Ik schrik van het slechte en zal dat nooit goedpraten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, maar als men het slechte ook goed gaat praten, eindigt bij mij de discussie.
Er zijn teveel nuggets euh te weinig begrijp ik nu
Iedereen mag zijn of haar mening ventileren, goed of slecht. Respecterenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik schrik van het slechte en zal dat nooit goedpraten.
Liever blijf ik weg van zo'n discussie, wetend dat men inderdaad vergeet of wil vergeten dat er ook andere kanten aan een mens zitten.
Het is zo makkelijk om daarin mee te gaan.
Niet voor mij.
Relnichtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment komt zo online, maar wat zou deze RLS toch fokking saai zijn zonder Jeffrey ...![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment komt zo online, maar wat zou deze RLS toch fokking saai zijn zonder Jeffrey ...![]()
Banjerenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Valt niet te ontkennenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat zeker, maar hij kan dat als geen ander, de rest is beeldvulling ....
Snap niet, dat de FEBO er niet een stuk of tien direct uitflikkert ....quote:
Afgelopen opdracht werd er 100 keer gehamerd op stilte en een gele kaart als gevolg, ik vind dat ze daar best wat strenger in mogen zijn. Er werd gewoon gepraat steeds en het enige dat ze steeds roepen is 'Stilte aub!'quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop zeg, als je hier 900K wilt verdienen, dan mag je toch wel iets meer van die gasten verwachten ...![]()
Voorlopig leveren maar drie, vier bewoners en kom eens met die gele kaarten, zet de boel op scherp ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
wanneer?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij zouden eens moeten weten dat Jappie op KimD heeft gestemd
Ja, of gewoon geen verdienopdrachten meer, laat ze die prijzenpot maar eens aanspreken voor boodschappen ...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:14 schreef chufi het volgende:
stroom afsluiten voor het hele weekend !!!! Goed plan @:FEBO doe maar een toeter en druk op de knop
Bron: Kidsweekquote:Er is een poort en bij die poort hoort ook een poortwachter. Als je erdoorheen wilt, zegt de poortwachter een getal. Jij moet een getal terug zeggen en als het getal goed is mag je er doorheen.
Lyn wil ook door de poort. De poortwachter zegt: ‘Acht’. Lyn zegt terug : ‘Vier’. Zij mag er doorheen. Otto wil er ook doorheen. De poortwachter zegt : ‘Twaalf”. Otto zegt terug: ‘Zes’. Hij mag er doorheen. Timo wil er ook doorheen. De poortwachter zegt : ‘Elf’. Wat moet Timo terugzeggen?
Antwoord:
Drie, het aantal letters van het getal.
Moet je maar naar de streams kijken johquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
WTF, ik mis iets denk ik .....
....quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:21 schreef Kakadylo het volgende:
Moet je maar naar de streams kijken joh
GJ vertelde een rekenraadseltjequote:
het is eigenlijk geen rekenraadsel maar een taalraadsel of logicaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ vertelde een rekenraadseltje
Maar niemand wist het op te lossen
Maar als je het vertelt dan denk je automatisch in cijfers ipv letters en dat is nou juist het grappige eraanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is eigenlijk geen rekenraadsel maar een taalraadsel of logica
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar als je het vertelt dan denk je automatisch in cijfers ipv letters en dat is nou juist het grappige eraan
Nog nietquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice zegt tegen GJ dat ze niet van plan is om Esther te nomineren.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice zegt tegen GJ dat ze niet van plan is om Esther te nomineren.
Nu ook heel negatief verhaal over Esther ze slaapt slecht, is negatief en is niet ziek maar zit gewoon niet lekker in haar velquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
GJ die de hele week al roept ik ga stemmen op wie ik wil
maar wel iedereen probeert op Esther te laten stemmen![]()
Dat denk ik ook, omdat ze ook zeiden dat velen bang voor hem zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
Babs vindt iemand de sterkste
kan niet horen wie
Kim vind van niet
denk dat ze het over Ice hebben
Jij houdt het lang vol!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
nu over een loempia
warrig verhaal
kan het niet helemaal volgen
Gaat idd over Isaacquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
Babs
hij stookt iedereen tegen elkaar op
dadelijk weet je niet meer wie je moet vertrouwen
zelfs je eigen groep niet
Klopt ook, dat is precies wat Isaac doetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
Babs
Isaak stookt Jeff op om gek te doen
en achter Jeffs rug stookt hij anderen tegen Jeff op
me 2quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
Als team Babs met Jeff gaat samenwerken om Isaac eruit de wippen dan zou ik daar wel voor tekenen. Moet het wel lukken uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |