In Tiel draait het in april en daar kost het 57,50quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:18 schreef superniger het volgende:
Hoeveel kost een kaartje? Ben nog nooit naar een musical geweest.
Opvallend, minder zelfs dan de halve finale. Juist met het niet kunnen terugkijken zou je verwachten dat mensen toch wel echt hun best zullen doen om in te schakelen als het even kan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:20 schreef RipCity het volgende:
FlopperdeFlop
https://www.mediacourant.(...)ar-keert-niet-terug/
En wat vond je van de winnaars? Danique ipv Magtel?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:36 schreef Meke het volgende:
Ik liep gisteren 10 minuten achter dus kon niet meepostenMaar alles wat ik dacht is toch ook gezegd hier, vooral de WAT?! toen Paul eruit ging en dat het stom was dat de Greaseliedjes Engels waren
![]()
Ben benieuwd of er nu inderdaad nog iets met Tristan gaat gebeuren..
En las dat Davy toegevoegd is aan het ensemble. Victor als Kenickie zou me niets verbazen en zo zullen er vast nog meer volgen
Ja, wel prima eigenlijk. Ben sowieso de hele tijd wat minder van Magtel geweest. Iets te volwassen (en misschien ook wel vocaal te zwaar voor deze rol, wat al eerder gezegd werd). Danique vond ik sowieso wel leuk, dus primaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En wat vond je van de winnaars? Danique ipv Magtel?
Gohquote:Op dinsdag 4 april 2023 10:59 schreef RipCity het volgende:
Tristan faalt
Grease is één brok energie, op één acteur na: de mannelijke hoofdrolspeler
https://www.ad.nl/show/gr(...)drolspeler~a7981501/
De liedjes zijn juist in het Nederlands. Wat je zag was de remix op het einde, dat was alleen in het Engels.quote:Op dinsdag 4 april 2023 11:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Goh
Ik zag gisteren allerlei previews via Insta, en wat me opvalt: de liedjes zijn in het Engels. Ontzettend jammer wat mij betreft, máár: ook raar dat ze dat tijdens OZN nooit hebben genoemd. Lijkt me toch vrij relevant over hoe je iemand beoordeelt. Ik zag gisteren nog een filmpje van Tristan, waarin zijn Engelse uitspraak vrij slecht wasLeek minder relevant, totdat je nu ziet dat het wél nodig is.
Verklaart ook meteen waarom ze de Greaseliedjes nooit in het Nederlands deden
Ahh dat kan. Nouja dan hebben we terecht geklaagd tijdens de seriequote:Op woensdag 5 april 2023 18:13 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
De liedjes zijn juist in het Nederlands. Wat je zag was de remix op het einde, dat was alleen in het Engels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |