Hebben ze ineens spontaan humor nu Kenzi manager is? Waar waren de grote waffels de afgelopen maanden?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen gevoel voor humor?
Ik vraag dit voor een vriend
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen gevoel voor humor?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik hoop het!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er straks gewoon een krat open gaat, met of zonder toestemming ....
Lekker mensen kapot maken. We lachen ons kapot.quote:
Heerlijke sneue mensen. Zelfs Kenzi lachte.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben ze ineens spontaan humor nu Kenzi manager is? Waar waren de grote waffels de afgelopen maanden?
Echt heel erg sneu deze mensen.
Er is van alles gaande en Isaac weet niet wat er gebeurt waardoor geen controlequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komt Isaac de stream weer verpesten .....
Kapot maken? Wat zie jij wat wij niet zien of horen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker mensen kapot maken. We lachen ons kapot.
Jammer dat het over mij moet gaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heerlijke sneue mensen. Zelfs Kenzi lachte.![]()
Geeft niet hoor, die vriend weet genoeg
GJ denkt vader te kunnen spelen over Zoequote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef Harry het volgende:
Babette: ik zei..... toen zei hij.....
GJ weer overdreven kritisch naar Zoe toe. Die twee gaan ook nog een keer ruzie krijgen.
In de podcast vanmiddag zei GJ tegen Jeff dat hij hoopte ooit vader te wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ die geen kinderen wil denkt vader te kunnen spelen over Zoe
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In de podcast vanmiddag zei GJ tegen Jeff dat hij hoopte ooit vader te worden
Dat ze nu bij Kenzi wel durven te rellen. Wat zie jij niet wat wij wel zien?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kapot maken? Wat zie jij wat wij niet zien of horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |