entertain mezelf?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je meteen in de verdediging schiet laat dan maar zitten en entertain jezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kenzy en Mirthe over Jeff en Kim deel 2 - 3 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Kenzy en Mirthe over Jeff en Kim deel 1 - 3 februari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kenzy en Mirthe over Jeff en Kim deel 2 - 3 februari 2023.Klokken horen luiden niet wetend waar de klepel hangt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steekwoordjes in dit filmpje van Mirthe: duivels,doodschieten, mes in zijn rug, vermoorden.
Maar dat neem ik met een korrel zout.
Tis Mirthe.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Tegen haar zou ik al helemaal heel direct zijn want zij is veel te zweverig waardoor je al snel langs mekaar heen lultquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klokken horen luiden niet wetend waar de klepel hangt.
Steekwoordjes in dit filmpje van Mirthe: duivels,doodschieten, mes in zijn rug, vermoorden.
Tis Mirthe.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor dat gesprek, wat een kut wijven .....
Ze heeft in vele opzichten gelijk...Dat doodschieten moet je idd met een korreltje zout nemen..Voor rest heeft ze het helemaal goed o.a. dat Jeff zijn vrienidn voor gek zet met die kut van 3000 euro enzo....quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klokken horen luiden niet wetend waar de klepel hangt.
Tis Mirthe.
Kijk dat is nou mijn punt… zou men bij wat Jeff uitkraamt ook kunnen doen. Na 5 maanden weten we hoe die is ..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft in vele opzichten gelijk...Dat doodschieten moet je idd met een korreltje zout nemen..Voor rest heeft ze het helemaal goed o.a. dat Jeff zijn vrienidn voor gek zet met die kut van 3000 euro enzo....
Zou precies hetzelfde hebben gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:34 schreef mootie het volgende:
Kenzi had dus besloten om het bier van de vrijmibo te bewaren voor de verjaardag van Bern. Die wil morgen iets organiseren en dan een drankje drinken.
En dat trok kamer 1 niet, gingen om bier demonstreren, kenzi afzeiken etc.
Kim heeft daar zelf in het openbaar over gesproken dat ze dat heeft laten doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft in vele opzichten gelijk...Dat doodschieten moet je idd met een korreltje zout nemen..Voor rest heeft ze het helemaal goed o.a. dat Jeff zijn vrienidn voor gek zet met die kut van 3000 euro enzo....
Maar Jeff doet of probeert ook wel bepaalde dingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijk dat is nou mijn punt… zou men bij wat Jeff uitkraamt ook kunnen doen. Na 5 maanden weten we hoe die is ..
Deel 1 of deel 2.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou precies hetzelfde hebben gedaan
Klopt helemaal, Jeff is ook geen verkeerde en ik kan echt wel om hem lachen...Maar hij is wel wat meer overheersend als hij zijn zin niet krijgt dan Mirthe...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kijk dat is nou mijn punt… zou men bij wat Jeff uitkraamt ook kunnen doen. Na 5 maanden weten we hoe die is ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |