abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8787425
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:31 schreef zodiakk het volgende:
Laten we beginnen met de voornoemde dagboekjes en hun inhoud. Ik ben heel erg benieuwd wat voor erotiek jij aan het papier hebt toevertrouwd op je gymnasiumkamertje! Misschie dat we aan de hand daarvoor kunnen uitvissen wat de Essentie van een Gymnasiummeisje is.
Is die roseboekjeserotiek de ware gedachte achter jullie Gymnasiummeisjesobsessie ? Een soort verdekte vorm van alleen maagden willen neuken ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_8787458
Zeg ethanolsnol, ga ergens anders slowchatten.
Anders spam ik het hier zelf wel even vol.

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8787515
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:52 schreef OllieA het volgende:
Zeg ethanolsnol, ga ergens anders slowchatten.
Anders spam ik het hier zelf wel even vol.

Ik probeer de gedachte achter jullie Gymnasiummeisjestopic te doorgronden. Ik zit niet te slowchatten, ik vraag jullie dingen over de inhoud van het fenomeen Gymnasiummeisje.
pi_8787610
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:55 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik probeer de gedachte achter jullie Gymnasiummeisjestopic te doorgronden. Ik zit niet te slowchatten, ik vraag jullie dingen over de inhoud van het fenomeen Gymnasiummeisje.

Ik ben niet geïnteresseerd in wat jij probeert te doorgronden.

Lees de openingspost en je begrijpt wat hier de bedoeling is. En als je dat dan niet snapt: open een nieuw topic, en daar kan je kwekken wat je wilt.

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8787655
quote:
Op zondag 9 februari 2003 22:27 schreef OllieA het volgende:
Geef hier uw bloemrijke mening over het gymnasiummeisje.
Aldus de openingspost.

En dat doe ik dan ook.

pi_8787681
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:55 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik probeer de gedachte piemel achter jullie Gymnasiummeisjestopic te doorgronden.

inside-in
pi_8787740
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:03 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Aldus de openingspost.

En dat doe ik dan ook.

Ik heb je nog niets bloemrijks zien posten, je zeurt en zevert een beetje. Het is meer snotrijk dan bloemrijk.
Hardleers typje, ben jij.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8787770
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:08 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik heb je nog niets bloemrijks zien posten, je zeurt en zevert een beetje. Het is meer snotrijk dan bloemrijk.
Hardleers typje, ben jij.

Oh, dus je mag alleen meekwijlen, en anders moet ik maar oprotten ?

* AudreyHepburn begint vast met rotten.

pi_8787849
Nee domme doos, je mag iets bloemrijks posten, iets wat meer behelst dan een of twee regeltjes...domme vraagjes en persoonlijke ontboezemingetjes. God zal me liefhebben, moet je nou alles twintig keer uitleggen...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8787954
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:15 schreef OllieA het volgende:
Nee domme doos, je mag iets bloemrijks posten, iets wat meer behelst dan een of twee regeltjes...domme vraagjes en persoonlijke ontboezemingetjes. God zal me liefhebben, moet je nou alles twintig keer uitleggen...
Niet iedereen gaat mee in jullie hersenspinsels over niet bestaande fenomenen. Is het zo bederfelijk voor de literaire atmosfeer in dit topic dat er gemeld wordt dat er geen fundering over het luchtkasteel Gymnasiummeisje zit ?

Lekker makkelijk trouwens om iets wat geen Gymgeilerige post is meteen af te doen met gezeur. .

pi_8788218
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:22 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Niet iedereen gaat mee in jullie hersenspinsels over niet bestaande fenomenen. Is het zo bederfelijk voor de literaire atmosfeer in dit topic dat er gemeld wordt dat er geen fundering over het luchtkasteel Gymnasiummeisje zit ?

Lekker makkelijk trouwens om iets wat geen Gymgeilerige post is meteen af te doen met gezeur. .

Ik dacht dat we het er al over gehad hadden dat schrijven de werkelijkheid niet hoeft te weerspiegelen? Begin je weer opnieuw? Dat doet me aan iemand denken...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_8788508
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:43 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik dacht dat we het er al over gehad hadden dat schrijven de werkelijkheid niet hoeft te weerspiegelen? Begin je weer opnieuw? Dat doet me aan iemand denken...

Oh, vertel het me, almachtige OllieA.
pi_8790363
Are you pondering what I'm pondering?
pi_8791277
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:22 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Uuh, ja. Dit topic is namelijk niet bedoelt als discussietopic over het al dan niet bestaan van Gymnasiummeisjes.
quote:
Het is ook heel makkelijk om maar overal doorheen te schreeuwen met een mededeling die eigenlijk irrelevant is.

Gymnasiummeisjes bestaan en als jij en Mini_rulez niet aan de criteria voldoen dan is dat pech voor jullie. Het is namelijk zo dat elk Gymnasiummeisje op het gymnasium gezeten moet hebben, maar niet elk gymnasiummeisje is een Gymnasiummeisje. Dus jullie kunnen wel gymnasiummeisjes zijn, maar jullie zijn niet Gymnasiummeisjes.

Overigens bestaan Gymnasiummeisjes wel, ze zijn alleen vrij schaars. Maar blijkbaar moet alles bij de vleet aanwezig zijn om te bestaan.

pi_8792749
Hmm, ik ken misschien wel een paar meisjes die enigszins aan de beschrijving voldoen, maar die zijn dan weer heel arrogant. Hoort dat zo?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_8792798
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 14:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Hmm, ik ken misschien wel een paar meisjes die enigszins aan de beschrijving voldoen, maar die zijn dan weer heel arrogant. Hoort dat zo?
Jep
Mind The Darkness And See By the Path You Leave Behind
  zaterdag 1 maart 2003 @ 16:55:46 #167
47180 chris_p
all for free
pi_8795138
Het slowchat topic gaat gelijk over bh's passen wat aantoont dat het eigenlijk dus gewoon opgewaardeerde mavo meisjes zijn met hersens. Sommige hebben daar een hekel aan waarmee ze volgens mij willen zeggen dat ze hun onbevangen boezems liever de vrije ruimte laten. Het blijft toch een belangrijk secundair geslachtskenmerk waarvan de grootte mede de kans op het krijgen van goed nageslacht vergroot. Uiteindelijk is dit voor ieder meisje belangrijker dan welke hoeveelheid wijsheid dan ook.
help mij!
pi_8818916
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 14:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Volgens mij voldoe ik ook wel aardig aan de beschrijving... maar ik ben niet arrogant
pi_8942576
Bah, wat stuitend hoe zodiakk hier aangevallen wordt. Natuurlijk bestaan Gymnasiummeisjes wel. Je moet er alleen oog voor hebben.

Overigens is er voor mij weer hoop: het Gymnasiummeisje kan blijven bestaan na het gymnasium. Bij werkcollege Vroegmoderne Tijd zit ik bij een meisje wat echt in alle opzichten voldoet aan het ideale Gymnasiummeisje. Inclusief brilletje, prille borstjes met pronte tepeltjes, en schattige gewoontes als afwezig spelen met het oorlelletje.

It is much easier to be critical than to be correct.
  zondag 9 maart 2003 @ 20:44:05 #170
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_8988878
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 20:26 schreef Meneer_Aart het volgende:
Bah, wat stuitend hoe zodiakk hier aangevallen wordt. Natuurlijk bestaan Gymnasiummeisjes wel. Je moet er alleen oog voor hebben.

Overigens is er voor mij weer hoop: het Gymnasiummeisje kan blijven bestaan na het gymnasium. Bij werkcollege Vroegmoderne Tijd zit ik bij een meisje wat echt in alle opzichten voldoet aan het ideale Gymnasiummeisje. Inclusief brilletje, prille borstjes met pronte tepeltjes, en schattige gewoontes als afwezig spelen met het oorlelletje.

Zo'n Gymnasiummeisje zit ook bij mij in het werkcollege!
Alleen speelt die van mij met haar afwezige oorlelletje (ongelukje tijdens het hockeyen).
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_9021505
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:31 schreef zodiakk het volgende:
Overigens, heb ik een prachtig verhaal in mijn hoofd zitten over een Gymnasiummeisje, maar ik ben nog te verbijsterd om het coherent en consistent op papier te zetten. Ik hou jullie op de hoogte.
Mensen! mensen! Ik heb er eentje waargenomen, ja! Ik voorvoelde het al, van verre, want nog buiten mijn waarneming openbaarde zich het allerprilste, het allerzoetste, het allerbreekbaarste schepsel dat ooit binnen een afstand van slechts enkele miljarden moleculen van mij existeerde. Ik kreeg meteen een nederige blos toen ik haar in het zicht kreeg. Ze had wat boekjes tegen haar borstkast aangeklemd (oh, ze was zó, zó, porcelein) en tuurde schijnbaar geconcentreerd naar niets bijzonders in de verte. Ze had haar haar opgestoken en ze had haar mond een beetje getuit, ze wilde blijkbaar fluiten, maar misschien veranderde ze toen net van gedachten en bleef ze steken in die ruimte tussen gedachten waar erotiek en mysterie heerst.

Ik liep haar tegemoet, ik kon geen kant op, wat moest ik doen?! Ik begon te hijgen, te zweten en probeerde heel geforceerd niet naar Haar te kijken. Maar ik kon mijn blik niet afwenden. Ik voelde me als een kleine jongen die net vernomen heeft dat men blind wordt als men rechtstreeks de zon inkijkt. Net zoals de kleine jongen probeerde ik toch, tegen beter weten in voorzichtig met mijn dichtgeknepen ogen en klamme, over mijn gezicht gedrapeerde hand te turen naar Haar. Ze leek te zweven, haar brilletje rustte elegant op haar neusje, waardoor haar blik iets arrogants meekreeg, maar aan haar lichaamsbeweging te zien was ze haar vrouwelijke vormen nog niet helemaal gewend. Ze liep met vrij zenuwachtige stappen door. Plots liet ze wat vallen! Oh mijn god, de hemelse zwaartekracht deed haar werk en presenteerde mij met een gevallen, roze pen! Ik had het niet meer, ik vergat bijna mijn behulpzaamheid, maar boog toch belachelijk snel om de Pen in mijn hand te nemen en te offreren aan Haar, mijn muze, mijn grootste Schat. Ik kon haar van pure onwaardigheid niet aankijken.

Ik pakte de pen en gaf het haar, nee, ik drukte het tegen haar aan, zo vlug wilde ik weer weg. Ik voelde me een verkrachter van dit beeldschone meisje. De afdruk van mijn vieze klauwen, het ranzige levensvet van een nietige polderknaap bevond zich op de Pen. Met tranen in mijn ogen keek ik bedeesd op, en daar, daar straalde haar gezicht in een brede lach, een lach met aan weerszijden een lachlijntje. Het gaf haar de elegantie mee van een zegenende Heiligvrouwe. En ze keek recht door mijn tranen heen in mijn ziel en zei de volgende onsterfelijke, onomkeerbare woorden: "Bedankt!".

Ze giechelde, en terwijl het kerkkoor in mijn hart losbarstte, terwijl elke huidhaar op mijn lichaam zich naar de hemel wilde uitrekken, terwijl iedere vezel, iedere spier tot het uiterste gespannen stond, stamelde ik de beledigende woorden: "a-a-a-a-alsjublief." Ik hoorde Beelzebub schateren vanuit zijn ondergrondse vuurzetel, hij zou mij vast vlug verwelkomen, dacht ik bij mezelf. Ik liep door, niet in staat mijzelf menselijk voor te doen komen in Haar nabijheid en keek nog éénmaal om. En net terwijl ik me omdraaide, leek het alsof zij zich nét weer omdraaide om haar weg te vervolgen. Het was alsof ze op mijn blik had gewacht maar hem onwaardig bevonden had om deze te beantwoorden met haar azuurblauwe blik vol... vol alles!

Sindsdien heb ik geslapen noch gegeten. Het spookt in mijn hoofd. "Ze vind me een griezel"... deze woorden vormen de carroussel van mijn gedachten. Gedachten die zich als sleurende, futiele bospaadjes presenteren voor mijn geesteswandel. Ik heb een Gymnasiummeisje bezoedeld. Ik bal mijn vuisten tegen mijn slaap en huil alle engelen bij elkaar. Laat hun meewenen, want zij leven met mij mee en voelen mijn kwelling. Amen.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 10-03-2003 22:13]

woensdag 12 maart 2003 @ 19:17:34 #172
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9070819
Ze bestaan.

Sedert enkele weken slijt ik mijn dagen door me zo'n 20 uur per week vrijwillig te hullen in een afgrijzelijk blauw-groen-roze tenue terwijl ik me als een pakezel door de supermarkt voortsleep.

Maar. Zo rond half 6 's avonds zijn ze er opeens. Waar ze vandaan komen weet ik niet. Waarschijnlijk zijn ze moe van het de hele dag sabbelen op hun pen en hebben ze vitamientjes nodig. Ze komen meestal in tweetallen, en keuvelen over het algemeen gemoedelijk over wat ze gaan eten.

Gymnasiummeisjes eten gezond. Voor hen geen hamburgers of kankerverwekkende stoffen, maar gewoon groente. En meestal ook een zuiveldrank met extra vitamientjes. Dat om hun oorlelletjes in conditie te houden.

Het zou me verbazen als ze mijn mede-vakkenvullers -zonder enige twijfel liefhebbers van volksmeisjes- ook maar zouden zijn opgevallen. Maar ik heb elke dag een klein lichtpuntje.

.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_9102236
Ze bestaan idd.

Je komt ze overal tegen die gymnasiummeidjes. Als je er maar een instinct voor ontwikkelt. Mijn scepsis is als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik ben bekeerd. Mijn leven heeft een belangrijke wende genomen. Ik ben van onduidelijke, in zichzelf gekeerde mompelaar in JA!!!-zegger veranderd. Ik wil het schreeuwen van de daken pvd: JAAH!!! JAAAAH!!!. JAAAAAH!!! Dol word ik ervan, dol. Mijn à l'improviste ontworpen Neo-Pessimisme glijdt gelijk het juk van een slecht zittend pak van me af. Ik ben Gematigd Optimistisch. De ramen van mijn ongestoffeerde bovenkamer staan voortaan wagenwijd open. Ik ontkurk alvast de flessen. Pang!!! Pang!!! Ik ben als een dwerg die op de schouders van een gigant is getild: een gigant genaamd zodiakk. Hij en zijn inmiddels omvangrijke schare van kompanen lichtten mij, als een baken op zee, bij op het duistere pad van de zinsbegoocheling dat ik voordien bewandelde. In mijn zelf geschapen intellectuele woestenij als blinde ziener, profeet zonder land, slechts rijmelarijtjes prevelend. Niet wetend, niet begrijpend. Kijk, mijn psyche zit nu eenmaal zo in mekaar dat als iemand met veel omhaal van woorden verklaart dat willekeurig welk verschijnsel helemaal cool is, vet, far out, het einde, jottem, te gek, moet je doen, man, dat ik dan zeg: "overtuig me maar". En vaak kan ik het zo gek niet draaien of ik toon aan dat de boel, bij wijze van spreken, compleet uit de duim gezogen is, baarlijke nonsense, aperte larie, een slag in de lucht, georeer vanuit het kleine mondje in de neck. Waar dat vandaan komt weet ik niet. Een aangeboren tic wellicht? Misschien dat er iets misgegaan is in mijn vroege jeugd of ik heb een overdosis ondergaan van lankmoedig lege polders en diepgrijze luchten in combinatie met een aanhoudende westenwind en er dan... tegenin fietsen. Ik bedoel hoeveel rijen knotwilgen en populieren treft men niet aan in de Zeeuwse polders die ook maar naar 1 kant nijgen? Ik weet het niet, mensen. Ik wil hiervan iig niet al te zeer een egodocument maken, want slechts 1 fenomeen is echt belangrijk. 1 fenomeen staat nog lang nadat de fysieke verschijningsvorm is verdwenen, echt op ons netvlies gebrand. En dat is het gymnasiummeidje... Met haar verzenuwde erotiek, haar prille borstjes die fier de lucht in priemen, haar vochtige lippen en strakke onbedoezelde oorlelletjes; zeg nu zelf... Kom op, vooruit, herneem jezelf dan...

Het gebeurde onlangs. U weet, ik speel graag De Auteur met Erectie. Zou iemand vragen wat doe je liever: seks bedrijven of schrijven, ik zou hem onomwonden mededelen "schrijven!". Schrijven met Stijve wel te verstaan. Aangezien ik op de ervaringen met het vuil en de stad uit m'n studententijd niet kan teren, ga ik wel eens, niet al te vaak, in het holst van de nacht op pad om inspiratie op te doen... Het moge bekend zijn dat ik diep in de jaren 80 enige schreden heb gezet in Yab Yum, maar dat was een soort studentikoze belletjetrekkerij. Ook probeerden wij ons in een koude vriesnacht toegang te verschaffen tot een bordeel om onze knuisten te warmen, maar de toegang werd ons ontzegd door een vrouw in een Heidi-korset. De tijden dat studenten elkaar op feest- en hoogtijdagen trakteerden op een rondje fellatio onder de tafel dan wel coïtus, na bijbetaling, lagen ook toen reeds, vooral door de invasie der volksmeidjes op kleinsteedse universiteiten, decennia achter ons. Overigens werden die volksmeidjes in mijn tijd "linkse stekelvarkentjes" genoemd, maar dit terzijde... Ons bloedend sociologenhart kwam iig veel tekort. . Deze cruciale tekortkoming probeer ik hedentendage dus weg te masseren, bovendien sta ik al weer een tijdje op een droogje en een mens wil ook wel eens wat, niet waar...? Zo kon het dus gebeuren dat ik opgegeven moment terecht kwam in een beduimeld pand, nadat een prostituée mij vanuit de duisternis van een steegje verleidelijk had meegelokt. "Fucking, assfucking, fisting, eating pussy, giving head" riedelde ze met een dictie waaruit een opmerkelijke beheersing van de Engelse taal sprak. Hoe zal ik het zeggen. Ze zei bijv. niet "essfucking", wat het al snel wordt, maar "aaaahssfucking". En de "d" in "giving head" was niet een verhaspelde "t", maar een echte "d". Oxford English legde ze in haar manier van spreken. Kniesoor natuurlijk, die op de dictie van een temeijer let, klopt, maar dankzij een maandenlange stage op het SEXforum registreerde ik gelukkig ook de inhoud van haar aanbod. "Fucking" = neuken, "aaaahssfucking" = kontneuken, "fisting" = vuistneuken, "eating pussy" = poesjes opeten ( ) enz. enz. Leer mij m'n klassieken kennen, zeg. Na een wederzijdse blik van verstandhouding volgde ik het etherische wezen dat ras voor me uit tippelde, nee, zweefde bijna, vort het niets in van de mistige steeg. Iets in mijn achterhoofd ontwaakte nu tergend langzaam. Wat?, dat wist ik nog niet. Bij het beduimelde pand ging ze mij voor op een smalle trap. Nu wilde ik niet naar boven kijken, maar het is bijna een wet van Meden en Perzen die ervoor zorgt dat je juist de dingen die je niet wilt doen toch doet. Zodoende staarde ik enigszins besmuikt en met een roodgloeiend hoofd van schaamte naar boven en zag een piepklein paars broekje als een kabel tussen haar poezelige bilnaadje ingeklemd. Hier en daar staken paar ondeugende haartjes uit. Op dit moment aangekomen, we bereikten bijna de overloop waaraan haar kamertje zich bevond, trof een ongehoord helder déjà vu mij gelijk een blikseminslag. zodiakk mompelde ik, die dekselse Fok!ker, heeft hij gelijk? Toen zij de deur naar haar kamertje opende werd ik bijna fysiek pijnlijk getroffen door een volgende aha-erlebnis. Ik zag op haar netjes opgeruimde bureautje een dagboekje liggen, waarin met meisjesachtig schoonschrift een versje stond geschreven, benevens enkele met een rood potlood getekende hartjes. Op de plank daarboven gaapten me allerlei klassieke literaire werken toe; poëzie, proza, naast een mega pot glijmiddel en een schaaltje met kingsize condooms, de schat. En op de gebloemde beddensprei lag een roze dildo stil te blinken...

Hoe dit afloopt vertel ik in deel 2 van deze persoonlijke zoektocht naar de verzenuwde erotiek van het gymnasiummeidje, want u begrijpt het wellicht, ik ben daar in dat poppenhuiskamertje verscheidene uren gebleven en het enige wat wij deden was praten, praten, praten en nog eens praten. Een gat in de dag hebben wij gepraat...

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 14-03-2003 13:40]

I´m back.
pi_9104631
Boe.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_9104654
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:41 schreef SportsIllustrated het volgende:
Boe.
Hoezo? Ik ben door de bocht: gymnasiummeidjes roeleren... (Zie hierboven...)

[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 14-03-2003 00:06]

I´m back.
pi_9105434
Helaas is mijn beeld van een Gymnasiummeisje is nou niet echt 'opwindend' .
Zeg maar een soort kruising tussen een BrEeZaH-Slet en een Hockeymeisje.

En ik kan het weten, ik zit zelf op een gymnasium (ik ga denk ik maar naar de HAVO ).

pi_9108842
Nou moe.
Ryan3 ook al bekeerd...
Ik geef mijn kruistochtje voor de volksmeisjes op hoor!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_9113426
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 01:48 schreef OllieA het volgende:
Nou moe.
Ryan3 ook al bekeerd...
Ik geef mijn kruistochtje voor de volksmeisjes op hoor!
Niet doen. Het hier gesmade volksmeisje verdient een koene beschermer, en wie past die rol beter dan een Heer van Stand? Neen, sla uw arm beschermend om de brede werpheupen van het Volkmeisje, heer Ollie en verdedig haar eer met getrokken rapier en opgeruimd gemoed. Ze verdient het.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 15:31:41 #179
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_9118894
Zowel het Gymnasiummeisje als het Volksmeisje hebben beiden volledig bestaansrecht in deze maatschappij, dus geef je kruistocht ter bescherming van beiden niet op!
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_9118998
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:31 schreef Atrimar het volgende:
Zowel het Gymnasiummeisje als het Volksmeisje hebben beiden volledig bestaansrecht in deze maatschappij, dus geef je kruistocht ter bescherming van beiden niet op!
Is Isabeau trouwens een ex-gymnasiummeisje?
pi_9121098
Niks gymnasium- en volksmeisjes.

Zigeunermeisjes! .

inside-in
pi_9160489
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:50 schreef OtherOther het volgende:
Niks gymnasium- en volksmeisjes.

Zigeunermeisjes! .

[afbeelding]

. Is dat een moslim?

Ik heb vandaag denk ik het ultieme gymnasiummeisje gezien! Ze heet Ivanka Neelemans, en ze speelt violin da gamba, erg virtuoos. Haar spel op haar gambaviool maakte haar nog veel gymnasiummeisjeachtiger. Ze had haar haar in een soort knot, geen echte knot, om haar nek een zilverkleurige elegante ketting en een zwarte jurk die haar een erg edel uitzien gaf. De stof glimde wat in de zon die binnenscheen, helaas heb ik geen idee wat voor stof het was aangezien het in combinatie met de benen die de gambaviool voorzichtig omklemden het erg kuis uitzag.

Admin zondag 16 maart 2003 @ 18:21:05 #183
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_9160505
Glom
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_9160509
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

. Is dat een moslim?

Ik heb vandaag denk ik het ultieme gymnasiummeisje gezien! Ze heet Ivanka Neelemans, en ze speelt violin da gamba, erg virtuoos. Haar spel op haar gambaviool maakte haar nog veel gymnasiummeisjeachtiger. Ze had haar haar in een soort knot, geen echte knot, om haar nek een zilverkleurige elegante ketting en een zwarte jurk die haar een erg edel uitzien gaf. De stof glimde wat in de zon die binnenscheen, helaas heb ik geen idee wat voor stof het was aangezien het in combinatie met de benen die de gambaviool voorzichtig omklemden het erg kuis uitzag.

.

Inderdaad. Gymnasiummeisje spelen ook viool. Of harp, of piano. Maar vooral viool.

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_9160895
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:58 schreef Gellius het volgende:

[..]

Niet doen. Het hier gesmade volksmeisje verdient een koene beschermer, en wie past die rol beter dan een Heer van Stand? Neen, sla uw arm beschermend om de lieflijke heupen van het Volkmeisje, heer Ollie en verdedig haar eer met getrokken rapier en opgeruimd gemoed. Ze verdient het.

quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:31 schreef Atrimar het volgende:
O, nou, vooruit dan.
Ter voorbereiding van "volksmeisjes in de beeldende kunst" alvast een gravure van mij samen met een van mijn meest geliefde volksmeisjes.

Wat kan ze toch een heerlijk potje thee zetten.

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_9171895
Leuk volksmeisje, Ollie! Alleen praten ze wel als kipjes zonder kopjes niet, die Volksmeisjes. Een gymnasiummeisje weet altijd wat te zeggen. En als ze dat niet weet, dan zwijgt ze. En siddert ze. .
  maandag 17 maart 2003 @ 20:36:00 #187
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_9189025
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

. Is dat een moslim?

Een muzikaal gymnasium meisje !

Wat is gymnasiummeisjachtiger: rechten studeren, of Geschiedenis?

pi_9189124
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:36 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Geneeskunde (voor gymnasium-B meisjes...)
I´m back.
  maandag 17 maart 2003 @ 20:42:33 #189
49954 Ambassador
Succes is een keuze...
pi_9189187
Saai man....

Waar blijven de foto's van de gymnasiummeisjes????

pi_9190523
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:42 schreef Ambassador het volgende:
Saai man....

Waar blijven de foto's van de gymnasiummeisjes????

Duizend woorden zeggen meer dan één foto.
pi_9198699
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:40 schreef Ryan3 het volgende:

Geneeskunde (voor gymnasium-B meisjes...)

Kom eens gezellig een dagje mee naar college
(nou ja, ik heb geen colleges meer, ik ga co-schappen lopen, maar we kunnen altijd speciaal voor jou een collegezaal insluipen natuurlijk)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9198859
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kom eens gezellig een dagje mee naar college
(nou ja, ik heb geen colleges meer, ik ga co-schappen lopen, maar we kunnen altijd speciaal voor jou een collegezaal insluipen natuurlijk)

Ik heb in mijn studententijd al veel medicijnencolleges gevolgd, in het AMC in die blauwe en paarse collegezalen. Was bevriend met paar medicijnenstudenten. Later heb ik nog wat uitzendbaantjes gehad in het AMC, o.m. op de k-ic... (Mijn ex-zwager is btw een hoofd van dienst in het AMC...) Dus ik ben al redelijk bekend...
I´m back.
pi_9198967
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:15 schreef Ryan3 het volgende:

Ik heb in mijn studententijd al veel medicijnencolleges gevolgd, in het AMC in die blauwe en paarse collegezalen. Was bevriend met paar medicijnenstudenten. Later heb ik nog wat uitzendbaantjes gehad in het AMC, o.m. op de k-ic... (Mijn ex-zwager is btw een hoofd van dienst in het AMC...) Dus ik ben al redelijk bekend...

Prima Ik wilde nog voorstellen naar een eerstejaars college te gaan; die meisjes zien er nog het meest (gymnasium?) meisjesachtig uit. Daarna beginnen het serieus-kijkende vrouwen te worden

Ik heb ook redelijk wat van mijn vrienden meegesleept naar interessante colleges; moet je wel even oppassen dat er geen college wordt gegeven door een professor die altijd met de microfoon in de hand door de zaal loopt en vragen stelt.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9202628
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:36 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Geschiedenis. Zonder twijfel.
pi_9202787
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 12:53 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Geschiedenis. Zonder twijfel.

Indedaad. Dat staat buiten kijf. Ze bewaart het in het geniep volgepende dagboekje tussen Burkhardts Kultur der Rennaissance in Italien en het nieuwe handboek van Ankersmit.

De schat. .

pi_9209272
Tot je een gymnasiummeisje leert kennen dat geschiedenis ging studeren en de prostitutie en het criminele circuit in ging. Or did I burst a bubble somewhere? Sorry
pi_9209459
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Tot je een gymnasiummeisje leert kennen dat geschiedenis ging studeren en de prostitutie en het criminele circuit in ging. Or did I burst a bubble somewhere? Sorry
Erm. Ja, of een gymnasiummeisje dat alles afzwoer, de grote vaart op ging en als een pruimende zeebonk terugkwam. Of een gymnasiummeisje dat na haar studie geschiedenis een ernstige ruggengraatafwijking ontwikkelde en vroeg stierf.

Of eh... een ander voorbeeld van hoe waar we het hier over hebben zich ontwikkelt tot iets waar we het hier niet over hebben, - hoe noemen ze dat.. hmm.. off-topic

waar heb je het over, Isabeau?

pi_9209637
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:03 schreef Gellius het volgende:

waar heb je het over, Isabeau?

dat ik geschiedenis studerende gymnasiummeisjes niet associeer met het type meisje wat jullie zo mooi verwoordden; ik denk dat gymnasiummeisjes nederlands gaan studeren en juffrouw worden
pi_9209712
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat ik geschiedenis studerende gymnasiummeisjes niet associeer met het type meisje wat jullie zo mooi verwoordden; ik denk dat gymnasiummeisjes nederlands gaan studeren en juffrouw worden

Oh dat kan natuurlijk ook. Alle bellen blijven intact.
.
pi_9209846
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 17:13 schreef Gellius het volgende:

Oh dat kan natuurlijk ook. Alle bellen blijven intact.
.

droom zacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')