Je kan altijd in het hyena pak in Lion king?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een bruine mag meespelen in een blanke musical maar een blanke niet in een bruine musical ( Aida ) Stukje hypocrisie
Veels te duur. 1.5 jaar wachten en dan 2 tientjes. In het begin 80-150quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:18 schreef superniger het volgende:
Hoeveel kost een kaartje? Ben nog nooit naar een musical geweest.
Dat ligt er aan hoe goed je wilt zitten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:18 schreef superniger het volgende:
Die is na 4keer kapot dus kan rest vd week understudy los gaan idd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
Danique heeft de stem niet voor deze rol.
Voor Aladdin betaalde ik 125¤ per persoon maar dit is geen stage Entertainment productie dus goedkoper. Gok rond de 50¤quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:18 schreef superniger het volgende:
Lion King betaalde ik 120¤, Beauty and the Beast met Chantal Janzen 99¤ geloof ik en Zorro met Tommie Christiaan ook zoiets. Maar dit zijn allemaal Stage Entertainment productiesquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Voor Aladdin betaalde ik 125¤ per persoon maar dit is geen stage Entertainment productie dus goedkoper. Gok rond de 50¤
Stanley Burleson speelt geest ook maar 2-3 x p week. Rest understudies. Stukje oplichterij als je speciaal voor hem erheen gaatquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die is na 4keer kapot dus kan rest vd week understudy los gaan idd.
Verschilt nogal. Welke show, waar in de zaal je wil zitten en op welke dag van de week. Les Miserables in Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam is op zaterdag en zondag 20-30 euro per kaartje duurder dan op woensdag. De goedkoopste tickets op woensdag zijn 42,90 tegenover 62,90 in het weekend. Voor de duurste kaarten is het 62,90 tegenover 92,90quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:18 schreef superniger het volgende:
Les mis is ook Stage Entertainment.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Verschilt nogal. Welke show, waar in de zaal je wil zitten en op welke dag van de week. Les Miserables in Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam is op zaterdag en zondag 20-30 euro per kaartje duurder dan op woensdag. De goedkoopste tickets op woensdag zijn 42,90 tegenover 62,90 in het weekend. Voor de duurste kaarten is het 62,90 tegenover 92,90
De Graaf en Cornelissen dit keerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Les mis is ook Stage Entertainment.
Daniquequote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Na de optredens geloofde ik het wel. Maar Tristan en Dominque hebben dus gewonnen. Die zag ik dus niet aankomen
Waarom niet eigenlijk? Waren wel al langer twee van de favorietenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Na de optredens geloofde ik het wel. Maar Tristan en Dominque hebben dus gewonnen. Die zag ik dus niet aankomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |