Binnenpretje is toch "Tampon met jeukpoeder"? Erikquote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
Erik heeft een binnenpretje.
[ afbeelding ]
Is het gek dat ik hardop lach?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:23 schreef Dotteke het volgende:
"Ik ben helemaal uitgedroogd", zegt Zoë/
"Waarvan", wordt er gevraagd.
"Ja, weet ik ook niet", antwoordt ze.
Nee, dat deed ik ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is het gek dat ik hardop lach?![]()
![]()
Leuk feestje danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:27 schreef FreshFruit het volgende:
Mattin kan een hand met 20 pillen achteroverslaan.
quote:
Als je er maar bij zegt dat je het eigenlijk niet mag zeggen... dan is het glas, plas, was.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mirthe: "Ik wil iets zeggen dat ik niet mag zeggen.Maar dit is wat ie wil, hij wil irritaties geven. Oh wat wordt ik hier boos van. Ik wil eigenlijk zeggen afschieten, maar dat mag ik niet zeggen. Maar dat zegt hij ook zo vaak afschiet, hij wil iedereen afschieten, mag ik dat ook wel bij hem zeggen."
[..]
M: "Ik wil een mes, ik wil een mes, voor hem dan, niet voor mij, zo iemand wil je toch gewoon vermoorden. Sory dat mag ik echt niet zeggen"
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |