Nee deze op der instagramquote:
Jaloers feeksjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:10 schreef ben34567 het volgende:
Blik van Chiara richting zingende Charlotte
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zo camera bewust
altijd oogjes..
denk dat het wel een leuke meid int eggie is
voor hier ..BB dubbel Pot modes
not my cup of thee
eat the pussy, clean it with the washcloth
gooi ze maar los mopquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen meid koop een andere bloesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja alleen niet vanmiddag gehoord, wel eerder in een gesprek tegen Danny, was buiten in de tuin.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Iemand verhaal gehoord van chiara dat ze vlak voor bb een jongen had leren kennen maar dat ze dat even afgekapt had. Der moeder had ook gezegd ja voor hem misschien ook wel beter straks ziet hij je de hele dag natuurlijk en ziet hij misschien iets wat hij niet leuk vind.
Ja zat ze vanmiddag te vertellen vond wel komisch dan ziet die hoe arrogant ze is enwat voor bitchquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zoiets heeft ze wel vertelt ja
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
Jonnie Boer voor de laatste keer in de keuken 😢
oh ja in het gesprek met danny heeft ze het ook al verteld. Ik dacht dat ze die met oud en nieuw had ontmoetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja alleen niet vanmiddag gehoord, wel eerder in een gesprek tegen Danny, was buiten in de tuin.
Die probeert zich zo onmisbaar te maken door elke avond te kokenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
Jonnie Boer voor de laatste keer in de keuken 😢
ze gebruikt hem gewoon, schoot hontjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:28 schreef Jockari het volgende:
Chiara liet na de middag vallen dat Mich wel haar type is, maar te jong en te klein zei ze.
[ afbeelding ]
Chiara: Ik heb de laatste 3 maanden gedate.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja in het gesprek met danny heeft ze het ook al verteld. Ik dacht dat ze die met oud en nieuw had ontmoet
O.K. Knie, nek, tenniselleboog, en nu hersenkramp waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
rob wordt weer eens ergens niet goed van
Meisje moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:28 schreef Jockari het volgende:
Chiara liet na de middag vallen dat Mich wel haar type is, maar te jong en te klein zei ze.
[ afbeelding ]
Kutweken bedoelt hij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een kutdag vandaag klaagt rob
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat het poppers is
Jaaa toen was ie het mannetje met zijn stropdas, hippe bril en feest shirt. Maja.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
net ging het wel weer met een biertje erbij zegt rob
Dus BB weet de oplossingquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
net ging het wel weer met een biertje erbij zegt rob
haha gofferquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.. droge zeks..
soort zak ouwe chips uit de kast met een scheur dr in
Heeft Robje 'n scheur in zijn zakquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.. droge zeks..
soort zak ouwe chips uit de kast met een scheur dr in
Hij moest ook ouder zijn zei ze al eerderquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:36 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik denk, als MA 10cm langer zou zijn, zou Chiara ervoor gaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |