realiteit, in de wereldse dynamiek die Het Gymnasiummeisje omgeeft. Dit alles overdondert je, het grijpt je aan en doet volwassen mannen ineenschrompelen. Maar wel alleen als je haar haar kunt ruiken en haar zachte huid kunt zien bewegen, alleen als zij je direct aankijkt met haar azuurblauwe ogen.

Schande beeertje, dat jij dit niet bevat.

Wel, Zodiakk, je zou gelijk kunnen hebben. Maar toch is het niet wat ik verwachtte. Het lijkt me een doodgewoon volksmeisje op het eerste gezicht. Terwijl ik begrepen had dat zoiets uitgesloten zou zijn bij het aanschouwen van Het Gymnasiummeisje. Ik weet het zo nog niet, Zodiakk. Er ontbreekt gewoon iets aan. Ik zie bijvoorbeeld geen muziekinstrument op haar rug. En dan dat mobieltje. Ik begrijp niet hoe een Gymnasiummeisje meer aandacht voor een mobieltje kan hebben dan voor wat dan ook. Het lijkt wel of ze op de foto naar het nieuwste deuntje wat ze vanmorgen gedownload heeft zit te luisteren. En die blik van haar. Ze kijkt veel te dellerig. Dat zou een Gymnasiummeisje nooit doen. Die zou met een onschuldig lief glimlachje wat speelse aandacht aan de fotograaf schenken in plaats van met een arrogante blik op haar telefoon te staren. Luister, Zodiakk, DIT IS GEEN GYMNASIUMMEISJE!
pi_9410209
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:04 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Het blijkt wel weer dat je er niets van begrepen hebt. Ik heb het plaatje van dat meisje geplaatst, omdat er een aantal karakteristieken op te zien waren. Zij lijkt immers op een Gymnasiummeisje, maar zij is het niet. Ik heb het over het roze boekje, het blonde opgestoken haar, de frêle gelaatstrekken en de ambiance van naiviteit. Maar als ik op deze wijze dit topic ontdoe van toekomstige vervuilende posts van jouw kant dan doe ik het met graagte nogmaals.

Bovendien is ze veelste jong om een echt Gymnasiummeisje te zijn. Ik moest roeien met de riemen die ik had en heb getracht om mijn woorden in beeld om te zetten, maar er is, zoals altijd, iets misgegaan in deze transformatie.

Jij moet maar gaan voor een verbod van posts van mij in topics van jou en topics waarin je reageert, lijkt me.

Ook nu je je plaatje voorziet van een verklaring blijven tal van vragen openstaan. Roze boekje? Een roze mulltimapje of schriftje. Opgestoken haar? Een staartje. Frêle gelaatstrekken, ambiance van naïveteit. Me dunkt, het betreft hier hooguit een brugklassertje... Vooral dit laatste is curieus.

I´m back.
pi_9410287
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 14:10 schreef beeer het volgende:
Luister, Zodiakk, DIT IS GEEN GYMNASIUMMEISJE!
Nee DAT WEET IK! Wie weet nou beter wat Gymnasiummeisjes dan IK. IK ben hier degene die dit hele topic van supergeile proza voorzien heeft, . En als ik zeg dat zij erop lijkt, dan lijkt zij erop.

Aan de andere kant voel ik mij tot in het diepste vereerd en geroerd dat je zo feilloos de incongruenties in de foto weet aan te wijzen, dat je zo kordaat en vastberaden mij, ja MIJ of all people, probeert te overtuigen van hoe een Gymnasiummeisje eruit ziet. Je bent een lieverd, beeer .

pi_9410350
Als ik op Google zoek op gymnasiummeisje is het eerste wat ik zien een smiley van Meneer_Aart.
Topic: de geschreven pornografie.
Nu nog op zoek naar foto's.
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')