Dat is dan balen voor de bewonersquote:
Ach jeequote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen vrijmibo door het kinderfeestje van Bern morgen.
Hoorde wel iets over de loodslama's vanavond, maar zat niet op te letten dus weet niet zeker of ik het goed gehoord heb.
Samen met Jappiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woont Wanda daar nu, ze zit veel daarboven
Ja echt he, ze zitten 80% van de dag samenquote:
JW en Esther 2.0quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, ze zitten 80% van de dag samen
Belachelijk als er en krat of 4 boven staan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Flikker toch eens op met die kut kinderverjaardagen. Aldus Jeff
Ja die ook, ik hoop stiekem dat Eunice meer richting JW gaat trekken.quote:
Als er geen drank of shag is, dan is Jeff op zijn best. Scheetje is hetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Belachelijk als er en krat of 4 boven staan.
Het zint hem niet dat hij niet mag drinken
Je hebt niet gezien wat er aan vooraf ging.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als er geen drank of shag is, dan is Jeff op zijn best. Scheetje is het
Is al gaande vindt ik. Vanmiddag Spaanse les. Esther semi belangstelling, maar vindt het echt niet leukquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die ook, ik hoop stiekem dat Eunice meer richting JW gaat trekken.
Dat we niet allemaal in het gareel moeten gaan lopen voor een kutkinderverjaardagquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als er geen drank of shag is, dan is Jeff op zijn best. Scheetje is het
rellen rellen rellenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop dat er een fittie gaat volgen ....![]()
Jeff zit te stangen en iedereen op te jagen, om het Kenzy moeilijk te maken. Kwam het kantoor binnenstormen dat er geen vrimibo was. Later buiten lachen met Isaac en Kim hoe Kenzy gereageerd had. Gaat gewoon door met zijn toneelstukjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat we niet allemaal in het gareel moeten gaan lopen voor een kutkinderverjaardagzegt Jeff
heerlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff zit te stangen en iedereen op te jagen, om het Kenzy moeilijk te maken. Kwam het kantoor binnenstormen dat er geen vrimibo was. Later buiten lachen met Isaac en Kim hoe Kenzy gereageerd had. Gaat gewoon door met zijn toneelstukje
Hoef ik ook niet te zien. Beoordeel Jeff op zijn uitspraken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hebt niet gezien wat er aan vooraf ging.
Nee, dat vindt ze ook niet, die blikken soms van haarquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is al gaande vindt ik. Vanmiddag Spaanse les. Esther semi belangstelling, maar vindt het echt niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |